http://www.dpb.sk/templates/_docs_zverejnovanie/zmluva/0091-2fcf.pdf čo na tej čítačke toľko stojí bežná cena handheld zariadenia na ktorého báze je tá čítačka je za cenu cca 700 - 800 € EMTREST nám tu dodáva za 1699,-€ chápem SW HW atď ale technológii nám dodali dosť a adekvátna cena za takéto zariadenie by mala byť podľa mňa o 300 € nižšia čo vy na to ?
eripmav
to ze Galvaniho nie je nijak obsluzena MHD nikoho netrapi, zaujimave...
isteze sa 61 a 96 zaplnia po trase... ale s touto logikou ich mozme potiahnut az do Ivanky pri Dunaji (ale tu by sa asi naplnili...), nie? je tam zasadny zlom v naplnenosti, a na trase letisko - avion chodia naprosto nevyuzite... to je dost zla logika, predlzovat linky kde nie je dopyt, s argumentom, ze vsak raz sa naplnia... to nemyslis dufam vazne...
ale aby som to nenatahoval...
velmi jednoducha analyza...
zratat vozokm, resp. skorej naklady (linka co menej stoji na zastavkach, je expresna, na tu treba menej vozidiel, menej vodicov / km) ktore by sa usetrili skratenim 96 a 61 po Avion, a zistit ci by to nahodou nestacilo na zriadenie novej linky s intervalom dajme tomu 30-60 minut...
pokial vyjde odpoved ze ano, tak vlastne nic navyse z dani bratislavy netreba...
a je nehovorim ze ta linka nemoze zastat aj na Fatrunach, a vacsich prestupnych zastavkach po ceste... a samozrejme by tam pokojne mohli platit predplatne listky...