"'Dnes nevieme povedať, či zdravotne postihnutí budú musieť kupovať električenky už od 1. marca,; povedala riaditeľka BID Zuzana Horčíková."
To si robí srandu? Koordinátor BID dva týždne pred spustením 1.etapy nemá jasno v tarife? Na fleku odvolať.
Nechaj ho v tom Krom toho keby bolo ako vravi on, tak by som stavil stovku, ze "kreativnym uctovnictvom" by mali vyssie naklady ako realne by mali aby ziskali viac
Moment... Ak dostanú úhradu za služby, tak potom tie náklady logicky musia vynaložiť na mzdy zamestnancom, výdavky spojené s prevádzkou vozidiel, poistenie vozidiel, proste to ide na úhradu nákladov spojených so službami, ktoré poskytujú. Potom akékoľvek vynaloženie tých financií na úhradu daných položiek by som označil za podvod. Ak chce SL mať peniaze, s ktorými si bude môcť robiť čo chce nech ich získava z činnosti na ktorú nedostáva dotácie od kraja, v opačnom prípade nevidím prečo by mal kraj dotovať nejakú činnosť súkromnej spoločnosti ak tá má potom zisk no už kraju preplatok nevráti, alebo aspoň nevykoná to, že daný zisk investuje do skvalitnenia služieb cestujúcim, či nejak inak to vráti kraju.
Lebo sa zrušila 71 a predpokladalo sa, že od Vlčieho Hrdla (Prístavnej = akoby apollo biznis centrum zozadu) bude v špičke väčší dopyt na Kazanskú a k Čiližskej. Zemenená 67 a 87 dlho vo Vrakuni nevydržali, z dôvodov popísaných v #188644.
Pretoze to je mimosudne vyrovnanie, teda je to "Predlzime Vam zmluvu a vy od nas nebudete chciet vsetko co Vam dlzime". BSK je ten kto to mimosudne vyrovnanie vyslovene potreboval.
Ano, nezabudni opat tu o tom, ze limity pohotovostnej hmotnosti su naaaahodou stanovene tak aby tesne vyhovovali uchadzacovi, ktori ponuka preferovany pocet dveri ?
zo sukromnych zdrojov? a odkial ich zobrali tie zdroje? preco by to nemohlo byt predlzime vam zmluvu o styri roky ale vy nakupite SORy.
Som z tohto tvojho prispevku prekvapeny, lebo teba tu vnivam ako cloveka co vidi korupciu vsade aj tam kde zrejme nie je.
Mna by zaujimalo z akeho titulu sa Stanekova a DPB celkovo vyjadruju k vyskam cestovneho. Cenovym organom je MESTO. To je tiez objednavatelom dopravy a DOTUJE tu bezplatnu dopravu. Ked bude prepravu TZP zo svojho vrecka dotovat Delfi, potom mozu do toho kecat.
Samozrejme, maslo na hlave ma aj mesto, kedze sa 10 dni vopred nevie rozhodnut ako to vlastne bude a teda mu absolutne nezostane cas odkomunikovat to. Pritom taketo zmeny su NAJMA o komunikacii.
Tak keď sa na to pozrieme ekonomicky. Súkromný dopravca kúpi veľké množstvo vozidiel na linky, ktoré sú bez dotácie stratové. Pokiaľ by súčasťou dotácie neboli napr. odpisy, tak by ten dopravca bol v celkom veľkej strate. Ale možno je to len môj názor, bolo by dobré, keby to ozrejmil niekto, kto sa v tom viac vyzná.
Z materialu nevyplyva, ze VUCka by mala dotovat tie nove busy (hoci vylucit to nemozno). Aj v zahranici je bezne ze dopravca za vlastne nakupi busy, pretoze nove busy su tam spravidla podmienkou ucasti v tendri na prevadzkovatela verejnej dopravy. Podobne tomu sa podla mna v tomto pripade BSK dohodol ze SL obnovi vozovy park, kedze bude dopravu vykonavat este X rokov.
Idealne by bolo keby si niekto spomenul ci VUCka prispievala na nakup vozidiel ked SL naposledy obnovoval vozovy park.
Ale no, opakovany vtip nie je vtip, najma ak ma niekolko rokov a nezodpoveda aktualnemu stavu ?
Ja teda SL nemusim, ale tie peniaze su UHRADOU ZA SLUZBY ktore preukazatelne realizuju. Rovnako ked nejaky uradnik dostane vyplatu tak su to JEHO peniaze za JEHO pracu a moze si s nimi robit co ON chce. Toto sa analogicky vztahuje na akehokolvek dopravcu, pokial nie je vlastneny statom/mestom/etc.
V tomto nemáš pravdu. Tie Sory sú kupované z verejných zdrojov, keďže aj tie nové busy VÚC SL preplatí v zmluve o dopravných službách. Či si naozaj myslíš, že majitelia SL sú matky Terezy a zo svojho budú kupovať busy, ktoré sa využívajú v dotovanej doprave? Takže ten nákup manipulovať možné z verejných zdrojov je a neviem, či ich nebudú musieť kupovať cez verejné obstarávanie.
Ale v tom čase mala L67 cez víkend na úseku Astronomická - Vinohradnícka dokonca 15 minút.
Ľudia požadovali vrátenie do pôvodného stavu najmä z dôvodu priameho spojenia Hradská (za kruháčom) - Vlčie hrdlo. Je pravdou, že L67 dosť ľudí vozí aj v úseku Dudvážska - Korytnická (dokonca si myslím, že je to dôležitejší úsek ako Astronomická - Dudvážska), ale neviem, či to tiež bolo dôvodom požiadaviek na zmenu.
Neviem, momentálne bohato postačujú solo vozy aj na Senec. Všetci sedia, popoludní do 30 ľudí v zrýchlených busoch do SC, takže kapacitný problém tam nie je. Po zavedení IDS možno... uvidíme, aké budú cesťáky.
ophis