Nepáči sa Vám cestovanie v MHD a zároveň Vám nie je ľahostajné životné prostredie. Cestujte skupinovo osobným autom a ušetrite čas a peniaze na doprave. Navštívte http://www.dohodnisi.sk a dohodni si odvoz odkiaľkoľvek - kamkoľvek.
Petto: chytas ma nie ze za slovicko ale za pismenko. Ubohe.
Co sa tyka tunela: kolky v poradi je to plan? Piaty? Siesty? Tunel bude otvoreny a po mesiaci bude znovu zatvoreny pretoze jeeej, zas sme tu nieco nasli? Ten tunel boli schopni vasi predchodcovia postavit z velkej casti pocas 2. sv. vojny. DPB (uz je ti lepsie?) ho ma v sprave od roku 1984. Co sa spravilo za cely ten cas? Nic. Len sa "pouzivalo" a cakalo sa, az sa stane co sa stane. Este aj ten novy vyjadz (obluk) ste tam zle vypocitali. Zosobnili tuto zasadnu amatersku chybu ze sa to muselo opravovat?
Ty si aspon over,že o ktorom dopravnom podniku pises, lebo pisat na tomto fore tolko o DPMB je trosku mimo. Kedze DPMB je Dopravní podnik mesta Brno , v BA máme DPB. ?
Mňa by to tiež zaujímalo ale hlavne ako porovnanie s inými mestami (napr. Brno).
Čo sa týka taxíkov treba si uvedomiť, že keby sme sa všetci dopravovali autami/taxíkmi asi by boli ulice úplne upchaté a jazdná doba by nebola ideálna.
Preto treba v Bratislave /za predpokladu nárastu IAD/ akútne riešiť naozaj KVALITNÚ a KONKURENCIESCHOPNÚ verejnú dopravu oproti IAD aby sme sa vyhli dopravným kolapsom, žiaľ zatiaľ to ide s MHD v Bratislave dolu kopcom. A samozrejme že časom aj Bratislava bude potrebovať kvalitnú koľajovú dopravu /METRO/ aby bola MHD schopná prepravovať kvantá ľudí. Ak budú čoraz väčšie zápchy na cestách autobusmi sa to nebude dať riešiť.
Uplny suhlas. Je to des. A najma ked aj tu vidim kolko "odbornikov" ma nazory ake ma. Najhorsi mi ale pridu "nadsenci MHD" - ti robia najviac skody. Cest vynimkam - napr. ten projekt elektriciek na Stefanikovej vyzeral celkom fajn. To sa ale tiez musel najst niekto mimo kto prisiel s realnym riesenim a nie zadubene stekat: "Auta fuj, fuj, fuj, autobusy su mnam, riesime problem". Ono problem je aj ten, ze v DPMB stale pouzivaju pocitace ako pisacie stroje, nic viac nic menej.
Zaujimalo by ma, ci ma niekto k dispozicii prepocet kolko stoji suma sumarum priemerne v BA 1km jazdne ale vratane vsetkeho - vratane nakladov na uvery, opravu ciest znicenych autobusmi a trolejbusmi, trolejove vedenia, stavba, opravy a udrzba kolajnic, zastavky, zimna udrzba, opravy vozidiel, platy vsetkych na vyplatnej paske DPMB proste vratane vsetkeho. Aby sa nakoniec neukazalo, ze verejna doprava je drahsia ako taxiky z dovodu totalnej neefektivnosti a rozkradania.
Dokedy? Dovtedy, kym sa budu v DPMB kradnut a minat na nezmysly ako su teraz tie mikrofony a onalepkovanie zastavok. Dovtedy. Vsak za posledne roky prechadza MHD BA totalnym rozkladom. Zadlzenie po krk na nakup nezmyselne drahych Mercedesov a dalsich autobusov (to potrebujeme, fakt!), likvidacia trate na hl. stanicu, totalna neschopnost opravit tunel, platanie problemov az ked uz vyslovene hori. Ale kampane typu cierny pasazier, hovadiny typu mikrofony, tendre na blbosti na to je.
Električka do Petržalky je pre mnohých jazdiacich cez nový a apollo, či už v mhd alebo vo svojom, veľmi očakávaným spojením. Mimoúrovňové križovania a preferencia sa mohli/môžu stať de/motivátorom k ďalším presunom medzi igk a mhd. Očakávateľne sa ale jedná o viac ľudí v mhd. Ich počet môže byť ešte vyšší po priamom prepojení s hlst. To čo popisuješ ty je spoločenská záležitosť a na zlepšenie tejto situácie s následkom toho, že by sa postavilo lepšie riešenie sa nikomu (do nekonečna) čakať nechce. Veď ty by si sa za sociku asi zbláznil ? A pritom to je často stále tá istá zberba, resp. ich potomkovia, už od slovenského štátu.
Električka nech si je kontraproduktívna k nafťákom koľko rozumne znesie. A keď to stojí veľa, tak sa opýtam kam by si teda smeroval predmetné euroeurá ? Predpokladám, že do toho istého, len by si to robil lepšie. Tá artmedia a bosáčka ma dostala podobne, ale to ešte stále nie je dôvod na akékoľvek zavrhovanie a konce sveta ?
A včera nám už prestalo fungovať mazanie v oblúku na Molecovej. Boli prítomní aj vrchári a prechádzali okolo senzora kovovou tyčou, ale zjavne sa im to nepodarilo opraviť. Poobede už električky "škrípali" tak ako pred namontovaním. ?
VLK
http://bratislava.sme.sk/c/6717230/hendikepovani-dalej-cestuju-zadarmo-potvrdili-poslanci.html
Hlavná stanica:
http://bratislava.sme.sk/c/6717413/hlavna-stanica-este-nemusi-byt-obchodnym-centrom.html
a železničné lístky:
http://ekonomika.sme.sk/c/6716441/zeleznice-planuju-tlacit-listky-mensie-rychlejsie-a-potichsie.html
- zaujímavé, že teraz vydávané nové lístky majú polovičnú veľkosť a veľkosť kreditnej karty je 85x53mm