http://bratislava.sme.sk/c/6821255/bus-pruh-na-stefanikovej-zabrzdil-dopravny-inspektorat.html
"Inšpektorát odmietol napríklad spojenie MHD a cyklistov do jedného pruhu. Krajskému dopravnému inšpektorátu sa tiež nepozdáva zámer magistrátu zvyšovať cestnú rýchlosť vozidiel MHD jazdou v BUS pruhu." ? ?
"Inšpektorát odmietol napríklad spojenie MHD a cyklistov do jedného pruhu. Krajskému dopravnému inšpektorátu sa tiež nepozdáva zámer magistrátu zvyšovať cestnú rýchlosť vozidiel MHD jazdou v BUS pruhu." ? ?
BigMac
Kto sa tu zas hrá na technika a znalca?
Zas sa našiel pablb, čo potrebuje byť pápežskejší ako svätý tatko a múdrejší ako Agáta S.?
Kam chodíte na tieto bludy, polopravdy a faktické chyby?
Snímka dokumentuje holý trt!
Pôvodné zapojenie?
Fešáci, elektrika nie je sociálna práca, elektrika je dostatočne exaktný odbor na to, aby ste si prestali vymýšľať blbosti!
Skôr ako tu niekto niečo vyvráti zo zažívacieho traktu, nech si láskavo overí skutočnosti, napríklad naštudovaním schémy zapojenia vnútorného osvetlenia, najlepšie však celej tramvaje! Tá hovorí čosi iné.
Pôvodné zapojenie bolo také, že každý voz súpravy bolo treba zapínať zvlášť otočným prepínačom na pravom stolčeku ovládacieho panela (nad poistkovou skrinkou).
Taktiež bolo treba prepínať v každom voze zvlášť polaritu osvetlenia paketovým prepínačom, o čom sa tam ešte podnes deň nachádzajú štítky "V každé konečné stanici (nejdéle však po hodině) přepněte..."
Rukopis najskúsenejších električkových inštruktorov sveta ako boli páni Štefan S., Pavel G., Karol Š., a iných veľkoteoretikov, ktorí prednášali iným to, čomu sami nerozumeli, je v istých ľuďoch nezmazateľne vrytý rovnako ako rímsky nápis na trenčianskej hradnej skale a sú len dva možné prostriedky, ktorými to z nich pôjde dostať preč:
a) 1,5 m vysoká vrstva kyprej pôdy alebo
b) plameň kremačnej pece.
Aká škoda, že sa tu v emotikonoch nenachádza grcajúci a vriťbozajúci smajlík!