Reply on: 810zssk #188648:
Tak keď sa na to pozrieme ekonomicky. Súkromný dopravca kúpi veľké množstvo vozidiel na linky, ktoré sú bez dotácie stratové. Pokiaľ by súčasťou dotácie neboli napr. odpisy, tak by ten dopravca bol v celkom veľkej strate. Ale možno je to len môj názor, bolo by dobré, keby to ozrejmil niekto, kto sa v tom viac vyzná.
ophis
Vidím to tak, že ak SOR bude mať plné ruky s iným tendrom a kapacity ho nepustia, tak tých 130ks prepustí Irisbusu s Crosswayom. Ak ale nedostanú trolejbusy v BA náhodou na prvý a ani na druhý pokus, tak asi po tom tendri skočia. Inak ono druhý férový tender na t-busy by sa dal stihnúť teoreticky, ale nikto v DPB, kto má na to páky záujem nemá ani v najmenšom. Oni buď pretlačia tento tender za každú cenu. Ostatne boľševici zo Smer-SD už riešili zákon okolo ÚVO, takže je jasné do akých sfér rúbu a čo im je tŕňom v oku. A keď to padne tak budú výhovorky, ako to zmaril niekto ješitný, namiesto toho aby povedali na rovinu, že napriek tomu, že majú dosť peňazí na kontách v zahraničí, tak chcú mať ešte viac, a viac, a viac aby si mohli kúpiť úplne všetko, lebo majú dosť, ale ani dosť a ani viac im nestačí. Snáď sa zadrhnú raz, nechápem ich, že načo tak veľa peňazí potrebujú a že ani trochu im nevadí, že sú bezcharakterní klamári a uplatní až katastrofálne priam.