Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #190143:
dostava statny a sukromny lekar ten isty plat? dostava sofer DPB a SL rovnaky plat?
Zastav to rovnostarske myslenie, bude sa ti zit lahsie.
Reply on: Peon #190143:
Preto, ze sa tak dohodli. Bud Postbus proste z nejakeho dovodu chcel na tej linke vykonavat par spojov, alebo Slovak Lines potreboval vykryt prestavky. Licencia je platna pre oboch dopravcov.
Dokáže mi niekto vysvetliť prečo na linke Bratislava - Wien vykonáva okrem Slovak Lines-u zopár spojov aj Postbus? Keďže slovenský aj rakúsky vodič idú po rovnakej trase na rovnakej linke, dostávajú za to aj rovnako zaplatené? ?

Naproti tomu konkurenčnú linku Bratislava - Wien vykonáva iba Blaguss Slovakia, pričom v podstate by to mohol robiť rakúsky Blaguss, či nie? A neviem veru, autobusy slovenského Blagussu majú slovenské alebo rakúske poznávacie značky?
Reply on: Valec #190141:
Tak sorry, ja som myslel, že to je jeden z tých čo imhd považujú za stránky dopravcu... ?
Od toho je fórum, nie? ?
Reply on: david1 #190140:
A ty si si ešte nevšimol, že on je tu najmúdrejší a musí všetko okomentovať? ?
Reply on: Andreas.Papak #190139:
Myslis ,ze to bolo tebe adresovane ? To si uz povysil na Admina?
Dnes premava aj L7 podla prazdninoveho rezimu,ktory tu však stale nie je zverejneny. Opravte si info.
Reply on: Dispecer #190104:
neviem ci si zachytil aj niečo z okolia železnice...
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4864-Novinky-na-kolejich-2013/
Reply on: Andreas.Papak #190113:
V 80. rokoch mala v zásade každá rodina, ktorá veľmi chcela nejaké auto.
Zajtra vyjde simulátor MHD → Cities in Motion 2 🙂
Reply on: drink #190130:
V tej Viedni ma docela prekvapuje množstvo IAD, čakal som menej..

Pokiaľ sa u nás definuje, že je žiadúce naďalej podporovať IAD, a utláčať MHD, tak arivederci Autoslava... neviem prečo, ale od prírody nejak nemám rád autá...
Reply on: drink #190130:
Ja by som tak šplechol že 45% MHD a 55 % autá (cyklistov, zu Fuß neriešme)...
Reply on: Andreas.Papak #190128:
Neviem, či má niekto aktuálne informácie o rozdelení dopravnej práce v Bratislave, ale Viedni sa celkom darí zvyšovať podiel MHD:

http://www.wienerlinien.at/media/files/2013/apa_grafik_modal_split_2012_89292.jpg

Bratislava by mala definovať, aký posun v rozdelení je žiadúci (ono to v podstate definované je, v PHSR) a ako k tomu prispeje napríklad D4.
Reply on: Andreas.Papak #190128:
Samozrejme, že by to bolo lepšie ? ale:
Level 1 - slovenská kamiónová lobby
Level 2 - európska kamiónová lobby
Level 3 - celosvetová kamiónová lobby ?
Reply on: drink #190127:
A čo tak vystavať železnice po ktorých by chodila táto tranzitná doprava? ?
D4 určite odľahčí mesto od tranzitnej dopravy. Ale nedalo by sa tých 1,3 miliardy v súčasnosti investovať aj efektívnejšie? Nemám konkrétny návrh, ale možno niekto má.
Reply on: Ike #190125:
No jasne ze to je hypoteza, kedze hpvorime o tom co by bolo keby... 🙂 napriklad nie je vylucene ze by ulohu tranzitnej tepny prebrala Karloveska...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.