Hmm mam napad, ci skor otazku. Viem, ze je vas tu vela, co sa dobhre vyznate. A pytam sa vas - co by ste navrhovali (pri sucasnom stave), cim by ste zacali, byt na mieste DPB, napravu k lepsiemu. Co by ste spravili, ako prve, za dalsie a tak...
Diky, ak sa vam bude xciet to tu pisat.
Prečítal som si Tvoj článok. Je až veľmi pravdivý.
Strašne ma štve, že o doprave v BA rozhodujú tí,
čo sa v autobuse, električke, trolejbuse ani raz
neviezli.
Cestujem denne a dlhé trate, takže viem čo to je.
V týchto dopr.prostriedkoch sme všetci slušní ľudia,
no a stačí pár vagabundov a všetko je dočmárané,
sklá povybíjané.
Inak, klobúk dolu, nazbierať tieto informácie ti muselo dať práce. Ako pomôcť a prispieť, aby kultúra
cestovania postupovala stále k lepšiemu.
Prajem pekný deň.
- čo taká L49? Niektoré spoje ZACHÁDZAJÚ mimo trasu na Ďumbiersku, iné nie. To nikto nepochopil?
- čo taká L57? Niektoré spoje ZACHÁDZJAÚ mimo trasu k Stavivám, iné nie. To tiež nikto nepochopil?
- čo taká L59? Niektoré spoje ZACHÁDZAJÚ mimo trasu cez ul. Na grbe, iné nie. Ani to nikto nepochopil?
- čo taká L77? Niektoré spoje ZACHÁDZAJÚ mimo trasu k Vodostavu, iné nie. Robí to problém? Ľudia nechápu?
Čiže inými slovami, ľudia to chápu veľmi dobre a chápe to aj DPB, ale pochop, že by si mal pochopiť, že DPB tvrdí, že by to ľudia nepochopili, lebo im sa asi nechce robiť niečo navyše a nemajú motiváciu šetriť. Chápeš?
TURBO: Samozrejme ze s tebou suhlasim.Ten clanok je presnym a podrobnym opisom kultury cestovania v BA.D.E.S.Podla mna to vidia aj ti na magistrate. Ale naco by stym nieco robili.Oni MHD nepouzivaju.Je to smutne ale Tak je to vsade. Ak sa clovek pozera nestranne na problem a sefom sa to nepaci je to zly zamestnanec.Ale keby si napisal ze cestujeme tak ako napr vo Francuzsku tak ti daju pochvalu.Podla mna sa vsetci "kompetentny" riadia heslom Biznis je biznis.
Keď sa Ti nepáči porovnanie 37 a 47, zober si takú 111ku, to bola jedna linka len podľa čísla.
Keď už by sa zaviedla linka zachádzajúca do krematória, označenie vhodnejšie pre bratislavský systém by bolo 137, nie 37K.
Ja musim tiez pochvalit DPB. Akosi som si vsimol, ze zacali cistit vozy. Predvcerom som sa viezol v 7929+7930, vcera 7602+7610 a zadne vozne niekto vycistil! Tie cmarance normalne niekto umyl. Len dufam, ze to nebol vodic. Ked sa to bude cistit pravidelne, tak to tie susnave decka skor ci neskor prejde, ked zistia ze ich vytvory tam dlho neostali... Len nech to cistia dalej a hlavne na vozoch, ktore dostanu novy nater (aj vnutri) a dolezite je aby to cistili cerstve, teda este v ten den, vtedy to ide urcite lepsie dole ako ked sa to necha tyzden zaschnut. Tak im drzim palce, konecne sa robi nieco za moje cestovne, s cim plne suhlasim.
Dnes musim pochvalit KK a jeho vylepovacov, pretoze ako som predvcerom jemu pisal mail, ze vylepovaci poondilu Hranicnu a Pazitkovu, tak uz teraz to pekne prelepili. Zle prelepene zmeny obnovili a namiesto plagatov pouzivali vzorny cisty papier A5. Dakujem KK!
No ja viem, že by to ľudia pochopili, ale vedenie DPB by to nepochopilo a ja chcem praviť zmenu teraz a nie až to vedenie pochopí tak to pochop zaujímavá veta.
Linka 47 a linka 37 je rozdiel. Keďže pri 47 linka neodchádzala zo svojej pôvodnej trasy, len ju predĺžila. To je to isté ako terajšia 53. Tu je pri 37 navrhovaná zmena trasy a to zrejme vytvára čierne mory oddeleniu linkoveho vedenia čo ako si nadavajú.
Ja len nechcem, aby sa zopakoval prípad prešovských Ľubotíc, kde kvôli "prehľadnosti" premávajú tri linky, ktorých trasa sa líši v úplných detailoch.
Ver mi, že ľudia by zachádzku pochopili. Keď celé roky vedeli odlíšiť spoje L47, ktoré šli po Dostihovú dráhu a tie, čo končili na Kutlíkovej, budú vedieť rozlišovať aj spoje zachádzajúce ku Krematóriu od tých, ktoré k nemu nezachádzajú.
Vladimír: Jo sorry, reagoval som prehnane, ale za celým tým mojim nápadom s 37K je presvedčenie DPB, že by ľudia zachádzku nepochopili. Ale novú linku pohopia. Ono v podstate ide o rovnakú linku. Veď je to obdobné ako keď niekto nastupuje na Račku a chce ísť na ŽST Vinohrady. Ide mu tam 3, 5, 7, 11 ale v podstate je to na danom úseku jedna linka s daným intervalom.
Neoplan: Avšak táto babenka mala nohy tak, že je bolo vidieť časť vonkajšieho pohlavného ústrojenstva, takzvané veľké pysky. Ale aj pohľad na pekný zadoček v bielych gnohaviciach a tangách spríjemní cestu.
ja som zase videl v jednej 5ke babenku, ktora mala bedraky, a uplne brutalne jej bolo vidno tangy (opriela sa nimi o soferove dvierka), a ten (neviem ci ne nahodou KLF?[NIEEE NEZABIJAJ MAAAAA]) na nu furt kukal. Hovorim, stastie ze sa viezla len tri zastavky, na tejto trase (3 zastavky) sme presli na cervenu, skoro zrazili dve babky a takmer presvihli zastavku Nám.Biely Kríž... tá keby sa mu zadockom lepila na kabinu cele kolo, tak dojte k nejakej tragedii, tomu ver. Heh, uchyl sofer...
Ak sa náhodou môj názor nezhodne s Tvojim, nemusíš ma hneď obviňovať z podobnosti s DPB. Ja len vychádzam z toho, že cestujúcemu je vždy pohodlnejšie pri ceste domov nazerať do jedného CP ako do dvoch CP. Spoje L37K by mali byť riadne obsiahnuté v CP L37 s tým, že zachádzka ku krematóriu by bola označená značkou, napríklad samotným písmenom K. Liniek má byť čo najmenej.
J
Linka 47 a linka 37 je rozdiel. Keďže pri 47 linka neodchádzala zo svojej pôvodnej trasy, len ju predĺžila. To je to isté ako terajšia 53. Tu je pri 37 navrhovaná zmena trasy a to zrejme vytvára čierne mory oddeleniu linkoveho vedenia čo ako si nadavajú.