Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ophis #188571:
Svojho času bol nadchod z Račianskej na Kukučínovu (končil niekde medzi Tehelnou a Kutuzovovou) ? teraz si to môžeš už len skrátiť cez ten bordel na chátrajúcej stanici ?
Reply on: Joyki #188572:
Už som zistil, že som sa pomýlil, že som si to zle prečítal. ?
Reply on: ophis #188571:
NAD - Náhradná autobusová doprava. DPB robí pre RJ NAD svojimi autobusmi, ktoré idú z Nového Mesta na Hl.st. a späť, a zastavia na Trnavskom mýte na zastávke MHD. Nie Filiálka. Autobusy!
Reply on: 810zssk #188560:
To na Filiálke vysadia tých ľudí? ? No to si musím privstať a ísť to osobne pozrieť, že kde ich to vysadia a hlavne ako tam budú ľudia kľučkovať medzi psími výkalmi a smetím. V januári som sa šiel s priateľkou prejsť od Trnavského mýta až ku "kukurici" v koľajisku stanice a môžem povedať, že väčší humus som videl snáď iba na vlečke P. Biskupice - trafo - Slovnaft, kúsok pred zast. Jánske hony mysleli, že sa zgrcáme s kamarátom do nemoty, keď sme to v lete prešli.

ŽSR by inak mohli trochu rozumne nakladať s majetkom a niečo s tou stanicou robiť. V prvom rade vyčistiť celý priestor (napr. v spolupráci s m.č. zapojiť nezamestnaných, či poberačov dávok) od smetia a vegetácie. Potom oplotiť priestor koľajiska, porobiť brány pre vjazdy vlaku a nákl. áut od Račianskej a Šancovej. Ponechať voľne dostupný iba priestor na parkovanie pre IAD a samozrejme obnoviť lávku aby sa mali ľudia ako dostať od zast. Ursínyho na Kukučínovu. Potom by sa ŽSR mohli ešte snažiť využiť stanicu aspoň na občasný náklad tovaru. Len prosím, nechcem aby tu mal niekto smrť z toho, že nakládka/posun s Mn vlakom v širšom centre mesta, dobre? Myslím, že ak by tam prešiel s 5-10 vozňami Mn v 1,3,5 s tým, že skoro ráno pred špičkou sa vozne pristavia do stanice a počas sedla, či po poobednej špičke sa vyzdvihnú s "kocúrom", tak by sa nikomu nič nestalo, ani by to nebrzdilo dopravu nejak katastrofálne a ŽSR by tak aspoň na tej stanici ešte zarobili niečo, než takto im to tam leží a hnije.
Reply on: koco #188567:
Vlaky na Galantu a Nové Zámky meškajú počas výluk spravidla 20 minút, niektoré aj 30-40, keďže prídu na Hlavnú zmeškané, vypravujú sa zmeškané a idú odklonom. Takže tento smer má najväčšie meškanie, najhorší grafikon na takom silnom trati, vynechané vlaky z Hl.st., odklony, najhoršia trať, čo sa týka technického stavu. No proste smer NZ... ? ? Na zastávkach sa nedá čakať v týchto dňoch, mesiacoch, ani infosystém, niekde ani otvorené čakárne, nesvietiace lampy, ani CP... trať 130 v skratke. ?
Reply on: 810zssk #188559:
cize nic, to som vedel 🙂
Reply on: Ámos #188562:
Na 6-tu tam a o 14-tej domov sa jej málilo? Kamarátka nevie čo od dobroty asi. Sa mi sníva ty vole!!! Kamarátka má VŠ archeológiu a robí v záložni 10 dní - 5 dní voľno, a smeny 6:00-14:30 a 14:00-22:30 a šéf je taká sviňa, že im napíše smeny max. na 3 dni dopredu a tak si nemôže nikto nič plánovať, tak s nimi vy***áva. A keďže som povedal kde robí, tak si vieš predstaviť akú má "slušnú" klientelu. A za takúto robotu, kde už po 6., či 7. dni je človek ako handra dostáva niečo okolo 500€. Ak za sedenie v kancli na zadku dostala v čistom 400-450€ a končila kúsok po obede ako končia školáci, tak to je úplne paráda. Síce sa skoro ráno vstáva ale tak aspoň z časti vie ako vstávajú zamestnanci nepretržitej prevádzky na smeny (VW, KIA, PSA, USS, potravinárske podniky a i.). Vieš čo by dali iní za to, aby mohli končiť o 14-tej, či 15-tej a mohli si večer v piatok povedať "Padla!!!"?!
Reply on: Solider #188566:
to chápem, ale určite tam bol "olej do ohňa" aj formou pokazeného pragotronu určite museli žsráci multitaskingovať ...
Reply on: koco #188561:
Vlaky meškali kvôli vylúčeniu koľají pri prvom a druhom nástupišti.
Reply on: Ámos #188563:
čudoval by si sa ale meškali, a vidím v tom spojitosť, ľudia boli zmetení nevedeli kam skorej ísť nestíhali vypravovať vlaky, a zároveň pristavovať nové (aj kvôli uzavretému nastupistu 2), sprievodcovia behali hore dole, rovnako ľudia ktorí už sedeli v osobáku do Malaciek sa po vyhlásení REXu do Malaciek hrnuli z jedneho nastupista do druheho, vlaky rovnako museli cakať na presun ludi ktorí nevedeli kde stojí ich vlak ...
Ako by si potom vysvetlil že meškalo asi 5 vlakov vychádzajúcich z BA keď aj počas te najväčšej kalamity nemeškali? Jednoznačná súvislosť .. najmä s presunom zabludencov...

Ad 2: ZSSK moze za vsetko ? ? Samozrejme myslel som ZSR ale písal som zssk 😃 to je tak keď kvôli vlaku meškáš hodinu domov 🙂
Reply on: Ámos #188562:
Nerobila tam za záhradkára? Za jeho éry tam poprijímali kvantá mladých ľudí, pre ktorých to bola často prvá práca od skončení (strednej!) školy.. a keď sa po dvoch rokoch naučili, ako to funguje v bežnom zamestnaní tak potom išli na lepšie pozície do iných firiem...
Btw. už tam cvakajú karty a prac. doba končí najskôr o 15tej (pohyblivá, musí sedieť suma hodín za týždeň, mesiac..) Ale ja si nemyslím že pracovná doba má priamy vplyv na množstvo alebo kvalitu vykonanej práce...
Reply on: koco #188561:
vlaky meskali lebo nesiel pragotron?
co ma ZSSK s pragotronom?
Reply on: Mike #188555:
No dobre, ale kolko je takych co sa len presuvaju z jedneho statneho uradu do druheho. To su take typy. Ono osobne si ani neviem predstavit, cim by dokazal podnik dotiahnut mladeho perspektivneho zamestnanca, pokial to nie je uplny fanatik do MHD.

Kamaratka sice robila tusim dva roky v DPB, hned po skonceni skoly. Platy hrozne a stale styl prace na 6tu o 14 domov v piatok o 12.
Reply on: 810zssk #188560:
samozrejme len ak nespadne Pragotron ako dnes na Hlavnej stanici ... Bola to katastrofa, ľudia úplne vynervačení vlaky meškali, ľudia nevedeli kam nastúpiť ... Tomu sa hovorí ZSSK ?
Reply on: aquila #188557:
Dosiahne sa presne to co sa dosiahlo spracovanim dokumentov k Stefanikovej 😛
Reply on: AAA #188556:
Weigl je jediný riaditeľ rezortu, ktorý nebol po zmene GR vymenený. Posledný menovaný je jeden z tých mála, ktorý je stále na svojej pozícií. Druhý menovaný je jeden z tých, ktorého presunuli úplne do inej oblasti než v akej robil dlhé roky...
Reply on: tr3mp #188550:
jasne, ja to chapem, len ono to bohuzial ludia typu uhler, schlosser a podobni, len zneuziju na dalsie posuvanie planov.

to ze nepojde IAD na hlavnu stanicu, to mu snad neveri ani ten co to poslal. to ako sa spravaju k IAD si sam zistil pri petrzalskej radiale a zastavke sturovej .. kde dokonca sa zvysili odbocovacie pruhy, namiesto rozummnej cyklotrasy sa zlegalizovalo parkovaine na chodnikoch, cize takto to dopadne aj pri hlavnej stanici ..

cize ja to vidim skor na kontraproduktivny cin ..

co sa tyka radialy dunajska/nivy, ked to nebolo schopne mesto dat ako vynutenu investiciu aspon rezervu v pripade twin city, co myslis, ze sa dosiahne nejakym spracovanim dokumentov ?
Reply on: Mike #188555:
A Weigl, Rafaj, Kajdi, tí tam už nie sú?
Reply on: Ámos #188554:
Myslíš, že že po tých všetkých výmenách vedení tam takí ešte sú? Ja mám pocit že ich je veľmi málo... Od Zachara sa na všeliakých pozíciach poobmieňalo veľmi veľa ľudí a či už v kanceláriach alebo na prevádzkach tých "dlhé roky zakopaných" je už mám pocit že menšina... alebo ak aj je niekto v DPB dlho ako korytnačka, tak ho za posledné roky aspoň prehodili na úplne iné odd....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.