Ani by ma neprekvapilo keby to podpísali do polovice októbra 2014 a nie terajšieho ? a zase by sme pred celou EU vyzerali jak banda neschopných chu_ov vďaka biznismanov v politike ?
Čo som ako laik našiel, tak akurát tak lepšia adhézia gumových kolies, čiže taká električka môže ísť do väčších stúpaní. Ale inak len samé nevýhody.
No a osobne si myslím, že náklady sú vyššie úplne vo všetkom, a tieto systémy postavili skôr len tak kvôli pocitu výnimočnosti alebo správnym kontaktom firmy, ktorá systém buduje.
Môžem sa opýtať aký význam má systém TransLohr ? Aj keď predpokladám, že výstavba infraštruktúry je lacnejšia ako pri električke, význam mi však nejako uniká.
Kedže DPB fakturuje K2S ako jeden voz a 2x T6 ako dva vozy papierovo sa toho dosť ušetrí počas víkendov. Takto "šetrili" s vozokm kedysi aj na L11. Dúfam že sa nedožijem aj rozpájania T3 v rámci šetrenia ako v Košiciach.
Včera sa vodičovi 4-ky svojou predvídavosťou podarilo zabrániť nehode s autom na priecestí medzi zastávkami MiU Karlova Ves a Nad Lúčkami (zaobišlo sa to takmer úplne aj bez prudkého brzdenia). Následne vodič električky vystúpil a vynadal vodičovi auta so slovami "Kam sa ponáhľaš?! Nabudúce ti to roz*ebem ty ko*kot!"
Roberto neprovokuj ? lebo DPB zrusi linku 20 cez vikendy a "posilni" 21tku na 15 minutovy interval,,, plus vybrane spoje zacnu zachadzat cez Technicke Sklo a Dubravku, plus pribrzdia pri krizovatke s Tescom Lamac ? ?
Co sa vlastne meni v CP linky 5 od pondelka? Zbezne som to pozrel a nic tam nevidim. Myslim ze nedelna posilova 7 bude po tychto "usporach na papieri" akutna!!!
na Račiansku (v smere do Rače) prichádza L5 aj cez víkendy niekedy taká plná, že by skôr potrebovala posilniť ako ubrať... Hoci pravda je aj to, že veľmi často príde vláčik zmeškanej L5 a krátko za ňou načas idúca L3, samozrejme, že tá L3 potom ide poloprázdna a všetko schytá 5ka. Ale riešiť to oslabením kapacity L5 je proste ďalší nonsens a hlavne vo večerných hodinách ?
Ja som dnes s hrôzou zistil, že linky 4 a 5 na karlovesko-dúbravskej radiále v smere do centra nie sú cez víkendy v preklade! ? A v smere do Dúbravky to tiež nie je 7,5-minútový preklad...
Andy
No a osobne si myslím, že náklady sú vyššie úplne vo všetkom, a tieto systémy postavili skôr len tak kvôli pocitu výnimočnosti alebo správnym kontaktom firmy, ktorá systém buduje.