Reply on: MatejBA #193361:
Mily pane, uvedomte si prosim ze mesto (platitel vykonov) a jeho dcerska spolocnost DPB (prevadzkovatel dopravy) su tu prioritne pre svojich obyvatelov az potom pre turistov. Teda v prvom rade maju dbat na to aby domacim obyvatelom bola zabezpecena dostatocne kapacitna doprava, az potom riesit turistov. Toto som nikde inde na svete nezazil, ze by doprava na letisko bola nejak kvalitativne preferovana pred zvysnou dopravou. Ked tak islo o expresne linky s 4-nasobnou tarifou oproti beznej MHD
Valec
V apríli 1992 začala premávku linka 218 (dnes 201), vypravované na ňu boli sólo vozidlá.
Niekedy v rokoch 1993/94 bola zrušená linka 108.
Niekedy v rokoch 1995/96 bola zrušená linka 107, ku koncu svojho života premávali na nej sólo vozy po trase Čiližská - Šíravská - Estónska - Stavbárska - Komárovská -... - Šafko.
Linka 71 vznikla ako náhrada linky 115 (ktorá cez DH nikdy ani nepremávala), DH obsluhovala len jednosmerne vždy v silnejšom smere, zanikla pri reorganizácii v roku 2005.
Od apríla 2002 sú na linku 201 vypravované kĺbové vozidlá.
Linka 109 bola len prečíslovaná na linku 75.
Neviem presne kedy a ako, ale v priebehu doby bol posilňovaný interval na trolejbusových linkách, napr. dnešná 202 má v špičke (o sedle ani nehovorím) lepší interval ako pôvodná linka 20. A to za tých 25 rokov počet prepravených osôb dosť poklesol.