Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #193363:
107 bola zrušená 4.9.1995
http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky.html?#17290-Rusenie-liniek-od-4-9-1995

108 bola zrušená 18.4.1994
http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky.html?#17235-Obmedzenie-premavky-MHD-od-18-4-1994

71 (115) bola zrušená k 5.9.2005 a nahradená premávkou kĺbakov namiesto sól na 70 v prac. dni.
Reply on: Valec #193332:
Trolejbusy zacali premavat na D.Hony v novembri 88 a nahradili L 20 zo Šafka. Možno máš pravdu ,ale určite patrila medzi prvé zrušené expresné linky. V histórii to nie je uvedené iba jej prastará trasa.Trasa Čilizská -Šafko nie.
No naposledy im zobrali ex. L115 /71/ a nahradili jemným posilnením L70 ,ktorá však D.hony obchádza.
Reply on: MatejBA #193361:
Pravdu povediac aj čo poznám plno nešotoušov keď priletia do cudzieho mesta na letisko a majú batožinu tak neriešia aký typ autobusu im na to letisko príde či má 2 alebo 32 rokov, ide o to aby sa doňho dostali, netlačili tam, mali si kam položiť všetku batožinu a dostali sa do cieľa... teoreticky vo veľkej zime by sa malo v tom autobuse kúriť a vo veľkej horúčave by tam malo byť dobré vetranie...

Skúsenosť z Ba hovorí cca čo píše Valec, že ak teraz, počas sezóny priletí lietadlo a slušná časť cestujúcich sa naláduje do kĺbovej sorky na 61 (najmä s objemnou batožinou), ďalej po trase sa do tej 61 ľudia dostávajú už iba s veľkými problémami alebo aj vôbec... V prípade kĺbovej karosy sa tam vedia tak rozložiť, že až do konca trasy (resp. stačí po Trn. Mýto) tam môžu cestujúci stále pristupovať a zmestia sa..
Reply on: Valec #193360:
Uz ta vidim, ako prides o nejakeho hlavneho mesta a radsej tam uvitas 25 rocne stare vraky miesto celkom novych nizkopodlaznych modernych autobusov, lebo tam je viac miesta na batozinu ?
Reply on: Andreas.Papak #193358:
Nechápem prečo majú niektorí jedinci pocit, že ľudia čo prídu do BA lietadlom potrebujú aby ich do mesta odviezli autobusy so zlatými kľučkami... Obzvlášť, keď väčšina letov je buď low cost alebo charter.

Mimochodom, tej Karose je viac miesta na batožinu ako v SORke alebo Solarise. ?
Reply on: Andreas.Papak #193358:
..lebo turisti prilietajú na Letisko hlavne v špičke a idú prevažne na 96 do Ružinova a Petržalky..
Reply on: Valec #193357:
Áno na letiskovú linku staré karosy ?
Reply on: VLK #193356:
Šak ale x-krát sa tu už navrhovalo vymieňať na špičku vozidlá medzi linkami 96 a 196, to by bohate postačilo. ?
Reply on: milan.miskove #193350:
inak môj skromný názor je že Solarisy sú dostačujúce na 96tke, niekoľko odchodov je naplnených ale počas dňa je priemerná obsadenosť primeraná... vzhľadom na to že to vykonáva 2. DPA tak môžu tam byť iba staré Karosy, takto sú to aspoň nízkopodlažné vozidlá... problém je, že DPB tiež nezvesí autobusy z klinca a navyšovanie výkonov je akosi nepriechodné (už dnes ide do DPB 1/4 rozpočtu celého mesta)
Reply on: Tedomík #193351:
Zrejme si bol vtedy ešte malý, ale v rokoch 2004 až 2006 takáto tesco zastávka existovala. Nemam pocit, za by sa to osvedčilo.

Imho páni, mhd má beztak nie chvályhodnú povesť a preto rušenie a delenie bezchybných a frekventovaných liniek ako je 21 len pre to aby nám Eú zaplatila šoto sen mi príde jemne úchylné. Ak chceme trolejbus, urobme celú dlzku liniek 21 a 63.

V opačnom pripade si mozete byť istý ďalším poklesom cestujúcich a rastom iad. Cestujúci by to nepochopili a veru by som sa im ani nečudoval.

Potom sa dpb moze chváliť výstavbou tratí a prázdnymi autobusmi, ale toto víťazstvo bude mať skor trpkú príchuť.

Linka 41 a 64 je tomu svedkom. A potom keď vypadne trolejbus na 64 tak vznikajú take hlúposti ako že autobusová 64 vyloží luedi na vozovni, ide sa otočiť na lovinskeho, prepne na 41, príde na vozovnu, otočí sa, náloží ludi, ktorých predtým vyložila a pokračuje na budkovu. Radosť byť cestujúcim.
Reply on: milan.miskove #193350:
ak sa chceš niečo opýtať DPB, tak sa ich pýtaj na ich stránke a nie na stránke fanúšikov MHD ?
Reply on: Mike #193352:
Jaj ten prejazd som si neuvedomil. Tak ale zasa by bolo mať zbytočné zastávky TESCO Lamač a kúsok za ňou Mokrohájsku. Prip. ju používať iba 21tkou smer Patrónka a linkou 20 a 30
Reply on: Tedomík #193351:
Mokrohájska nemôže byť zrušená lebo obsluhuje celú sériu zariadení na Mokrohájskej ulici, ktorá je od Tesca Lamač prístupná horšie a komplikovanejšie a okrem toho obsluhuje aj školy na Dúbravskej ceste, ku ktorým by z Tebou navrhovanej zastávky Tesco Lamač museli byť dobudované chodníky..

A vôbec, ak by tam mala stáť aj 21 tak by to muselo byť po pripojení vetvy od D2 na Lamačskú cestu čiže v konečnom dôsledku by to bola dnešná Mokrohájska posunutá o pár metrov vyššie smerom k tescu...
Alebo keby sa zachádzky TESCO Lamač zrušili a namiesto toho by vznikli priamo na Lamačskej ceste. Tým pádom by sa zrušila zastávka Mokrohájska. K novým zastávkam TESCO Lamač by bol samozrejme nejaký prechod pre chodcov, prip. nadchod ako v Auparku. Potom by tam mohli zastavovať všetky linky. Na Patrónke by na voľnej plochce smer Lamač mohol vzniknúť ešte jeden obratiskový prúd alebo ako to nazvať. (Ako na Bosákovej sa plánuje) a tam by končili všetky linky zo západnej časti (aj 20 a 120) okrem 83 (34 by mohla byť zrušená, keďže po jej celej trase by išli 20+120) a k Vojenskej nemocnici by mohla byť predĺžená 84, prip. zlúčená s 83 veď aj tak z Jungmanovej na Ovsište idú spolu v závese 84+99 a obidve poloprázdne (aspoň v poobednej špičke)
Dobrý deň prajem.
Chcel by som sa opýtať dopravného podniku BA či nemá na pláne niečo s linkou 96. Pracujem na letisku a každý deň tým autobusom chodím do práce. Ráno býva strašne preplnený. Prijal by som aspoň to keby tam chodil väčší autobus, pretože teraz tam chodí ten Solaris Urbino 15 CNG. A tiež si myslím že keď príde nejaký turista na letisko a potom sa musí tlačiť v malom autobuse tak nieje veľmi nadšený. Minulý rok išiel aspoň raz za čas ten pekný veľký autobus Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity #4901 ale tento rok neviem čo sa stalo. Alebo keby ste aspoň interval zmenili z 20 minút na menej, stačilo by aj 15 minút veľmi by to podľa mňa pomohlo. Ďakujem za pouvažovanie nad tým.
Milan
Reply on: 810zssk #193344:
Ale zas presun toho najvýznamnejšieho terminálu z Patrónky k Tescu by nebol až tak od veci... aj prostredie je to lepšie (ponuka služieb sa nevzťahuje len na dva ošťaté stánky s alkoholom), aj miesta je tam viac (napr. na ukončovanie liniek) a ani by to nebola až taká veľká časová strata pri cestovaní. Nehovoriac o tom, že pri troche snahy by sa to dalo skombinovať aj s prestupom z vlaku...
Reply on: Mike #193347:
32tka v smere na DD
Z Hlavnej stanice siel na SAV na diesel. Manuálne nahadzoval sofer palice na vedenie bud na SAV niekedy az na Sokolskej. A na stahovanie palic je áno tlacitko ? . Striesky boli vzdy len na Molecke smer na DD a Pri suchom mlyne smer HS, tie 2.spominane sa potom rozpadli až ich zvesili - v čase ked už boli zrusene prejazdy 33/3 na 32/3.
Reply on: Andreas.Papak #193346:
Striešky boli na zast. pri Suchom Mlyne smer Kramáre a na opačný smer už neviem či na SAV alebo Sokolskej smer Kramáre... Cez. Hl.st išli na diesel.
Stiahnúť palice sa dalo hocikedy sa jazdy (zrejme na to bolo nejaké tlačidlo), veď aj obratisko na Molecke bolo ako dlho nezatrolejované.. takže tam vždy pri jazde dolu kopcom Molecovou 25Trky na L33 naštartovali pomocný agregát a palice stiahli dolu...
Keď už je reč o tých trolejbusoch, môžem vedieť, ako kedysi keď počas víkendov chodil na L32 niektorý z 6701-6706, ako vybočovali z hl. st. na Šancovú a ďalej na Pražskú? Lebo takto trolejbusová stopa nevedie.. A ešte by ma zaujímalo ako sa natrolejovávali smerom z DD na hl. st., na začiatku vedenia pri Valašskej bola "strieška"? A ešte ako sa vytrolejovávali, skrátka sa "utrhli", alebo bolo treba zastaviť? Dík 🙂
Reply on: Vladimír #193343:
ja nemam nic proti existujucemu linkovemu vedeniu, zmeny by urcite neboli vhodne, ked uz si ludia akotak zvykli, ide tu len o diskusiu, ktorym smerom by sa mala rozvijat trolejbusova doprava v moznostiach DPB, suhlasim s bodom 3, ale ktora linka by sa podla Teba realne dala zatrolejovat cela? podla mna je najidealnejsia volba kompletna 63-ka, ale kto to zaplati? mesto urcite nie a DPB moze na taku investiciu v mizerii, v ktorej sa nachadza, zrovna zabudnut, sanca je len s pouzitim penazi EU, len ich nejako nejako ziskat
ako som uz pisal v niektorom prispevku, som proti nezmyslom typu predlzenie vedenia v Ruzovej doline k Lidlu a podobne

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.