"Ak sa fotografia robí jednoznačne pri výkone verejnej funkcie alebo výkone verejných vecí, možno fotografovať bez obmedzenia (teda bez ohľadu na to, na aké účely sa fotografia vyhotovuje a bez privolenia). Súdy výslovne uvádzajú, že za súčasť základného práva na súkromie a ani prejav osobnej povahy nemožno u verejného činiteľa považovať výkon jeho zákonom upravenej služobnej právomoci na verejnosti. Výkon verejných vecí teda nepodlieha ochrane súkromia a na fotografovanie v takom prípade nie je nikdy potrebné privolenie (napr. pri prejave politika, pri zákroku policajta, pri výkone práce moderátora, pri športovom výkone športovca na pretekoch, na verejnom zasadnutí obecného zastupiteľstva)."
Nečítal som to úplne do detailu, ale nedá sa šoférovanie busu považovať za výkon verejnej funkcie?
A keď už o to ide, väčšine fotografov ide o to, aby odfotili autobus a nie vodiča. A ja nevidím nič zlé na tom, keď na nete je vidieť aj tvár vodiča, jedine že by sa dotyčný hanbil za to, že jeho známi zistia, že je vodičom MHD.
V SORE slabý vyber ? Teraz už urcite nie. Okrem električiek už maju hadam rovnake spektrum vozidiel ako SOLARIS.
Najviac sa mi lubi konkurencia pre SOR NB18 (18,75metrovy voz) v podani SOLARIS URBINO 18,75
Ak zákaz nie je výslovne stanovený pri vstupe do objektu, nemožno zakázať fotografovanie a zákaz fotografovať tam neplatí (napr. v mestskej hromadnej doprave či na kúpalisku).
Problémom bolo, že vtedajší generálny riaditeľ DPB po Solarisoch skočil kvôli cene a potom preto, lebo ako decko si našiel novú hračku : 15m autobusy. Problémom s nimi je aj to, že hlúpy DPB s touto dĺžkovou kategóriou neuvažuje napriek tomu, že na druhej strane úplne zbytočne máme 10,5 a 9,5m autobusy, čo je ukážkový príklad blbosti toho ako skladbu vozového parku štátnych dopravcov diktujú osobné záujmy a nie reálne potreby! Príp. aj lakomosť ako môže zmršiť nákup nových vozidiel (viď. Prievidza, kde sa ulakomili na ten 1,5m dĺžky aby kúpili viac 12m Citelisov než iba 4, čo je drzosť voči tamojším cestujúcim).
No takto tu máme lacné šunky J&T bez klímy za 0,01€ za cenu poľského Solarisu, ktorý ponúka kvalitu, ktorá ide na odbyt v Nemecku, či Škandinávií alebo aj Švajčiarsku (o domácom trhu netreba hovoriť), čo o niečom svedčí. Tam aspoň by sme vedeli, že budú autobusy bez klímy, ibaže tuto súťaž SOR vyhral vďaka klíme, ktorá nie je u väšiny vozidiel. Na druhej strane má SOR tú výhodu, resp. mám ten pocit, že rýchlejšie pristupujú k reklamáciám a opravám než Irisbus, čo je z pohľadu zabezpečenia výpravy asi najdôležitejšie, za to teda nesporne SORu palec hore. Len palec kruto dole za to ako je nemožne riešené usporiadanie interiéru. Snáď keď už sa pri tej apatií ľudí nepodarí od hrantu dostať bandu mafiánsku, tak dúfam, že SORáci dajú do roku 2020 schopnú karosériu a budú pripravení do ďalších tendrov ísť s vozidlom, ktoré bude mať interiér taký, že mi to bude srdečne u zadku, ak bude súťaž s 5-dverovým kritériom alebo na priemer kolies či pohotovostnú hmotnosť, dovtedy nech s takým odfláknutým odkundesom nech lezú iba ak tak za Ural ?
? Nie, nemyslím si, že by som vniesol do tohto systému nejaký bordel.
Nechcem tu ani búrlivú diskusiu vyvolať a ani sa niekoho dotknúť ale ten bordel vnáša DPB a to je pravda ?
Ak DPB doplní v chýbajúcej číselnej rade 12 T-liniek tak toto bude väčší bordel ako to, že by boli v jednej rade. Len si zober na príklad Linku 205, teraz vieš, že ide do Trnávky a po novom to bude 60-ka. Viem a aj tomu rozumiem, že to číslo je pre Ružinov a Trnávku ale taká 65-ka má čo spoločné z Čiližskou ?
Ja sa ani nebránim zmenám a aj viem poradiť ale ten bordel už existuje.
Keďže BID má najnižšie číslo 215 tak potom všetko môže ostať tak jak je,nie? ?
Pekný deň prajem a nezabite ma ? ☺
Len prečo je potom napísané "všetky typy PCL BID", však teraz je len jeden typ PCL BID. Snáď je to ako to píšeš ty, a bude aktualizovaná aj Tarifa od 1.3.2013.
Si si isty tym pojmom dobre autobusy ??? Vyhral by to vtedy Citelis, ktory v tom case este vyrabal tusim len karoserie rovnake s nasimi 25 Tr, cize mini vetracky a vzadu schody pri 3,4 dverach. Ne dik ?
Áno, 27 nesedí, to som si hneď neuvedomil. Keď ju zavádzali, tak boli tuším všetky čísla 30-39 obsadené a prečo nechceli dať 13x netuším. A prečíslovať ju po zrušení 36 a 38 by bolo zbytočné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ
Nečítal som to úplne do detailu, ale nedá sa šoférovanie busu považovať za výkon verejnej funkcie?
A keď už o to ide, väčšine fotografov ide o to, aby odfotili autobus a nie vodiča. A ja nevidím nič zlé na tom, keď na nete je vidieť aj tvár vodiča, jedine že by sa dotyčný hanbil za to, že jeho známi zistia, že je vodičom MHD.