http://www.teraz.sk/regiony/samospravy-bsk-ids-integrovana-doprava/57941-clanok.html
Strucne: Spustili sme v podstate nic a teraz sa tesime z toho ze na to nikto nenadava ? Freso je prekvapeny ako rychlo si ludia zvykli na novy dopravny model - ci to nebude tym ze ziaden novy dopravny model nespustili... ?
Strucne: Spustili sme v podstate nic a teraz sa tesime z toho ze na to nikto nenadava ? Freso je prekvapeny ako rychlo si ludia zvykli na novy dopravny model - ci to nebude tym ze ziaden novy dopravny model nespustili... ?
Tedomík
Ajtak keď dojdú krátke SORduobusy by mohli od rannej špičky do 12:30 jazdiť na 33 a tom by sa vystriedali s 25Tr (mozno by to boli km navyse... ale pouzit by sa mohli na 201/202 v rannej špičke)
btw Niekde sa písalo o tom, že sa má TT z Rajskej predĺžiť na Nám. SNP
To by už bolo vhodné to natiahnuť cez Suché mýto a spojiť linky 201 a 202 do trasy Hlavná stanica - - Nám. SNP - Rajská - Dolné Hony
trasa by bola oproti 201tke (spojeniu so stanicou) dlhsia asi o 2-3 min. ale keď zoberieme do úvahy zápchy na Šancovej tak by to možno bolo aj rýchlejšie
Dolné hony by mali 1 pravidelnú nosnú linku (nie ten vláčik 202+201), ktorá by mohla mať častejší interval ako dnešná 201+202 keďže by sa ušetrilo na prestávkach. Ptm by mohla byť 208 presmerovaná cez Thrhovisko a Trnavské mýto na Kramáre prip. nejak inak
Na Dolnohonskej linke by mohol byť interval v rannej Špičke 3 min. a poobede 4 min,