Akokolvek suhlasim s tym co si pisal, je pravda ze interval na tej trase by mohol byt aj lepsi.. ak teda sa ideme hrat ze VHD ma byt alternativou k autu.
Z Rohožníka o 10:30 (plus-mínus) ti ide autobus o 10:00 priamo do Bratislavy. Ďalší máš o 12:10.
Spoj o 10:47 nemôže mať v MA prípoj na vlak z toho dôvodu, že už spoj z Malaciek do Plaveckého Mikuláša je prípoj k vlaku a spať ide hneď na otočku, tzn. nie je šanca, aby to k vlaku stihol. Navyše, v tomto čase nie je veľa ľudí, ktorý by chceli ísť z Rohožníka do BA cez MA, obzvlášť, keď priama cesta autobusom trvá rovnako dlho, ako cesta s prestupom na vlak - čo dokazujú spojenia o 13:15 (8 minút na prestup v MA) s príchodom 14:22 a o 13:17 (priamy autobus) s príchodom o 14:25.
Ale ty si zabrzdený načisto? Aké sú tie čísla jasné, keď SADkám sa vždy dá čo chcú, vyberajú si iba lukratívne trasy, namiesto toho aby jazdili tam kde vlaky nemôžu, alebo sú zastávky v prdeli od dediny. A ZSSK prečo nedostane peniaze na udržanie výkonov alebo prečo nič doteraz nikto nerobil s úžerníckymi poplatkami za ŽDC?! Lebo to tak vyhovuje, ty modrogumnosť. Neviem kde si tieto sprosté výrazy pobral, ale fakt za to, že človek ti povie, že tam sú sabotéri a mafiáni kade tade, čo rozoberajú podnik po podniku a čo sa tu vybudovalo, tak sa uchyľuješ k takým tupým jednorázovým frázam a pojmom aby si ohúril ?
P.S.: Z Rohožníka cca o 10:30 alebo aj o niečo neskôr. Som zvedavý, že čo mi tam nájdeš ty mudrlant. Asi máš iné CP, alebo špeciálne pre teba je iná verzia, že? A pozeraj Rohožník v MA okrese a nie tom Humenskom ? Ako ja neviem či ti príde normálne, že cesta trvá 1h a 35min a z toho 33min sa čaká. A ešte lepší je spoj s príchodom 11:50 do MA k žst. - o 15 minút skôr ten autobus posunúť aby stíhal vlak o 11:43 do BA by asi spôsobilo SADkárom smrť,že? Asi hej, a aj magorom v inýchSAD to tak príde a potom drzo prídu pýtať na VÚC vykrytie straty, lebo chumaji nevedia spraviť atraktívny spoj a posunúť ho o pár minút. No a samozrejme kamaráti na VÚC s radosťou obrátia kešeňu, ale to tebe hovoriť je ako hluchému. Potom si starí boľševici, resp. už novopečení liberáli a kapitalisti sadajú za stoly a žvástajú o tom ako treba riešiť dopravu. A kecajú, a kecajú, a kecajú... a aj šermujú tými tvojími číselkami a kam to viedlo doteraz? No povedz kam? ? ? ?
Počúvaj ma, momotko, prestaň trieskať nezmysly piate cez deviate. Ja za to nemôžem, že si doma neodstrániteľně nasiakol modrogumnosťou. Jasné čísla sú sabotáž? A neviem, prečo by som sa mal oháňať podnikateľom z RJ? To len ty vo svojom rozvinutom psychickom ochorení musíš do príspevku o prípojoch v Malackách zamontovať RegioJet, SOR, DPB, Belfiho klko dverí máte doma v obývačke.
Takže ešte raz sa ťa pýtam: Kedy chceš odchádzať z Rohožníka, že musíš v Malackách pol hodiny (ó, aká hrôza!!!) čakať?
No dokiaľ budú na ŽSR takí sabotéri akých tam ľudia s názorom ako ty potrebujú mať aby silou mocou dokázali proti zdravému rozumu, že je to drahšie, tak to nepôjde a môžeš byť teda spokojný, že dľa tvojho gusta sa to dokázalo aj takto skrz chorý rozum. Až budú mať os. železniční a cestní dopravcovia rovnakú štartovaciu pozíciu, tak potom kecaj o tom, čo je drahšie. A neskúšaj sa tu oháňať podnikateľom z RJ. Tí trkvasi si nevedia viac ako jeden mesiac udržať potrebný stav rušňovodičov, sprievodcov berú na brigádnický už iba a zneužívajú situáciu ľudí. Stačilo mi, keď tam kamarátka pracovala 12h ako trúba, vyhrážali sa jej, že ak nenastúpi za kolegyňu, ktorá dala výpoveď, tak jej nevyplatia mzdu a pod. "radosti". Keby bolo viac pracovných ponúk, tak by si takéto šachy nedovoľoval. To len dopredu hovorím, keby si chcel šermovať s výhodnosťou RJ. Samozrejme uznávam, že RJ ponúka modernejšie súpravy, zatiaľ čo ZSSK sa po upísaní úžerníkom zo ŽOS Vrútky a Zvolen zmohli len na derivát z 810 = 813+913 a potom tú paródiu tuzemskú v podobe 861 ? čo je na zaplakanie ale bohužiaľ na dôležitých postoch sú opäť kamaráti politikov, ex-ŠtBákov, ktorým vôbec nejde o prosperitu podniku ale o prosperitu vlastného vačku, čiže to, čo jazdí po trati, za koľko, a či sú dobré prípoje to je na konci priorít. Takisto to možno badať na tendri na trolejbusy v BA, že či to bude ozaj kvalitné a ľuďom osožné (narážam hlavne na mizerne prevedený interiér - v BA pomeroch dať tak málo miesta na státie je vyháňanie ľudí z MHD, ak si DPB trúfa na normu 3os na meter štvorcový, tak potom nech máme kľudne aj interiér á la ZA 30/31Tr) je druhotné a vyťahujú sa falošné argumenty (čítaj nižšie, napr. o tom akú váhu má skutočne tých 5 dverí v štúdií, v skutočnosti a koľko jej prikladá "odborník" Belfi). A až bude nejaká kultúra, že podnikom budú šéfovať odborníci a nie arogantní manažéri rýchlokvasení kade-tade, a aj ľudia ktorí majú vzťah k tomu odvetviu, tak potom môžeme reálne hovoriť o tom, čo je nevýhodné aj teda za predpokladu, že na VÚC nebudú sedieť kamaráti tých, čo sedia na vedúcich postoch u autobusových dopravcov. Potom jasné, že takí ako ty prídu víťazoslávne s argumentom, že je to drahé, niesú prípoje a neviem čo ešte. To, čo tu je teraz je obyčajná anarchia a parazitovanie SADiek na rozpočtoch VÚC a zneužívanie konexií. Ak je za takéhoto stavu podľa teba možné niečo posudzovať ako výhodné/nevýhodné, tak si teda pekne zvrátený.
Tak špeciálne pre menej chápavého drúčika - explicitne som uviedol, že mi to ponúklo spojenia s KRÁTKYMI prestupnými dobami. Ktoré konkrétne spojenia máš na mysli ty? Inak si evidentne pletiš Plavecký Mikuláš s Plaveckým Štvrtkom (ktorý leží na hlavnej trati). A tie vlaky na 112 budeš platiť ty? Práve tam tie osobné vlaky fakt význam nemajú a nevidím RACIONÁLNY dôvod, prečo by sa mali všade zachraňovat trikrát drahšie vlaky?
Pre teba špeciálne to malo vyhodiť aj 5cm písmená tučné a podčiarknuté, že pri prestupe si máš pozrieť aj čas príchodu autobusu a odchod autobusu/vlaku na ktorý sa prestupuje. Tebe príde normálne čakať v MA na prestup viac než pol hodinu? ? Si musel načisto stratiť súdnosť. A prestupy v Stupave? Tie 2 v smere z BA? A čo takto keby tie spoje jazdili z BA priamo v špičke v takte 1h, príp. 30min s vloženými spojmi a mimo špičky do Zohoru iba s prípojom na vlak? A kľudne na trati 112 by mohli premávať 813+913 namiesto autobusov s tým teda, že jedine v Perneku by vlak nezastavoval, lebo tam je zastávka ozaj úplne v keli, ale inak od každej stanice je v 15-20minútovej pešej dostupnosti stred dediny, dokonca niekde je to aj menej. Také Lozorno, Jabloňové, Rohožník, či Sološnica alebo Plav. Podhradie majú dobrú dostupnosť časovú, trošku horšie to je v Kuchyni, príp. by aj v Perneku mohli byť autobusy z MA nastavené tak, žeby prišli pár minút po príchode vlaku a zobrali ľudí do dediny a opačne. Už sa podarilo zachrániť Os dopravu na trati 113, tak mohlo by sa aj na trati 112, avšak do Plav. Štvrtku by som vlaky neťahal, zbytočne aj bohužiaľ a trať tam myslím ani nie je v dobrom stave v úseku PM - PŠ.
Mohli to vysvetliť aj v e-maili, kde som sa opýtal, že prečo nevykonávajú spoje v takte a v lepšej nadväznosti na vlaky. Očividne hľadajú argumenty už štvrtý deň, že aké kaleráby mi budú tlačiť do hlavy ohľadom Marianky, na ktorú som sa najviac pýtal. Inak by ma zaujímalo, že koľko kraj dáva na spoje L37 do Marianky a koľko na spoje SL a že prečo to nevedia koordinovať nejak, lebo tie odchody vyzerajú dosť na ....
V tomto konkrétnom prípade ide skôr o to, že Dunčovi už ubližujú okrem Zahradníka, Belfiho a skupiny J&T aj vyhľadávače spojenia - mne totiž cp.sk vypľuli v pracovný deň desiatky spojení Rohožník - Bratislava priamych alebo s minimálnymi prestupnými dobami (buď v Stupave bus/bus alebo v Malackách bus/vlak).
Na jednom pred pár mesiacmi bol, ale čiastočne odlomený, zrejme ho už dorazili úplne
Na SAV (smer hlst) viac ako rok, možno už aj dva chýbal spodný plát "nového" označníka s nočákmi a tuším aj 184 tam nebolo a nikoho to netrápilo - alebo žeby to tam už konečne dali?
Joyki