Ak som správne pochopil všetko je to zahrnuté do jedného tendra a teda všetko má dodať jeden výrobca. Koľko výrobcov vyrába vlastne elektrobusy + všetky ostatné typy autobusov čo požadujú?
"Vodič zastavil, otvoril dvere, vystúpil z kokpitu a pomohol mamičke nastúpiť s detským kočíkom, pretože na zastávke okrem nej nik nenastupoval."
"Dobrý večer, mám pre vás pochvalu na pána vodiča linky č. 87, číslo autobusu 2105, ktorý nás dnes 1.5.2013 na Súhvezdnej ulici o 18:46 počkal keď sme dobiehali z linky č.39 počkal na všetkých cestujúcich, včetne prebiehajúcich cez koľaje od Hornbachu."
Hlavne, že prechádzanie cez železničné koľaje pri Hornbachu je zakázané. ?
Pisali to aj v poslednom (ci predposlednom) Plus7Dni - nemusis sa legitimovat revizorovi, musis policajtovi ale ten NESMIE dat tvoje udaje DPB za ziadnych okolnosti, o ne moze DPB poziadat az o 30 dni cez sud.
V takomto pripade to treba reklamovst na Oil Street. Kazdopadne, ak si poskodis kartu, je to tvoja vina. Pokutu nedostanes, ale budes si musiet kupit novu kartu.
K poslednemu odseku odporucam nastudovat zakon o cestnej doprave a povinnosti cestujuceho ktory sa nepreukaze platnym CL pri kontrole.
Ked už sme pri téme revízor . Pokiaľ mám tzv. Električenku a príde ma revízor kontrolovať , ja mu ju podám ale vznikne problém pri "pípaní električernky " . Mám na mysli to že električenka bude napríklad poškodená , navonok bude vyzerať OK , ale tým že ju budem nosiť v zadnom vačku v penaženke tak sa bude poškodzovať až príjde k poškodeniu čipu o ktorom ja nemusím vedieť . Takže električenka nepôjde revízoroví pípnúť aj keď ja ju mám riadne zaplatenú .
Môže mi dať revízor pokutu ?
Pokiaľ áno , v prípade že by som sa odvolal proti takejto pokute je šanca že by som " vyhral" ?
Pokial nie , je nejaký spôsob ako ho požiadať aby si to skontroloval inak ? Napríklad nemajú tie ich prístroje nejaký spôsob vyhľadávania podla iného kritéria ? ( Číslo "električenky" atď)
Tak isto som študoval trošku článok jeden a pozeral som to aj v zákonoch SR a zistil som že revízor ma maximálne môže tak akurát požidať o vydanie Občianskeho Preukazu ako "kamarát" . Nemá právo na to aby mi bral . Teda ja nemám povinnosť mu ho vydať na koľko on nemá žiadne práva na to . A pokiaľ by volal políciu tak tej síce občiansky musím vydať ale samotná polícia na základe ochrany osobných údajov , informácie z OP nemôže posúvať dalej takže by info z mojej občanky nemohla poskynúť danému revizorovi .
Blokovanie oznacovacov revizor nevie ovplyvnit, deje sa to automaticky po 15 sekundach od zatvorenia dveri. Teoreticky ak by ich chcel zablokovat neskor, moze neskor prilozit kluc.
K ostatnym bodom: vsetko zavisi od revizora. Je medzi nimi mnoho co si pracu robi velmi dobre, ale zial, stale je tam aj niekolko tak trochu blbcov...
1. no predsa preto, aby to ludia nestihli zaplatit do tych par dni ked je pokuta nizsia.
2. nie som si isty ci je blokovanie oznacovacov po prihlaseni revizora viazane na zatvorenie dveri. zazil som odchod z konecnej, ked bol oznacovas zablokovany tak do 5 sekund od odchodu...
2b. ak aj ano, tak to nespravi, lebo jeho ulohou je vybrat co najviac pokut (rovnako to robia aj policajti)...
3. kedze sme na Slovensku tak mas kur*a zaplatit pokutu nie? co si to dovolujes vyhovarat sa na nefunkcnost oznacovaca?
1; Rozumiem správne, že na Olejkárskej ul. sa nachádza predajňa DPB a na inom mieste sa tam nachádza doplatková pokladňa, ktorej otváracie hodiny sú o dosť kratšie? Prečo taká byrokracia
2; Stále sa stáva, že niektorí revízori zablokujú označovače skôr ako po 15 sekúnd od zatvorenia dverí? Ak áno, zaznamenáva to palubný počítač? Pri dokazovaní takého konania by to snáď nebolo tvrdenie proti tvrdeniu...
Ak revízor vidí, že si naraz označuje lístok viacero ľudí a nemajú šancu to všetci stiihnúť do 15 sekúnd, má možnosť označovače zablokovať neskôr?
3; V prípade, že označovač označí cestovný lístok nečitateľne (napr. v prípade, že mu dochádza atrament), máte niekto skúsenosti ako sa to má riešiť? Má vodič kompetenciu niečo s tým spraviť (napr. vydať cestujúcemu bezplatne neoznačený lístok, ktorý si cestujúci označí v inom označovači)? To sa inak asi ťažko dokazuje ak cestujúceho s takým lístkom kontroluje revízor až po prestupe v inom vozidle...
Tak veď Delfi má určite niekoho v tlačiarni, to sa inak vysvetliť nedá... ale keď som videl tú schému, tak mi skoro oči vypadli, po 2 rokoch konečne nová ☺ . Ale X13 je tam po "strarom"...
Tak oznam je samozrejme potrebný, ale či je potrebné do každej zastávkovej vitríny primagnetovať aj veľkú samolepku so schémou električkových liniek, o tom už dosť pochybujem.
Znovuotvorenie tunela bolo treba verejnosti oznamiť, to je v poriadku. Ale venovať tomu až polovicu nástenky na každej zastávke? Tých zastávok sú stovky, takže to nebol lacný špás. A ešte k tomu prirátaj 800 vozidiel. Ale keď DPB vďaka svojej podnikateľskej činnosti na to má, nech míňa ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA