Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #19492:
to mas pravdu, zapustenie trate par m pod zem nie je naskodu. Veci ako vzdialenost troleja od zeme su uz technicke detaily ktore nie je problem vyriesit. Rozhodne je to vsak drahsie riesenie ako semafory a/alebo zrkadla 🙂 A aj koncepnejsie.
Reply on: Qwerty #19491:
skus sa zamysliet co vravis a uvedom si, ze predlzenie 63 asi plati tesco... ak si tesco zaplati zastavovanie a pripadne aj zahustenie tebou menovanych liniek, tak DP urcite nebude mat dovod nespravit tak...

Re #19490 martiner: mimourovnaky mozes kludne riesit tak, ze mas elektrickovu trat zapustenu pod urovnou terenu, s tym ze svahy potrebujes spevnit na co je velmi vhodne napriklad vysadit stromy. Stromy s terenom zaroven vytvoria aj protihlukovu barieru. A cesta ktora krizuje trat sa nemusi niak extra zdvihat a ani nezaberie o vela viac miesta ako keby tam malo byt urovnove krizovanie...
Je to neuveriteľné, strašne som sa tešil na otvorenie hypermarketu Tesco na Zlatých. Bývam v Rači a teda je to pre mňa pomerne najbližší hypermarket a čo je super nonstop!!! Lenže to by sme nemohli byť na Slovensku. Je perfektné, že okolo tesca chodí 56 z Rače ale ktorý IDIOT jej tam neurobil zastávku???? veď ked tam tesco nebolo stála tam. Ako sa majú ludia z Rače alebo Vajnor (v tomto prípade autobus 53)dostať do tesca???? Užasné je predĺženie trápnej 63 z Lamača, kto pojde z Lamača na zlaté nakupovať??? Pre Lamač sa tesco stavia a do konca roka má byť otvorené. Trnávka má Hypernovu a v Meste je Polus s Carefourom TAK NAČO 63??????? A Čo Rača a Vajnory???? V MHD SU K..... J...... NECH IDU DO RITI FUJ FUJ FUJ PLUJEM NA NICH.
Reply on: si #19488:
dalsia vec je esteticke hladisko a zabrata plocha.. treba mysliet aj na zelen 🙂
Martiner, nerad rypem, ale v Karlovke byvam uz od dvoch rokov a tie odbocovacie pruhy nepomozu pokial sa ten debil za volantom nepozrie do spatneho zrkadla, co je ta najcastejsia pricina nehody. Proste pozrie ci mu nejdu auta a na elektricku "akosi" zabudne. Tie zrkadla na priecestiach su velmi dobry napad, pretoze zrovna tie vodicovi pripomenu, ze je tu ovela vacsie nebezpecenstvo ako auta v pruhu oproti. Tiez by ma zaujimalo ako riesit krizovatku na pumpe OMV pri botanickej zahrade. Situacia je tam katastrofalna a byt na mieste podniku usiloval by som sa o jeho zrusenie. V case spicky je takmer nemozne tadial prejst bez toho, aby min. na 2 minuty nestopol elektricku. Druha moznost su semafory, ale to je asi prilis financne narocne - tolko sa ten prejazd zase nevyuziva.
Reply on: Turbo #19487:
no ono to je sice najlepsie riesenie, ale ma drobny hak... jeho cena 🙂
Reply on: Andrej (Anndy008) #19485:

Mam genialny napad, ako vyriesit dany problem - MIMOUROVNOVE KRIZOVATKY! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Martyk:
V Spetembri planujem navstivit Prahu. Asi od 22. alebo 23. do konca tyzdna, t.j. 26.9.2003.
Reply on: Andrej (Anndy008) #19485:
jasne ze nie, bud by to mala postavit sprava ciest alebo DP (v oboch pripadoch je nad nimi v BA ak sa nemylim magistrat, v pripade ciest nizsej kategorie samosprava mestskych casti. Moj dojem ale z toho co vidim je taky, ze obmedzenie elektriciek preto lebo by inac nebol vyhlad je z celkoveho mnozstva ich obmedzeni naozaj minimum, daleko castejsie sa pachaju veci typu zlava mi nic nejde, prejdem do stredu, ved elektricka zastavi a ked nepojde nic sprava tak potom odidem a pustim ju...
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: si #19481:
mas pravdu, ale to si snad nebudu stavat vodici - nie? Ved oni nie su radi, ze sa musia trtkat cez kolajnice a obmedzovat elinu, ci co... Ale ked tam nic take nie je - tak to spravi.
Reply on: Igorko #19483:
budes sa divit, ale vodicak uz mam dost dlho (pomaly 10 rokov) a najazdenych radove 10^5. km (bez nehody) 🙂
Reply on: Andrej (Anndy008) #19482:
A okram toho môžem na základe jeho radikálnych jednoduchých riešení konštatovať, že nemá vodičák a to pravdepodobne preto, že ešte nespĺňa vekový limit na jeho získanie...
I.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: Igorko #19480:

vies, SI by bol najradsej, keby tu este bol komunizmus - kazdy by mal kde byvat (aspon na papieri), vsetci by sa mali dobre, mhd by bola suprova a tak - bolo by tu lepsie....
Reply on: Igorko #19480:
na take krizovatky je mozne umiestnit zrkadla alebo v pripade vyssej zatazenosti aj semafory... v kazdom pripade to je riesitelne a nevidim dovod preco by kvoli tomu mali IGK obmedzovat verejnu dopravu...
Reply on: si #19461:
Skús sa trocha zasmyslieť, než niečo tresneš. A ak nemá trbárs výhľad bez třoho, že by vyliezol na električkový pás?
I.
Reply on: Turbo #19478:
Trošku reju. Ale fakt jenom trošku. Ten rozdíl je vopravdu velikej. Kdy přijedeš na do Ťežka, abys sám viděl?
Reply on: Martyk #19469:

Rypes??? 🙂 Bla bla bla bla bla... 😉
Reply on: martiner #19475:
aj keby stali pri kazdom druhom priecesti policajti a kontrolovali to, tak daleko presvedcivejsie ako to ze mozno ma uvidia policajti a daju mi 500 alebo 2000 Sk pokuty je urcite to ze ten kacer nezastavi a budem opravovat karoseriu za par desiatok tisic 🙂 (a oskreta kuplovacka na kacerovi nepredstavuje pre DP neaky zasadny problem 🙂 )
Reply on: martiner #19474:
Hm, vy máte v Bratislavě autobusy, kerý jezděj po kolejích?
Reply on: si #19473:
tiez nie je riesenie... skor treba presvedcit policajtov, aby to dosledne sledovali a pokutovali. Mozes to navrhnut tuto stredu na policajnom riaditelstve priamo riaditelovi :-))))
Reply on: Martyk #19472:
never tomu.. autobusy maju rozchod okolo 2m a hrka to aj tak 😎

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.