Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #188819:
Vtedy namietal Mercedes s Citarom proti vyhre Citelis Iveco. A nebyt chybajucej podmienky na presny pocet CNG a diesel klbakov z poctu 240 ks, tak tu mame dnes Citelisy bez klimy - co tiez neviem ci je vyhra 😃
Reply on: derik #188824:
Však táto tarifa je platná už od 7.1. a IDS BK sa spúšťa až 1.3.2013.
Článok 16, bod 10 Tarify: "Na BMK sa nepredávajú prenosné PCL a všetky typy PCL BID"

to mám chápať tak, že regionálne zóny sa asi na BMK nebudú dať kúpiť?

A článok 14, bod 29 Tarify (nebudem citovať je dosť dlhý) mám chapť asi tak, že BMK nebudú uznávať iný dopravcovia ako DPB (teda SL a ŽSSK)? Píše sa tam síce smer Záhorie ale je tam uvedené že cestujúci musí mať kartu DPB alebo SL (nie je spomínaná BMK)
Reply on: derik #188821:
Presne tak.
Reply on: derik #188821:
Netreba. Avsak karty aktivovane do augusta 2012 bude treba aktivovat este raz (kedze povodne boli aktivovane na 13 mesiacov).
Reply on: Dispecer #188817:
Som si pozrel Tarifu DPB (http://www.dpb.sk/_media/file/Tarifa-%20070113Calibri%20-internet-.pdf) a na strane 16, článok 16, bod 6 sa píše: "Pri aktivácii BMK bude jej držiteľovi zapísaná platnosť bonusovej zľavy na obdobie 36 mesiacov.".

To akože znamená že už netreba predlžovať platnosť zľavy každých 13 mesiacov, tak ako to bolo donedávna? (36 mesiacov je akuráť platnosť platobnej karty)
Reply on: AAA #188812:
v medziročníku máš tiež právo na zľavnené cestovanie, pokiaľ si nedosiahol 26 rokov.
Reply on: ophis #188816:
JT aj tak vtedy nemala nizkopodlazne klbaky, takze im to len vyhovovalo 🙂
KV ma zrusit VO na zimnu udrzbu komunikacii (UVO->Kontrola->Rozhodnutia o kontrole)
Ak to tu už bolo, tak sa ospravedlňujem...

Dnes na webovej titulke SME som objavil toto...
http://igorpolakovic.blog.sme.sk/c/321373/Bratislavska-zlodejska-karta.html
Igor Polakovič: Bratislavská zlodejská karta | blog.sme.sk
Reply on: Hug0 #188815:
No a vzrušoval sa niekto pre ten padlý tender na 240ks? ? Óóóóó pardon, Kadnár a si prehodil flek s Derkayom, či čo za rošádu to bolo, akože zobral zodpovednosť. Zodpovednosť by mala vyzerať tak, žeby dvíhali mydlo v base a ručili vlastným majetkom za spôsobené škody.
Reply on: ophis #188814:
Mávli rukou ?

Amatér.... ?
Otázka k tendru. Keď bol napadnutý tender na 240 klbákov za imbecila záhradného, tak tiež boli výstupy na takú vehementú obranu toho tendra, či nie? Neviem sa rozpamätať, či to vôbec niekomu z DPB trhalo žily, alebo nad tým mávli rukou. Škoda, že aj teraz nemávne nad napadnutím tendra na trolejbusy banda zlodejská dosadená a (bohužiaľ) občanmi legalizovaná voľbami. Toho 240ks tendra je najväčšia škoda si myslím, pretože mohlo dojsť slušné množstvo dobrých autobusov, všetky rovnakej kapacity a bez šmejdového riešenia interiéru a mali by všetky m.č. rovnako kapacitné a kvalitné autobusy.
Reply on: TomJ #188810:
Ale 27 nemá číselne s Dúbavkou spoločné nič. Mohli ju prečíslovať na 36 alebo 38, príp. na 13x. Inak to oblastné číslovanie bola zbytočnosť aj, lebo iba limituje pri číslovaní liniek, aj keď máme v každom rade k dispozícií 20 čísel pre autobusy a trolejbusy, viď. 20-29 a 120-129. Ibaže u nás je problém, že sa čísla rozhadzujú na kraviny a máme to nejednotné. Na jednej strane sa spoje s 2-3 rôznymi trasami číslujú pod jednou linkou (77 a 80) a na druhej strane, kvôli skráteným vloženým spojom alebo spojom na rovnakej trase s rozdielom jednej zastávky máme dve linky úplne na prd (28/29, 31/39, 91/191, 92/192, 96/196, a 25 by mohla byť 121). Nepovedal by som nič, keby sme boli v časoch plastových cedúl, kde toto malo zmysel, ale dnes máme elektronické tabule a prehľadné CP, a orientácia cestujúcich je tak ľahká ako len môže byť. K dokonalosti chýbajú tie stropné displeje vo vlečkách autobusov a trolejbusov, príp. tie obojstranné monitory využiť na informácie o MHD pre cestujúcich a trase danej linky.
Reply on: Mike #188803:
Tak kto ti to tvrdil trepal. Študentom prestávaš byť buď riadnym skončením, t.j. vykonaním štátnic, zanechaním, vylúčením a pod.. Možno je to v nejakom zákone na soc. dávky uvedené ako píšeš, ale vo všeobecnosti to čo píšeš nie je pravda.
Reply on: Valec #188799:
Na validačnej známke mám dátum platnosti 9/2013. Takže som zvedavý ako to nakoniec bude. A to čo píše Mike, že ak niekto nespraví štátnice, prestáva byť študentom tak či tak, ale čo tí, čo sa dostanú do medziročníka? Tým sa ale trápiť nemienim, lebo dúfam, že také niečo ma nečaká.
Reply on: Salomon #188807:
Radšej prečíslovať 12 trolejbusových liniek ako xy (neviem spamäti koľko ich je) autobusových. Oblastné označovanie stále funguje, vždy keď sa v poslednej dobe zavádzali nové linky, tak bola snaha dodržať ho (27, 35, 82, 90, 128). Nedá sa dodržať úplne, to by na označenie linky nestačili 2 číslice.
Reply on: Salomon #188807:
Akékoľvek prečíslovanie bez dôvodu ide proti cestujúcim a do systému vnáša chaos.
Reply on: Salomon #188807:
Tymto by si akurat vniesol ultimatny bordel do orientacie a poplietol cestujucich.
Ja by som bol skôr za aby sa urobil poriadok vo všetkých MHD linkách a to tak že,načo nám je oblastné značenie liniek keď už aj tak to u niektorých linkách úprimne si povedzme stratilo význam. Električky tie sú dobré, prípadne ich dať do č.rady 10 - 19, trolejbusy: pre cestujúcu verejnosť a z logického hľadiska ja by som ich dal do č.rady 20 - 33 ( toto rozmedzie nemusí byť konečné na koľko sa budú niektoré T-linky zlučovať) ľudia by lepšie spoznali danú linku,príklad: 201=21 ( po rozhovore z viacerými ľudmi)
Autobusy by museli prejsť komplet reorganizáciou - žiaľ zase autobusy ?
Takisto aj nočné linky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.