Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Keď už DPB potrebuje tak veľmi šetriť, čo poviete na môj nasledujúci električkový šotonápad vedúci k väčšej prehľadnosti CP? Prečítajte si však aj nižšie uvedené podmienky, ktoré by podľa môjho návrhu museli byť splnené:
- cez pracovné dni školského roka zmeniť interval z 8 na 10 minút
- cez pracovné dni školských prázdnin zmeniť interval z 10 na 12 minút
- cez víkendy zachovať 15-minútový interval

PODMIENKY:
Linka 6:
- nasadzované by boli iba K2S bez výnimky (dupláky by boli potrebné na iných linkách)
- v rannej špičke by bol polovičný interval (čiže 5-minútový školský rok, 6-minútový prázdniny)
- zaviedla by sa premávka cez víkendy (v preklade so 4-kou na nábreží)
- v prípade potreby by sa zaviedla premávka aj v doobedňajšom sedle (PO-PIA)

Linka 7:
- v prípade potreby by sa zaviedla premávka aj v doobedňajšom sedle (PO-PIA)
- zaviedla by sa premávka v nedele poobede (hlavne pre vysokoškolákov)

Ostatné linky:
- v prípade potreby by v PO-PIA začal 15-minútový interval až po 20 h (teraz je po 19 h).

Čo sa kapacity vozidiel cez pracovné dni týka, tak všade kde by to bolo možné by boli dupláky. K2S by boli iba na linkách 6 a 7, ktoré slúžia ako kapacitná posila pre iné linky.

Reply on: jokl #194970:
Áno má. Stačí si pozrieť na youtube nekonečnú studnicu ruských videí a uvidíš presný opak ako to má byť.
Reply on: roman2 #194982:
Zadelenia sa operatívne prerábajú a akutalizujú... ale aj keď možno čím ďalej tým menej, ale stále je základom ročný projekt organizácie dopravy, to zn. akú dĺžku vozidla si mesto na akú linku objednalo u DPB...
Pričom by ideálne malo platiť že pokiaľ nie je k dispozícií dosť vozidiel danej dĺžky, môže ísť na linku vozidlo väčšej dĺžky..
A potom, ak vznikne priestor po dohode s objednávateľom na variabilitu dĺžky vozidla na linke, alebo zvýšenie kapacity, sa robí zadelenie podľa toho aby vodičom sedeli úväzky a boli medzi jednotlivými zadeleniami podľa možnosti vyrovnané...
aj keď primárne je snaha aby bol vodič čo najviac na svojom pridelenom vozidle, potom môžu vzniknúť výnimky ako povedzme víkendová 43 v zadelení tedomov, ale v lete keď sú tam kĺbaky tak to má vodič z tedomu, alebo 28 v zadelení kĺbakov, ale v zime tam ide vodič z kĺbaku s tedomom...
Reply on: Petto #194971:
Najlepšie by bolo keby Jurajov dvor a Trnávka vypracovali nové zadelenie jednotlivých typov autobusov na linky,ktoré majú ,,pod palcom". Ale to by samozrejme musel niekto tam hore chcieť ?
Reply on: jokl #194972:
ty si sa zase odkial vzal ? TEDOMY su kapacitne nevhodne pre L32 cez vikend , hlavne v nedelu podvecer, kedy aj SOLARIS je LTT. A ano radsej zoberem staru haraburdu ako nejaky solo TEDOM 1.,2,serie.
Reply on: Andy #194965:
Podla mna je za tym šotolobby 😉
Reply on: 810zssk #194977:
Ale vypadá to tak že mesto asi neplatí a asi ani nezaplatí keďže už teraz dlží DPB cez 1M tak bude menej vozokm.
Reply on: jokl #194972:
A čo dofrasa že sú mladšie? Hentie pojazdné kusy plastu stoja za h... pričom ten poctivý kus železa (Ikarus,Karosa) zachráni situáciu! Neviem čo by si robil ešte pred 5 rokmi keď chodili na L32 aj TAMbusy! To by si sa asi roztopil čo si taký fajný ?
Reply on: david1 #194974:
Ja tomu rozumiem - ale ak DPB vykaze menej vozokm tak ti neodjazdene zaplatene nedostane.
Reply on: Tedomík #194975:
V pohode,no čo čítam,tu sú ludia stále s niečím nespokojný )))?? Považuješ to za normálne ??Všetko v DP dožíva,a nikomu sa nič nepáči ...Máte nohy tak chodťe pešo ,alebo svojím autom....
Reply on: jokl #194972:
Sú mldšie to hej ale aký zmysel má keď tam jazdia nové vozy a polka ľudí sa večer nezmestí? Nehovoriac o suplovaní vynechaného odchodu trolejbusu od Molecovej na DD
Reply on: 810zssk #194973:
Mesto dáva určitý balík penazí na MHD resp vozokm. DPB týmto krokom papierovo šetrí vozokm počas víkendov.
Reply on: david1 #194962:
Akurat ze DPB tym neusetri nic. Ak vyfakturuje menej vykonov, dostane menej penazi od mesta, ciz presne naopak.
Reply on: Petto #194971:
Tedomy su mladšie !!To tam chceš tie staré haraburdy donekonečna ??
Reply on: roman2 #194968:
Čo trepeš ? Kedy je L32 posilnovana ? Ked nie je dost "schopnych" Solarisov pre vikendovu vypravu na L32,63,88,96, tak logicky sa tam musi vypravit nejaky SOR NB18 alebo Karosa 741 CNG či nech su tam radsej TEDOMY ? ?
Reply on: Ike #194969:
áno !!!vodič má byť jasnovidec ))) xi xi
Reply on: Roberto #194958:
Každý vodič automobilu, električky, autobusu a pod. by mal byť predvídavý. Malo by to byť štandard, pretože keď sa jeden vodič zabudne, druhý ho zachráni.
Reply on: Kobenhavn #194960:
Zaujímavé,že L32je stále posilňovaná,ale čo by sa im stalo keby posilnili v sedle 63 a v poobednej špičke aj 61?
Reply on: roman2 #194966:
*biznismanom
Reply on: Marek1978 #194963:
Ani by ma neprekvapilo keby to podpísali do polovice októbra 2014 a nie terajšieho ? a zase by sme pred celou EU vyzerali jak banda neschopných chu_ov vďaka biznismanov v politike ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.