Mozno kvoli tomu ze trasa po Hradskej je vytazenejsia a 87 ma lepsi interval... tiez som si vsimol ze 67 ma dost nastupov/vystupov pri OC Hron a na tej zastavke pred nim.
OT: Otazka pre znalych, preco bola pozadovana a uskutocnena zamena liniek 67 a 87 na Dolnych honoch po zmenach v sept 2005, alebo sa opytam inak, preco je lepsia trasa 67 po Kazanskej a Dvojkriznej a trasa 87 po Uzbeckej a Hradskej
Naco by preboha Lajnsu boli klbaky? Mozno tak do Senca. Inde zatial sola postacuju a ludi bude uz len menej, kedze BSK nema zaujem na skvalitnovani dopravy. Okrem toho o najvytazenejsie linky PK a MA by Lajns mal prist. Na Senec mozno zostane zachovany, tam by sa klbaky uzivili... a na ostatnych linkach by ovela rozumnejsie bolo zlepsit interval, ako nasadzovat klbaky (taka Borinka s vikendovym intervalom nad 120 minut je joke).
A co s tym ma SOR??? Slovak Lines je SUKROMNA firma, preto bude kupovat to co sa jej oplati, to nie je statny podnik kde sa tuneluje a kazdemu to je jedno, lebo to nie su jeho peniaze. Ak sa rozhodnu pre SORky tak budu SORky a SOR ich velmi rad doda. Ale tam nepojde o ziadne manipulacie, lebo sa nema co manipulovat (objednava sa to zo sukromnych zdrojov).
A vlastne cely druhy odstavec mozno nahradit nasledovne: ?
O klbákoch snívaj. Tie naši SADkárski lakomci nekúpia. Veď prímestský bus má cca 50 miest na sedenie a k tomu ešte 30 ľudí uvažujú na státie. Ak to aj praská vo švíkoch, tak ich to nezaujíma, proste cestujúci plať a poser sa aj z tých služieb. Veď už len keď vidím, že SADky majú len pre MHD strašný problém zakúpiť normálny počet klbákov (Trenčín napr.) alebo zas opačne nakúpia plno klbákov na autobusy a trolejbusy iba krátke (BB).
Vidím to tak, že ak SOR bude mať plné ruky s iným tendrom a kapacity ho nepustia, tak tých 130ks prepustí Irisbusu s Crosswayom. Ak ale nedostanú trolejbusy v BA náhodou na prvý a ani na druhý pokus, tak asi po tom tendri skočia. Inak ono druhý férový tender na t-busy by sa dal stihnúť teoreticky, ale nikto v DPB, kto má na to páky záujem nemá ani v najmenšom. Oni buď pretlačia tento tender za každú cenu. Ostatne boľševici zo Smer-SD už riešili zákon okolo ÚVO, takže je jasné do akých sfér rúbu a čo im je tŕňom v oku. A keď to padne tak budú výhovorky, ako to zmaril niekto ješitný, namiesto toho aby povedali na rovinu, že napriek tomu, že majú dosť peňazí na kontách v zahraničí, tak chcú mať ešte viac, a viac, a viac aby si mohli kúpiť úplne všetko, lebo majú dosť, ale ani dosť a ani viac im nestačí. Snáď sa zadrhnú raz, nechápem ich, že načo tak veľa peňazí potrebujú a že ani trochu im nevadí, že sú bezcharakterní klamári a uplatní až katastrofálne priam.
Na tej stránke nie je možnosť prepnúť do nemčiny alebo angličtiny? Som si myslel, že aspoň firmy v Maďarsku si nebudú myslieť, že maďarčina je jazyk nad všetky ostatné a ostaní sú povinní sa ju učiť, lebo tam kde je jeden feferón je Veľké Maďarsko a každý, kto im odmieta možnosť dohovoriť sa v ich superjazyku je neúctivý a utláča ich. ?
Ja keď som si menil trvalý pobyt, zašiel som na obecný úrad (nahlásiť ho), na policajtovňu (po nový OP) a na poštu, odkiaľ som doporučene zaslal všetkým dotknutým inštitúciám oznámenie. A bolo. Jedine tuším VšZP mi napísala, že som "nesplnil ohlasovaciu povinnosť", lebo som im neposlal údaje na ich formulári. Poslal som ich do hája s tým, že zmenu adresy podľa zákona som im oznámil a ak to potrebujú na formulári, nech mi ho pošlú vyplnený podľa ich predstáv a ja im ho podpíšem, že nemám čas študovať ich šialené číselníky. Už sa neozvali.
jasné, len mi príde zvláštne, keď firma vyrábajúca traktory a inú poľnohospodársku techniku je zrazu po tom ako sa jej zmení vlastnícka štruktúra expertom na vozidlá hromadnej osobnej dopravy ....
RT6