Reply on: david1 #193363:
V novembri 1988 začala premávku linka 220 (dnes 202), ktorá nahradila linku 20.V apríli 1992 začala premávku linka 218 (dnes 201), vypravované na ňu boli sólo vozidlá.
Niekedy v rokoch 1993/94 bola zrušená linka 108.
Niekedy v rokoch 1995/96 bola zrušená linka 107, ku koncu svojho života premávali na nej sólo vozy po trase Čiližská - Šíravská - Estónska - Stavbárska - Komárovská -... - Šafko.
Linka 71 vznikla ako náhrada linky 115 (ktorá cez DH nikdy ani nepremávala), DH obsluhovala len jednosmerne vždy v silnejšom smere, zanikla pri reorganizácii v roku 2005.
Od apríla 2002 sú na linku 201 vypravované kĺbové vozidlá.
Linka 109 bola len prečíslovaná na linku 75.
Neviem presne kedy a ako, ale v priebehu doby bol posilňovaný interval na trolejbusových linkách, napr. dnešná 202 má v špičke (o sedle ani nehovorím) lepší interval ako pôvodná linka 20. A to za tých 25 rokov počet prepravených osôb dosť poklesol.
Ike
Imho páni, mhd má beztak nie chvályhodnú povesť a preto rušenie a delenie bezchybných a frekventovaných liniek ako je 21 len pre to aby nám Eú zaplatila šoto sen mi príde jemne úchylné. Ak chceme trolejbus, urobme celú dlzku liniek 21 a 63.
V opačnom pripade si mozete byť istý ďalším poklesom cestujúcich a rastom iad. Cestujúci by to nepochopili a veru by som sa im ani nečudoval.
Potom sa dpb moze chváliť výstavbou tratí a prázdnymi autobusmi, ale toto víťazstvo bude mať skor trpkú príchuť.
Linka 41 a 64 je tomu svedkom. A potom keď vypadne trolejbus na 64 tak vznikajú take hlúposti ako že autobusová 64 vyloží luedi na vozovni, ide sa otočiť na lovinskeho, prepne na 41, príde na vozovnu, otočí sa, náloží ludi, ktorých predtým vyložila a pokračuje na budkovu. Radosť byť cestujúcim.