Ak chceš verejne vystupovať, nauč sa apoň používať korektora gramatiky vo Windows, lebo osoba, ktorá o sebe prehlasuje, že je najdokonalejšia na svete, by nemala písať, že je niekto cezpoĺní a nemá osobní záujem na plytkom tunely.
Inak pre teba stále platí to, čo som ti kedysi napísal na smetiach.
okrem toho, že si dokázal, že tomu nerozumieš (najmä parkovacej politike, pretože som ju nepripravoval iba ja, ale odborníci platení UNDP z Holandska či medzinárodný expert Moshe Hirsch a experti na túto problematiku na Slovensku, a medzi nimi nefiguruje žiaden občan Slávik) si vyprosím, aby si ma urážal kidmi o zneužívaní... ak máš nejaké konkrétne vedomosti, sem s nimi alebo na políciu, ja som na výsledky svojej práce na každom poste hrdý a netajím sa nimi, neskrývam sa za prezývku na fóre... ak chceš niečo konkrétne, napíš priamo mne, ostatných tu nemusíš zaťažovať nezmyslami
čo sa týka nezvládania rozhodovacích funkcií, v tomto smere ťa pozdravujú kolegovia z bývalého ARDOSu (och áno, odišiel som skôr ako si tam bol ty), ale moc pozitívneho som sa na teba nedozvedel...
Vy čo si vyvážate svoje zadky v autíčkach ešte budete za takých 5-10 rokov plakať ak vystavajú južné mesto. Ak nebude električka budete sa utápať v nekonečných zápchach a tak isto aj autobusy, podobne ako je to teraz po 7h na ceste z Pod.Biskupíc a Vrakune. Tieto časti doplácajú na to že nemajú koľajovú dopravu. Už aj teraz je cesta z Petržky dosť kritická (hlavne prístavný most). Snáď ste si nemysleli že stredom vášho sídliska pojde vlak či iná fantasmagorina, aj keď tunel pod centrom by sa zišiel, ale to tu nikdy nebude (nejsou peníze, ani nebudou). Električka je jediné rozumné riešenie, ale však to vy zadubené hlavy nepochopíte.
Mám to šťastie že to mám k električke z domu 10 min.pešo a nemusím chodiť autobusom ani trolejbusom, lebo ak zaprší či nasneží je zapchaté celé mesto. Iba škoda že kompetentný nepoznajú (nechcú vedieť!) čo to je preferencia električkovej dopravy. Je pravda že električky sú pomalé (kvoli státiu na semaforoch a zlému stavu tratí). Občas zmeškám do práce pretože nejaký motorista skončí v koľajisku či zaparkuje na koľajniciach alebo ignoruje električku a sposobí nehodu. No asi s aroganciou vodičov osobných motorových vozidiel neurobíme nič.
Škoda že nedovidíte na následky svojho konania.
Samozrejme, ze som nečakal a vlcik.sk som videl. Musím skonštatovať svoje znepokojenie, na druhej strane všetko do seba zapadá. Žiaľ, si potvrdením toho, e najlepšou kvalifikáciou pre post dopravného inžiniera v tomto meste je byť vodič autobusu a hranie transport tycoon (u teba Kralovsky prepravca, a.s)... Samozrejme mám rešpekt voči pracovitosti ako takej, avšak u teba sa spojili aj isté negatívne vlastnosti, ktoré spolu robia veľmi zlú kombináciu. Je to že si cezpoľní, ktorí nemá osobní záujem na kvalite riešenia a kvôli tomu, že nemá problém prebiehať z miesta na miesto nená zodpovednosť za výsledky svojej práce, lebo ak bude najhoršie odíde inde a nebude musieť znášať dôsledky svojej roboty. Ďalej je to (s tým spojená) neznalosť miestnych pomerov, ako ti naznačili z oblasti kontroly cestovného aj tu prítomní kolegovia. Pre mňa je tiež neakceptovateľné neadekvátne zneužívanie znalostí získaných pri výkone práce na magistráte (verejné zdroje!) pre svoje súkromné aktivity, hoci voči nim ako takým nič nemám.
Zodpovedný je, samozrejme, primátor. On ako štatutár mesta priamo volený je zodpovedný za agendu, ktorú si zvolí ako aj za ľudí, ktorými sa obklopí. Vecne a odborne je to Schlosser, pre ktorého platí to isté len o úroveň nižšie. Keď sme s jeho bratom v 2007 v "kauze Matador" presadili to, že dopravné inžinierstvo musí byť vždy zohľadňované a presvedčili o tom Ftáčnika, on ešte ako starosta to akceptoval v stavebných konaniach, kde Shclosserovci cez METRO Bratislava, a.s. robili posudkovú činnosť pre investičné zámery. Zároveň sa tak vydláždila cesta, aby sa neskôr ustanovila funkcia HDI a bol som rád, že ju obsadil on. Schlosser totiž je človek, ktorý vie robiť a vie mať výsledky. Žiaľ, podobne ako v Elsigu alebo v NDS nezvláda riadiace alebo rozhodovacie funkcie, naopak ak je výkonný inžinier, tak sa mu nedá nič vytknúť, ako sme sa mohli presvedeiť, keď robil u Swarovskeho.
Toto mesto nemá parkovaciu politiku. Ten dokument, ktorý bol viacnásobne predstavený nie je kvalitný a nie je ničím iným ako len fiškálnym opatrením zabezpečujúcim ďalšie zdanenie bratislavčanov. A technické zabezpečenie bolo pre mňa nepochopiteľné, teraz rozumiem, že ide o kšeft starých dobrých známych bývalých kolegov. Preto sa robí nesystémovo a aj tie priležitosti, ktoré z tohto projektu vyplývali boli dôkladne zničené. Skúsenosti z iných miest (Praha, Viedeň, Komárno) pri ktorých som bol hovoria, že sa treba sústrediť predovšetkým na zabezpečenie organizácie dopravy (jej zmenu) tak, aby zabezpečila sledované ciele (vyhradené parkovanie pre miestnych, optimálnu reguláciu parkovania, redukcia porušení predpisov o parkovaní) a až následne na platobný systém. Tu sa to postavilo na hlavu. PRvoradý je mýtny systém a keďže aj 4 veľké mestské časti chcú si uchmatnúť, tak sa k tomu pristupuje ako keď si mafiáni delia sféry vplyvu. dopravne opatrenia sa rozplynuli ako dym, nie su spolocne je to cele na nic. to ze to pojde do stratena je to najlepsie co sa mohlo stat a su aj horsie veci ako zbytocne vyhodene peniaze.
Podobné nekvality má aj NS MHD. Vymyslel si ho Kolada ako biznis pre seba a svoje DELTES. Vidím, že sa kartelu zúčastňujú aj iné subjekty. Keďže na úrovni železníc alebo metra nevedia tieto subjekty a osoby zarábať tak, ako keď je to mestský DPB ako dojná krava, sabotoval sa zmysluplný európsky projekt. A chce sa zhoršiť život desaťtisícom petržalčanov. to je v hlavnom meste európskeho štátu neprípustné. žiaľ, keďže niektorí ľudia nemajú zmysel pre sebareflexiu, musíme využiť všetky právne možnosti, vrátane súdnej žaloby.
Dnes už v Senci zastávkove informačné tabule boli vypnuté, centrálna ešte fungovala tak, ako doteraz: bez údajov o nást., a pre príliš veľké písmená sa nezmestia časy odchodov v niektorých riadkoch.
Plan bol tusim v smere od ASMN cez Dunajsku,Spitalsku,Rajsku a nazad na Dunajsku. A Zastavky AS MN, Dunajska, Kamenne nam.-(konecna), Dunajska, Ul. 29 aug. AS MN. A Kamenne nam. mohla byt spolocna zastavka pre tbusy a šaliny v smere na Trnko
A ta 208 by z Trhoviska dalej isla ako? Treba sa niekedy tou 201kou previest a pozriet si kam tym vlastne ludia cestuju. Ono ja by som rad podotkol ze 201 chodi slusne naplnena aj rano o piatej (chodievam tym obcas na prvy rychlik/ICcko), takze tam by som velmi nespekuloval.
Smerom od ASMN na SNPcko by to islo po Dunajskej, ale ako by ta islo opacnym smerom? Jedina tras co ma napadne je:
SNP - potom dolava na Spitalsku - doprava na Rajsku kde by sa nova trat mohla napojit na staru trat
Kedze sa my Dunajska na useku Rajska - Kamenne/Sturova zda byt moc uzka na obojsmernu premavku, asi toto je jedine logicke riesenie (teda ked to nechcu potihnut jednosmerne)
priznám sa od doby čo som s tým pracoval už ubehlo čosi vody v Dunaji, v každom prípade v KE sa to stíhalo a raz som to zažil aj v BA... ale iba raz... prácu tunajších revízorov nepoznám dopodrobna, ale v KE to šlo stíhať
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Roberto