Reply on: VLK #194274:
nuž, nevieš toho zrejme oveľa viac. naprojektovaná trať električky do Petržalky nie je segregovaná, lebo je povrchová s úrovňovým križovaním priečných komunikácií (nielen cestných). nie je bezbariérová, lebo tvorí bariéru iným dopravným ťahom, okrem ciest sú to napríklad cyklotrasy, pešie ťahy, chodníky, ak ideme do ríše zvierat, tak aj Chorvátske rameno ako prírodný biokoridor regionálneho významu. vysúťažená električka nie je kapacitná, aj keď je kapacitnejšia ako autobus.
VLK
- spádové územie v koridore NS MHD nie je také veľké aby zabezpečilo adekvátne naplnenie, v tom sa zhodneme, k nosnému systému sa ľudia vždy zvážali a je asi rozdiel ísť 5 min. z Bosákovej na Šafko ako autobusom dookola v čase špičky aj 15 min. - preto sa prestupuje. Zvážať sa z celej Petržalky nebudú, nakoľko okrajové časti budú mať zachované linky (inak to ani nejde).
A ak preferujete metro, koľko ľudí by asi také metro s hodinovou prepravnou kapacitou 25tis.-36tis. osôb prepravilo v uvedenom koridore? Z akého veľkého spádového územia by sa museli zvážať ľudia aby bolo v čase dopravnej špičky naplnené aspoň na 40%?