Pieter - linku 28 treba zhustiť na 15 minútový interval. A točiť sa predsa môže na hornom parkovisku za Tescom Glavica. Dnešný 20-minútový interval je úplne nepostačijúci, treba si uvedomiť že zbiera poobede DNV, Devín, Dlhé Diely a dokonca aj študíkov z internátu Družba spred Eurovei. A potom nech pozrušujú nezymsly 29 a 128, spokojní budú Devínčania z DNV a DD (a polhodinové intervaly mimo špičku zmeniť na 20 minút, tie busy chodia natrieskané návštevníkmi na hrad).
presne obratisko by mohlo byť napr. za podjazdom , 22 zrušiť - ok 128 a aj 29 zrušiť a peniaze z nich presunúť na 28 a takt cez víkend/sedlo 20 minút celá DNV by to privítala
Ale snáď nebolo podmienkou, aby nahradená autobusová linka končila vo vzdialenosti min. 500 m pred novou trolejbusovou traťou. Mohli mať predsa aspoň jednu spoločnú zastávku na Patrónke, kde sa L22 môže otáčať.
Bohužial asi nieje spôsob ktorým by mohla L28 jazdiť k glavici resp. na sídlisko .
Musela by sa niekde spraviť nejaká zmena tzn. vytvorenie nejakého obratiska alebo niečo . Ale ako rozmýšlam tak rozmýšlam v okolí glavice je snáď len jeden priestor na to . Ale tam by bol asi problém s pozemkami atď. Nehovoriac o tom že už vidím ako DPB v spoluprácii s MČ bude budovať obratisko , keď nevie ani zlúčiť L20+L22 ( nakoľko je dnes L22 absolútne nevyužitelná ) .
Nič to nemení na tom že keby sa spravia zmeny ktoré navrhoval 810zssk tak si myslím že aj MČ aj DPB by ušetrili náklady na zbytočné sprostosti a mali by od DNV na veľmi dlhý čas pokoj .
takže trochu scifi :
L28 Eurovea - Novo vybudované obratisko pri Glavici (L28 by s zhustením intervalom 20m pokryla aj Na Hriadkach )
L20 Opletalova - Tesco Lamač , zhustenie intervalu
L22 / Sory z tejto linky by prešli na L20
L128 / Zrušiť , peniaze by mohli byť využité inak a lepšie
Aj z Dúbravky aj z DNV sú linky v hustom intervale čo idú na Patrónku.. ide o to akú majú rezervu v kapacite.. Je jasné, že keby aj celý "obsah" toho 10.5 m soru raz za 12 min prestúpil do 21, alebo 34, tak pre tie linky to asi nebude až taký drastický prírastok, ale pre daných ľudí to bude zníženie komfortu cestovania...
Ja som to pochopil tak, že podmienkou toho projektu (resp. získania prostriedkov naň) bola náhrada autobusovej dopravy trolejbusovou. Ak by L22 nechali tak ako je, táto podmienka by splnená nebola.
Akokoľvek sa dívam na tú L22, po sprevádzkovaní novej trate význam jej prepojenia DNV a Dúbravky s Kramármi prudko klesá. Z menovaných MČ jazdia husto jazdiace linky na Patrónku, kde po novom bude prestup na hrane na relatívne husto jazdiacu L212. Preto by som tú zmenu tak tragicky nevidel. Jediné, čo sa môže skrátením L22 skomplikovať, je cestovanie zo západnej časti BA + regiónu až hore k NOÚ, čo by riešila celotýždnenná L211, ale neviem či sa s ňou počíta.
tak do jari to snad uz vydrzi...zas dole kopcom je fakt zle len to jedno miesto, kde je uz teraz 10 km/h a hore kopcom ten usek tesne pred krizovatkou..co som si ale vsimol dost sa zdvihol usek hned za krizovatkou repasskeho/drobneho smer pri krizi
Ty si nikdy realne nebol pri Glavici pozriet, ako to tam vyzera na tom "obratisku"? Ze? Lebo inak by si nedristal. Tam neotocis ani 9,5m SORku so slabsim rajtom. A nie este, ked tam stoji zasobovanie.
To uz radsej sa vykaslime na Glavicu a vozy tocme v kruhaci.
...Gratulujem vám všetkým k Siriusovi...cestujúci určite ocenia najmä saunovitosť vozidla a z vlastnej skúsenosti odporúčam vozidlo vypravovať len s vodičom v maximálne dobrom zdravotnom stave.Tepelné podmienky v priestore pracoviska vodiča zlahka pripomínajú teplovzdušnú pec nastavenú na plné gule...A ked to len tak samo sebou v strede križovatky vyradí kvalt,chce to klud,všetko vypnúť,opäť zapnúť a pokračovať ďalej...držím vám palce!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ttom