radsej nech sa nerobi nic, ako tie paskvili co sa predstavuju v poslednej dobe, ci uz zbabrana petrzalska radiala pomaloelektricky, alebo stefanikova. jedno aj druhe bude vela stat a bude konkraproduktivne.
nechapem to nadsenie z toho, ze sa bude realizovat nieco len aby sa realizovalo, pricom to neprinesie ani len porovnatelne zlepsenie.
to iste s tou nechutnou korupciou pri trolejbusoch, elektrickach a nic ine necakam ani pri petrzalskej radiale. ale slovaci radsej sklopia zrak, vsak nevadi, ze sa kradne. hlavne ze sa aspon nejaky paskvil stavia/kupuje... chore.
"Ftáčnik však trvá na tom, že na začiatku februára, keď prišiel riaditeľ dopravného podniku Ľubomír Belfi poslancom vysvetľovať sporné body tendra, ešte o jedinom uchádzačovi nevedel. Svojho nominanta Belfiho sa zastáva. „Neverím, že existuje nejaký obstarávateľ, ktorý urobí všetko dokonale a podarí sa mu to na prvýkrát. Vo verejnom obstarávaní sa dejú rôzne veci, preto je dôležité to, ako dokážeme zareagovať,“ povedal primátor."
Ten Ftáčnik si robí z nás už absolútne 3,14ču, alebo má IQ pod 70?! Belfimu by som neveril už v živote nič. Vymyslel si nejakú štúdiu, ktorá neexistuje, vymyslel si nejaké trendy v doprave, ktoré sú vraj aj na západe, vymyslel si výrobcov, ktorí vyrábajú trolejbusy, ktoré majú o jedny dvere naviac. Nech nehovorí Ftáčnik, že Belfi nevedel, čo hovorí. Vedel to a skúšal on aj jeho poskokovia, že pokiaľ budú môcť vydierať s časovou tiesňou a dokedy im niekto nepríde na lži.
Zmluvu o pristupeni do IDS sice podpisovali minimalne tri verejne organizacie, ale zverejnena zatial nikde nie je.. zajtra je deadline na zverejnenie, aby mohla byt ucinna od 1.3.
Ako to v súčastnosti vyzerá s rekonštrukciou električkových tratí? Situácia prestáva byť únosná. Dnes zase prestoj L2, obratisko 14:55 prázdne, pravdepodobne sa niečo posralo na Vazovovej, alebo viac do mesta. Každú chvíľu je v prdeli nejaká výhybka. Cez niektoré vozidlo ledva prejde (napr. Radlinského | Imricha Karvaša, Vajnorská | Tomášikova, výhybka v obratisku ŽST Nové mesto. Skutočne je smutné že sa v úseku Zátišie - ŽST Nové mesto ničia v súčastnosti najmodernejšie električky... ďalej niektoré križovania sú v strašnom stave - rovno na Kamennom námestí... a potom "srandy" ako hríbiky v Karlovej vsi, """"""preferencia""""" električiek.... samozrejme pokrútené trate a vlnkatosť koľajníc-hučanie... Minimálne na posledné dve je riešenie priamo vo vozovni- podbíjačka a Schörling. A to nehovorím o "príjemnosti" jazdy v skvostoch ako je 7797... hlavne, že priestor je monitorovaný. Ale vždy (a to je každú chvíľu), keď dá vodič dole nohu z pedálu, tak celý voz hodí dopredu. A v niektorých T3 trieskajú podvozky. Tiež veľmi príjemné... Dokedy?
ISIC bude v tomto smere bez problémov? Teda bude ju možné v IDS BK používať zároveň na PCL pre zóny 100+101 a tiež ako elektronickú peňaženku na jednorázové cesty mimo Bratislavy tak ako karty vydané DPB a Slovak Lines (na rozdiel od BMK a karty ZSSK)?
To hej ? SlovakLines linka napríklad 108101/4 aj má na transparente správny cieľ Dunajská Lužná žel. len v žiadnom cp vyhľadávači nie sú uvedené a na túto linku robia priamy prejazd z 102414/315 ktorá prichádza z BA na konečnú DL Jánošíková bežne s meškaním 15 minút takže prísť vlakom 4323 o 15:48 aj bez meškania SL je to 15 min čakania a čakať na zmeškaný SL do 16:15-16:20. a samozrejme len v dňoch školského vyučovania Proste toto nie je pre cestujúcich, je to len zbytočné plytvanie peniazmi ☠
A este mi prezrad preco by cestujuci z dediny na trati 112 chcel:
a) ist primestsky autobusom
b) potom prestupit na vlak do Zohora
c) potom prestupit na vlak do Bratislavy
d) potom spravidla este prestupit na MHD
Ked moze
a) ist primestskym autobusom
b) potom prestupit na MHD
Proste su trate kde ten vlak naozaj prilis nema potencial. A trat 112 taka je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA