niečo k hendikepovaným a ukážka našich poslancov (nevedia čo činia):
http://bratislava.sme.sk/c/6717230/hendikepovani-dalej-cestuju-zadarmo-potvrdili-poslanci.html
Hlavná stanica:
http://bratislava.sme.sk/c/6717413/hlavna-stanica-este-nemusi-byt-obchodnym-centrom.html
a železničné lístky:
http://ekonomika.sme.sk/c/6716441/zeleznice-planuju-tlacit-listky-mensie-rychlejsie-a-potichsie.html
- zaujímavé, že teraz vydávané nové lístky majú polovičnú veľkosť a veľkosť kreditnej karty je 85x53mm
http://bratislava.sme.sk/c/6717230/hendikepovani-dalej-cestuju-zadarmo-potvrdili-poslanci.html
Hlavná stanica:
http://bratislava.sme.sk/c/6717413/hlavna-stanica-este-nemusi-byt-obchodnym-centrom.html
a železničné lístky:
http://ekonomika.sme.sk/c/6716441/zeleznice-planuju-tlacit-listky-mensie-rychlejsie-a-potichsie.html
- zaujímavé, že teraz vydávané nové lístky majú polovičnú veľkosť a veľkosť kreditnej karty je 85x53mm
derik
Čo sa týka taxíkov treba si uvedomiť, že keby sme sa všetci dopravovali autami/taxíkmi asi by boli ulice úplne upchaté a jazdná doba by nebola ideálna.
Preto treba v Bratislave /za predpokladu nárastu IAD/ akútne riešiť naozaj KVALITNÚ a KONKURENCIESCHOPNÚ verejnú dopravu oproti IAD aby sme sa vyhli dopravným kolapsom, žiaľ zatiaľ to ide s MHD v Bratislave dolu kopcom. A samozrejme že časom aj Bratislava bude potrebovať kvalitnú koľajovú dopravu /METRO/ aby bola MHD schopná prepravovať kvantá ľudí. Ak budú čoraz väčšie zápchy na cestách autobusmi sa to nebude dať riešiť.