Ale ak sa ti o x rokov zablokuje v banke účet a príde exekútor za nezaplatenie vymyslenej pokuty, ako dokážeš že revízor nepoužil tvoje údaje niekedy druhý krát ? A po par rokoch ťažko dokážeš že si sa nachádzal inde v čase keď ťa "chytil". V Prahe sa to tuším stalo a nedá sa vylúčiť že sa to stane zas. S tým podpisom je to dobrý nápad.
Systém ktorý by síce zdržoval ale by bol 100% účinný a tribusák by nemal šancu by bol (používa sa aj niekde v zahraničí) revízor na diaľku vyhľadá voz ktorý ide kontrolovať na diaľku by zablokoval označovače a mimo zast. by si ho zastavil vodič by otvoril dvere potom by zaželal príjemný deň a začal kontrolovať lístky viem akékoľvek ďalšie zastavenie by spomalilo prevádzku a navyše stálo 0,23€ no na pokutách by sa vybralo oveľa viac a aj revízor by oveľa viac zarobil tým pádom by revízor mohol nosiť uniformu, dpb by sledoval viacero komunikačných kanálov a ak by niekto zverejnil SMS CL by sa upravili tarifné podmienky a takýto sms cl by sa stal neplatným (app. FareBandit for ex. v prahe tých zdieľaných CL je veľa)
Roberto a patrik24 - ďakujem za rýchlu odpoveď - chcem sa ešte spýtať - keďže ho zakúpila IKEA, tak tam bola zmluvná podmienka, že musí obsluhovať AVION, resp. IKEA, z toho dôvodu chodil na linke 96 .... už tá podmienka padla ?
mám jednu otázočku - neviete kam zmizol prvý Mercedes Capacity (4020 - IKEA bus) ? pokiaľ viem, tak mal jazdiť len na linke 96 (bol nasadzovaný tuším na piate poradie) a tam som ho už dosť dlho nevidel .... vopred ďakujem za info
Ja osobne nechápem ľudí, čo stále hľadajú diery v zákonoch. Som čierny pasažier, zaplatím. Nepotrebujem mať právnický rozbor tarifných podmienok aby som vykľučkoval. Ja neviem, čo stále riešiš.
Ale kvôli ľudom ako ty musíme mať zákony a sú 5x rozsiahlejšie ako by stačilo.
Ty zase raz vieš o čom hovoríš, že ? Keď sa tak obháňaš zákonmi, vieš ozrejmiť ktorý konkrétny "zákon" sa porušuje a čo to je "použitie násilia" ? A ešte - k tomu podpísaniu uznania dlhu by si revízori prizvali zakaždým notára ?
ten pribeh znie dost realne a podrobne a tak slovensky na to aby si ho niekto vymyslel...
ja tomu dost verim, lebo pokial viem situacia je taka, ze DPB postupuje tak, ze mu staci ze revizor predlozi ze pozna mena, rodne cislo a cislo nejakeho ID, nie??? to je vsetko co revizor predlozi a uz ide pokuta... alebo sa mylim? pravdpupovediac, nemam este s pokutou ziadne skusenosti...
uz elementarne pravne niebezvedomie mi kaze, ze aspon by DPB do svojho interneho postupu mal zaviest, ze cierny pasazier PODPISE UZNANIE DLHU, potom je uz dokazna situacia naprosto ina... maju podpis! podpis s ID udajmi je uz pomerne dost... ked odmietne, tak volat policiu... zial medzi odmietnutim spoluprace a zavolanim policie je znacne pravne vakuum co sa tyka pouzitia nasilia... obavam sa ze zakon nestoji na strane DPB, ale skorej toho kto zakon porusuje...
a dopadlo by to ako napriklad s parkovanim...
kde ked sa po meste prejde clovek tak za 15 minut narata 50 aut na pokutu...
dokial tu nebude platit pravo a poriadok, tak nic nepomoze... ludia nie su slepy, a ked ziju v pravnej zumpe v hovnach, tak nedodrziavat pravidla a zakony im pride uplne normalne...
Jasné, a počul si už živé kvety ? Možno ju práve škrie to, že ju tam nezahrajú, vo výsledku by to však nebolo (u väčšiny) ďaleko od "Joža" a "Mariky" - aj tak je trápne keď (kvázi) umelec hodnotí (kvázi) umelcov z tej istej brandže, ale asi to k tomu (kvázi) patrí.
u nas je to podla teba realizovatelne na Oil street 1 by sa najprv muselo chciet oni by zaviedli uniformy a viac by sa nestarali vsetci cierny pasazieri by si vystupili a prijem z pokut by bol 0€
Ja sa čudujem, že konšpirátor a rádoby právnik ako ty číta tieto bájky. samotný cas.sk je žumpa, ale vas.cas.sk je samotný zvratok do tej žumpy tečúci, aneb, čo sa mi snilo, to prikrášlim a napíšem
Prečo by to mal tajiť? Už by sme konečne mohli prejsť od ruského spôsobu vypaľovania k niečomu civilizovanejšiemu. Revízori nie sú žiadna tajná polícia. Nemusia byť v civilnom adidas oblečení, aby boli nenápadní a vybrali viac pokút, stačila by lepšia organizácia pracovného času.
Roberto