Reply on: Peon #192564:
Pokial viem, potvrdenka o kupe sa na internete da vytlacit iba v pripade kupy na internete. K nakupu z automatu na internete potvrdenku nevytlacis (ked uz pre nic ine tak preto, ze nakup v automate nie je previazany s tvojim kontom).
Peon
Tak som išiel namiesto nej to kúpiť do červeného automatu v Bille v Dúbravke. Napodiv to prebehlo bez problémov, dokonca aj platba platobnou kartou! A predstavte si, automat to aj správne nahral do čipu karty, čo som si úspešne overil v tej čítačke kariet (či čo to je) pri predajni DPB v Dúbravke, ktorá bola v tom čase zatvorená.
Takže kde je problém?? V internetovom predaji Slovak Lines (keďže je to ich karta) to ešte aj teraz zobrazuje, že na karte nie je žiadny PCL!!! Chcel som jej z internetového predaja vytlačiť potvrdenku o kúpe a aj história objednávok sa môže zísť napr. v prípade ak zlyhá čip na karte... Mám síce potvrdenku z toho červeného automatu, ale že vydrží nevyblednúť pri správnom skladovaní až 365 dní, na to by som sa radšej nespoliehal...
Napísal som v maminom mene na Kontaktné centrum Slovak Lines, ale odpísali, že sa mám obrátiť na prevádzkovateľa automatu ktorým je DPB. Napísal som na epcl@dpb.sk a došlo iba potvrdenie o zobrazení na počítači príjemcu. Ale keďže odvtedy ešte neprebehlo 30 dní, tak nebudem kritizovať. ?
Pre istotu som pozrel aj v internetovom predaji DPB kde sa zobrazila aj táto karta (predtým mala mamina čipovú kartu z DPB), ale je pri tejto novej zo Slovak Lines je tam uvedené "Žiadne dáta".
Keďže mamina výnimočne išla cestovať autobusom Slovak Lines mimo Bratislavy, cez internet som jej navýšil kredit. To prebehlo bez problémov a aj platba dopravnou kartou v autobuse vrátane automatického uznania PCL pre zóny 100+101 bolo OK. Naivne som si myslel, že to sa už zakúpený PCL konečne zobrazí aj v internetovom predaji Slovak Lines. Ale kdeže! A "čerešničkou na torte" je, že stále zobrazuje zostatok na karte k 7. 7. 2013, 9:33 h kedy tam bolo 1,40 €, pritom ešte v ten istý deň ten zostatok celý precestovala!