Mňa opakovane v priebehu 7 rokov na niekoľkých domových schôdzach splnomocnilo celkovo 64 vlastníkov bytov, čo je 58,18% všetkých vlastníkov, teda sa jedná jednoznačne o nadpolovičnú väčšinu.
V danej veci (teda zelený central park, nie 4-prúdovka a kvalitná električka) ma podporuje aj vyše desaťtisíc Petržalčanov.
V danej veci sa, Martin, podporujeme aj vzájomne, nakoľko sme 14. júna podpísali spoločnú verejnú výzvu...
• Moje plagáty som si všimol aj ja sám. Môžem len znovu zopakovať, že ja som si žiadnu kampaň sám nerobil. Uvedené musel rozlepiť niejaký môj fanúšik, ktorý ma chcel podporiť (grafické spracovanie som mal na svojej stránke, pre tých, čo ma chceli podporiť a zrejme sa niekto taký našiel.)
• S Norou Mojsejovou som chcel presadiť predovšetkým viacej prvkov priamej demokracie vo verejnom živote.
Primátor mesta na verejnom prerokovaní priznal to, čo my tvrdíme od roku 2006 - že električka je dopravne a ekonomicky neodôvodnená a že v dôsledku jej realizácie sa dopravná obsluha v Petržalke zhorší.
Ing. Schlosser zároveň priznal aj to, akým spôsobom prebieha dopravné inžinierstvo v meste - stretnú sa zástupcovia mesta so zástupcami investora Petržalka city a hľadajú to, čo obom najviac vyhovuje a potom sa to snažia pretlačiť aj napriek odporu verejnosti.
Verím tomu, že takéto priznanie nebolo cieľom tejto prezentácie, ale presne toto zaznelo.
Prázdny pojem, bezobsažný pojem. Taký, ako je politika súčasného vedenia mesta, prázdna a bezobsažná, ktorá má vyvolať iba zdanie korektnosti a zákonnosti.
Ak to prejde v takomto znení, budem naďalej tvrdiť, že električka nie je nosným systémom MHD a budem tvrdiť, že v Petržalke sa nedá postaviť v centrálnom koridore už vôbec nič lebo:
• územný plán vypúšťa pojem nosného systému založeného na segregovanej dráhe
• platné územné rozhodnutia na metro rátajú so segregovanou rýchlodráhou
Budem zároveň tvrdiť, že toto vedenie mesta nemá jasnú víziu a aj tie, ktoré boli ruší a snaží sa z tohto mesta spraviť chaos, len aby sa mohli presadzvoať rôzne krátkodobé projekty a developerské zámery.
Martin, ak toto je to, čo je Vašim zámerom a názorom, potom ste ma sklamali. Myslím, že Vy osobne ste sa už poučili, že takéto praktiky sú obojsečné a že už boli použité raz aj proti Vám.
má to svoje ale:
• voči zápcham trolejbus ozaj imunitu nemá, ale konkrétne 68 na zápchy nejak extra netrpí. Zápchy sú vecou organziácie dopravy.
• voči zápcham však nie je imúnna ani plánovaná električka, nakoľko má ísť o úroňové riešenie a v centre sa zapáaja do existujúceho električkového systému.
• priemerná rýchlosť klasickej električky v meste je 17km/h, autobusu 20km/h a segregovaného systému okolo 45 km/h.
Bratislava potrebuje segregovaný nosný systém. To sa navrhuje z územného plánu vypustiť.
vytrhávanie z kontextu:
Môj výrok: "Ja mám právne aj morálne právo zastupovať obyvateľov Petržalky a vlastníkov bytov na Rovniankovej 14 v zmysle schválených uznesené domových schôdzí, ktoré podporilo celkovo 64 rôznych vlastníkov, čo je výrazne nadpolovičná väčšina. "
Tvoje tvrdenie vytrhnuté z kontextu: "Ja mám právne aj morálne právo zastupovať obyvateľov Petržalky"
Odpoveď nájdeš v pôvodnom výroku.
Vyše desaťtisíc Petržalčanov v petícii podporilo stanoviská Rovniankovej 14, nakoľko petícia požaduje všetko to, čo požadujeme aj my.
Veľmi zaujímavé čítanie výstupu z posledného rokovania komisie pre verejnú hromadnú dopravu http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=700000&id_dokumenty=11038306 (PDF) komu sa nechce čítať celé vyberám:
* BUS pruh Štefánikova ulica – je prioritou a ďalším krokom je stretnutie
p. primátora s ministrom vnútra nakoľko KDI nesúhlasí
* KDI blokuje aj realizáciu BUS pruhu na Patrónke, ktorý má napomôcť
trolejbusovej doprave premávajúcej po novej trati
* upraviť značenie v oblasti Hlavnej stanice a preveriť možnosti zmeny režimu
parkovísk s možnosťou zastavenia na 10 min. zdarma a zákaz vjazdu okrem
MHD, taxi, zásobovania a ŽSR do priestoru obratiska
* o zamietavom stanovisku ODI k návrhu BUS pruhu od OD TESCO
Lamač až po pripojenie pruhu za križovatkou napojenia diaľnice (Pridánky),
ktoré žiadala MČ Lamač
Ešte sa tam venovali témam, že polícia nerieši blokovanie bus pruhov a zastávok MHD autami ... inak nechápem okresný (ODI) a krajský (KDI) dopravný inšpektorát, prečo všetky dobré nápady blokujú a neriešia čo riešiť majú....
"mesto sa snaží vypustiť segregovaný systém ako aj nosný systém ako pojem z ÚP. "
To nie je pravda. V návrhu zmien a doplnkov ÚP 03 sa mesto pojem "nosný systém" nesnaží vypustiť. Definuje ho však inak, takže sa konečne dostáva do polohy, v akej má byť - to znamená, že "nosný systém" je iba prázdny pojem, ktorý je napĺňaný rôznymi technickými riešeniami (podobne ako pojem "doplnkový systém"). V Bratislave majú byť nosným systémom koľajové dráhy (železničné, električkové a špeciálne). Konečne teda vypadnú nevhodné formulácie, na základe ktorých niektorí - najmä vy - snažili tvrdiť, že električka nemôže byť nosným systémom, pretože je to v rozpore s územným plánom. A snáď sa tým oslabí aj pôda pre tých, ktorí podkladali verejnosti tendenčné alternatívy "električka alebo nosný systém".
"Povedal, že bez zvážania bude električka využitá maximálne na 40%."
Krásny príklad, kam vedie používanie zavádzajúcich a klamlivých argumentov. Magistrát sa týmto argumentom snaží odôvodniť výstavbu súbežnej cesty a takto sa mu to vracia...
"Aký morálny nárok a právo má starosta Petržalky, ktorého zvolilo cca 7,5% Petržalčanov konať v mene celej mestskej časti?"
Približne trikrát väčší, než máte vy, ktorého splnomocnilo 2,8 % vlastníkov konať v mene všetkých vlastníkov.
A čo by sa zatrolejovaním L68 vyriešilo ?? Trolíky by boli rovnako ako v teraz autobusy v zápchach. Momentálne zbytočne vyhodené peniaze. Pre Petržalku treba jedine kolajovú dopravu ,ktorá pôjde po svojom telese.
Podla mna vyhodene peniaze. Trofel vobec nic neriesi, jedine tak to ze nevyprodukuje emisie ale to je taky dovod tam tahat vedenie. To by bol taky pekny tunel...
nechcem byt skodoradostny, ale dufam ze to mesto poserie a vykrvaca... snad sa potom poucia.
Ale aj tak dufam ze sa tak daleko nedostaneme a ze sa konecne zacne v tom meste robit nieco prospesne (ludom, nie politikom ?)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007