Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: RT6 #188640:
Mozno kvoli tomu ze trasa po Hradskej je vytazenejsia a 87 ma lepsi interval... tiez som si vsimol ze 67 ma dost nastupov/vystupov pri OC Hron a na tej zastavke pred nim.
OT: Otazka pre znalych, preco bola pozadovana a uskutocnena zamena liniek 67 a 87 na Dolnych honoch po zmenach v sept 2005, alebo sa opytam inak, preco je lepsia trasa 67 po Kazanskej a Dvojkriznej a trasa 87 po Uzbeckej a Hradskej
Reply on: ophis #188637:
Naco by preboha Lajnsu boli klbaky? Mozno tak do Senca. Inde zatial sola postacuju a ludi bude uz len menej, kedze BSK nema zaujem na skvalitnovani dopravy. Okrem toho o najvytazenejsie linky PK a MA by Lajns mal prist. Na Senec mozno zostane zachovany, tam by sa klbaky uzivili... a na ostatnych linkach by ovela rozumnejsie bolo zlepsit interval, ako nasadzovat klbaky (taka Borinka s vikendovym intervalom nad 120 minut je joke).

A co s tym ma SOR??? Slovak Lines je SUKROMNA firma, preto bude kupovat to co sa jej oplati, to nie je statny podnik kde sa tuneluje a kazdemu to je jedno, lebo to nie su jeho peniaze. Ak sa rozhodnu pre SORky tak budu SORky a SOR ich velmi rad doda. Ale tam nepojde o ziadne manipulacie, lebo sa nema co manipulovat (objednava sa to zo sukromnych zdrojov).

A vlastne cely druhy odstavec mozno nahradit nasledovne: ?
Reply on: ophis #188636:
?
Reply on: Joyki #188619:
O klbákoch snívaj. Tie naši SADkárski lakomci nekúpia. Veď prímestský bus má cca 50 miest na sedenie a k tomu ešte 30 ľudí uvažujú na státie. Ak to aj praská vo švíkoch, tak ich to nezaujíma, proste cestujúci plať a poser sa aj z tých služieb. Veď už len keď vidím, že SADky majú len pre MHD strašný problém zakúpiť normálny počet klbákov (Trenčín napr.) alebo zas opačne nakúpia plno klbákov na autobusy a trolejbusy iba krátke (BB).

Vidím to tak, že ak SOR bude mať plné ruky s iným tendrom a kapacity ho nepustia, tak tých 130ks prepustí Irisbusu s Crosswayom. Ak ale nedostanú trolejbusy v BA náhodou na prvý a ani na druhý pokus, tak asi po tom tendri skočia. Inak ono druhý férový tender na t-busy by sa dal stihnúť teoreticky, ale nikto v DPB, kto má na to páky záujem nemá ani v najmenšom. Oni buď pretlačia tento tender za každú cenu. Ostatne boľševici zo Smer-SD už riešili zákon okolo ÚVO, takže je jasné do akých sfér rúbu a čo im je tŕňom v oku. A keď to padne tak budú výhovorky, ako to zmaril niekto ješitný, namiesto toho aby povedali na rovinu, že napriek tomu, že majú dosť peňazí na kontách v zahraničí, tak chcú mať ešte viac, a viac, a viac aby si mohli kúpiť úplne všetko, lebo majú dosť, ale ani dosť a ani viac im nestačí. Snáď sa zadrhnú raz, nechápem ich, že načo tak veľa peňazí potrebujú a že ani trochu im nevadí, že sú bezcharakterní klamári a uplatní až katastrofálne priam.
Reply on: Andreas.Papak #188635:
Na tej stránke nie je možnosť prepnúť do nemčiny alebo angličtiny? Som si myslel, že aspoň firmy v Maďarsku si nebudú myslieť, že maďarčina je jazyk nad všetky ostatné a ostaní sú povinní sa ju učiť, lebo tam kde je jeden feferón je Veľké Maďarsko a každý, kto im odmieta možnosť dohovoriť sa v ich superjazyku je neúctivý a utláča ich. ?
http://credobus.hu/ ? Maďarský SOR 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #188591:
Ja keď som si menil trvalý pobyt, zašiel som na obecný úrad (nahlásiť ho), na policajtovňu (po nový OP) a na poštu, odkiaľ som doporučene zaslal všetkým dotknutým inštitúciám oznámenie. A bolo. Jedine tuším VšZP mi napísala, že som "nesplnil ohlasovaciu povinnosť", lebo som im neposlal údaje na ich formulári. Poslal som ich do hája s tým, že zmenu adresy podľa zákona som im oznámil a ak to potrebujú na formulári, nech mi ho pošlú vyplnený podľa ich predstáv a ja im ho podpíšem, že nemám čas študovať ich šialené číselníky. Už sa neozvali.
Reply on: Jezo #188629:
To tu niektori nepochopia, oni su uz z tych SORiek zmagoreni
Reply on: on-line #188608:
preco?
Reply on: Ike #188627:
Daewo mam pocit, ze robi stale vsetko mozne. A to bol opomenuty taky drobcek ako Mitsibishi - http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi#Mitsubishi_companies
Reply on: gejza #188624:
Lamborghini tiez zacinalo s traktormi a pozri co vyrabaju dnes. Takze raz sa mozno okrem autobusov dockame aj nejakeho supersportu od SORu... 😃
Reply on: Petto #188622:
Presne!!! Ved HB Reavis sa uz nevie dockat, kedy bude moct preliat svoje peniaze konkurencii...
Reply on: Ike #188626:
Aké žiarovky, prosím Ťa? HP robilo od počiatku elektroniku...
Reply on: Ike #188626:
A potom sú ešte firmy, čo robia všetko: napr. LG, Sencor, Daewoo (kedysi)
Reply on: gejza #188624:
http://sk.wikipedia.org/wiki/Nokia - drevospracujúci priemysel, výroba gumy (teraz - aj keď už za zenitom - mobilné zariadenia)
http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung - cestoviny, veľkoobchod, reality (teraz elektrotechnika)
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki - tkacie stroje (teraz motocykle, automobily a motory)
http://en.wikipedia.org/wiki/Hewlett-packard - žiarovky (teraz elektrotechnika)
http://www.junkers.sk/o-junkerse/historia-junkers.html - lietadlá a turbíny (teraz kotle a ohrievače vody)

môžem pokračovať... ?
Reply on: gejza #188624:
Ty si este nikdy nepocul o tom ze by niekto kupil firmu a pretransformoval ju na nieco vynosnejsie?
Reply on: 810zssk #188621:
jasné, len mi príde zvláštne, keď firma vyrábajúca traktory a inú poľnohospodársku techniku je zrazu po tom ako sa jej zmení vlastnícka štruktúra expertom na vozidlá hromadnej osobnej dopravy ....
Reply on: gejza #188620:
?
Reply on: luky133 #188617:
JaTy hladaju rychlo novy kseftik lebo im asi nevijde tendrik na tbusy pre DPB ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.