Keď už DPB potrebuje tak veľmi šetriť, čo poviete na môj nasledujúci električkový šotonápad vedúci k väčšej prehľadnosti CP? Prečítajte si však aj nižšie uvedené podmienky, ktoré by podľa môjho návrhu museli byť splnené:
- cez pracovné dni školského roka zmeniť interval z 8 na 10 minút
- cez pracovné dni školských prázdnin zmeniť interval z 10 na 12 minút
- cez víkendy zachovať 15-minútový interval
PODMIENKY:
Linka 6:
- nasadzované by boli iba K2S bez výnimky (dupláky by boli potrebné na iných linkách)
- v rannej špičke by bol polovičný interval (čiže 5-minútový školský rok, 6-minútový prázdniny)
- zaviedla by sa premávka cez víkendy (v preklade so 4-kou na nábreží)
- v prípade potreby by sa zaviedla premávka aj v doobedňajšom sedle (PO-PIA)
Linka 7:
- v prípade potreby by sa zaviedla premávka aj v doobedňajšom sedle (PO-PIA)
- zaviedla by sa premávka v nedele poobede (hlavne pre vysokoškolákov)
Ostatné linky:
- v prípade potreby by v PO-PIA začal 15-minútový interval až po 20 h (teraz je po 19 h).
Čo sa kapacity vozidiel cez pracovné dni týka, tak všade kde by to bolo možné by boli dupláky. K2S by boli iba na linkách 6 a 7, ktoré slúžia ako kapacitná posila pre iné linky.
Zadelenia sa operatívne prerábajú a akutalizujú... ale aj keď možno čím ďalej tým menej, ale stále je základom ročný projekt organizácie dopravy, to zn. akú dĺžku vozidla si mesto na akú linku objednalo u DPB...
Pričom by ideálne malo platiť že pokiaľ nie je k dispozícií dosť vozidiel danej dĺžky, môže ísť na linku vozidlo väčšej dĺžky..
A potom, ak vznikne priestor po dohode s objednávateľom na variabilitu dĺžky vozidla na linke, alebo zvýšenie kapacity, sa robí zadelenie podľa toho aby vodičom sedeli úväzky a boli medzi jednotlivými zadeleniami podľa možnosti vyrovnané...
aj keď primárne je snaha aby bol vodič čo najviac na svojom pridelenom vozidle, potom môžu vzniknúť výnimky ako povedzme víkendová 43 v zadelení tedomov, ale v lete keď sú tam kĺbaky tak to má vodič z tedomu, alebo 28 v zadelení kĺbakov, ale v zime tam ide vodič z kĺbaku s tedomom...
Najlepšie by bolo keby Jurajov dvor a Trnávka vypracovali nové zadelenie jednotlivých typov autobusov na linky,ktoré majú ,,pod palcom". Ale to by samozrejme musel niekto tam hore chcieť ?
ty si sa zase odkial vzal ? TEDOMY su kapacitne nevhodne pre L32 cez vikend , hlavne v nedelu podvecer, kedy aj SOLARIS je LTT. A ano radsej zoberem staru haraburdu ako nejaky solo TEDOM 1.,2,serie.
A čo dofrasa že sú mladšie? Hentie pojazdné kusy plastu stoja za h... pričom ten poctivý kus železa (Ikarus,Karosa) zachráni situáciu! Neviem čo by si robil ešte pred 5 rokmi keď chodili na L32 aj TAMbusy! To by si sa asi roztopil čo si taký fajný ?
V pohode,no čo čítam,tu sú ludia stále s niečím nespokojný )))?? Považuješ to za normálne ??Všetko v DP dožíva,a nikomu sa nič nepáči ...Máte nohy tak chodťe pešo ,alebo svojím autom....
Sú mldšie to hej ale aký zmysel má keď tam jazdia nové vozy a polka ľudí sa večer nezmestí? Nehovoriac o suplovaní vynechaného odchodu trolejbusu od Molecovej na DD
Čo trepeš ? Kedy je L32 posilnovana ? Ked nie je dost "schopnych" Solarisov pre vikendovu vypravu na L32,63,88,96, tak logicky sa tam musi vypravit nejaky SOR NB18 alebo Karosa 741 CNG či nech su tam radsej TEDOMY ? ?
Každý vodič automobilu, električky, autobusu a pod. by mal byť predvídavý. Malo by to byť štandard, pretože keď sa jeden vodič zabudne, druhý ho zachráni.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1