Reply on: VLK #194262:
lebo električka nie je metro/podzemka/segregovaná dráha. v ich charakteristickcýh vlastnostiach tkvie rozdiel medzi nosným systémom MHD (metro, segregovaná dráha) a doplnkovým systémom MHD (električka). tak ako cesta prvej triedy nie je dialnica a dialnica nie je cesta. ale prečo to musím vysvetľovať niekomu, kto sa tu hrá na znalého odborníka? odpoveď sa tiež natíska sama.preto sme proti električke v Petržalke podľa projektu mesta (nie proti električke vo všeobecnosti, dokonca ani nie proti električke v Petržalke ako takej) ale sme za metro (zo strednodobého a dlhodobého hľadiska určite).
Marcelllooo
http://www.rtvs.sk/tv.programmes.detail/archive/4173?date=10.09.2013
Veľmi zaujímavé bolo priznanie primátora, že na tom aby električka bola využívaná na viac ako 40%, treba zvážať cestujúcich z celej Petržalky.
Iným slovom, priznal, čo tvrdíme my aj VÚD od začiatku, že je ekonomicky aj dopravne neodôvodnená. A že dôsledkom bude ďalšia redukcia spojov, lebo aby boli ľudia ochotní cestovať najprv k električke, musíme im zrušiť priame a atraktívnejšie spoje.
Podobne so mnou urobil reportáž aj časopis Petržalčan na túto tému
http://www.petrzalcan.sk/slavik-versus-primator
(sry za opakovanie, v predchádzajúcom mi vypadli linky)