Aj z Dúbravky aj z DNV sú linky v hustom intervale čo idú na Patrónku.. ide o to akú majú rezervu v kapacite.. Je jasné, že keby aj celý "obsah" toho 10.5 m soru raz za 12 min prestúpil do 21, alebo 34, tak pre tie linky to asi nebude až taký drastický prírastok, ale pre daných ľudí to bude zníženie komfortu cestovania...
Ja som to pochopil tak, že podmienkou toho projektu (resp. získania prostriedkov naň) bola náhrada autobusovej dopravy trolejbusovou. Ak by L22 nechali tak ako je, táto podmienka by splnená nebola.
Akokoľvek sa dívam na tú L22, po sprevádzkovaní novej trate význam jej prepojenia DNV a Dúbravky s Kramármi prudko klesá. Z menovaných MČ jazdia husto jazdiace linky na Patrónku, kde po novom bude prestup na hrane na relatívne husto jazdiacu L212. Preto by som tú zmenu tak tragicky nevidel. Jediné, čo sa môže skrátením L22 skomplikovať, je cestovanie zo západnej časti BA + regiónu až hore k NOÚ, čo by riešila celotýždnenná L211, ale neviem či sa s ňou počíta.
tak do jari to snad uz vydrzi...zas dole kopcom je fakt zle len to jedno miesto, kde je uz teraz 10 km/h a hore kopcom ten usek tesne pred krizovatkou..co som si ale vsimol dost sa zdvihol usek hned za krizovatkou repasskeho/drobneho smer pri krizi
Ty si nikdy realne nebol pri Glavici pozriet, ako to tam vyzera na tom "obratisku"? Ze? Lebo inak by si nedristal. Tam neotocis ani 9,5m SORku so slabsim rajtom. A nie este, ked tam stoji zasobovanie.
To uz radsej sa vykaslime na Glavicu a vozy tocme v kruhaci.
...Gratulujem vám všetkým k Siriusovi...cestujúci určite ocenia najmä saunovitosť vozidla a z vlastnej skúsenosti odporúčam vozidlo vypravovať len s vodičom v maximálne dobrom zdravotnom stave.Tepelné podmienky v priestore pracoviska vodiča zlahka pripomínajú teplovzdušnú pec nastavenú na plné gule...A ked to len tak samo sebou v strede križovatky vyradí kvalt,chce to klud,všetko vypnúť,opäť zapnúť a pokračovať ďalej...držím vám palce!!!
ad 1: ten autobus je taky nepodareny, ze nie je vhodne ho nasadzovat na beznu linku. Zaroven je dostatocna atrakcia na to, aby si jazdil len tak okolo centra. Ziadny dopravca (mimo SAD PP) ho nemieni kupit, napriek snom a snahe vyrobcu.
ad 4: ved su vysutazene nove trolejbusy, takze nove vozidla z EU fondov su zabezpecene. Plus tie trolejbusove trate idu z ineho operacneho programu.
ad 5: nie je problem kupit autobusy, staci zohnat peniaze.
add1 nieco ti poviem ludia z 22ky prestupuju na 20tku alebo idu peso add2 po zluceni 20+22 by sa mohli v CP oznacit spoje pismenkom ktore idu k TS (soto napad) add3 od 810zssk ano 128 zrusit 28 k tescu (aj ked ludom z dediny sa to pacit nebude ale z dlhodobeho hladiska ok) a 29 by som tiez zrusil a peniaze z 128+29 hodil na 28 ona sice cez vikend nie je nejak extra plna ale to kvoli tomu skvelemu 30´ taktu ovela radsej by som videl 20´
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Akokoľvek sa dívam na tú L22, po sprevádzkovaní novej trate význam jej prepojenia DNV a Dúbravky s Kramármi prudko klesá. Z menovaných MČ jazdia husto jazdiace linky na Patrónku, kde po novom bude prestup na hrane na relatívne husto jazdiacu L212. Preto by som tú zmenu tak tragicky nevidel. Jediné, čo sa môže skrátením L22 skomplikovať, je cestovanie zo západnej časti BA + regiónu až hore k NOÚ, čo by riešila celotýždnenná L211, ale neviem či sa s ňou počíta.