Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #187903:
to ze je VN este stale vedene nadzemne napriec hustozastavanym uzemim je skor necinost uradov, VVN uz malo byt davno zakopane do zeme ako sa stalo pri rozsireni pristavnej.

toto VVN malo by prelozene uz pri vystavbe dialnice, ale nestalo sa tak ..

co sa tyka chlumeckeho, pravda je, ze ta zastavka je dobre umiestnena, ale skor astronomicku aj s obratiskom zrusit a posunut ruzinovsku radialu cez avion. a zmenit plany aby neslo cez zahradkarsku oblast, ale cez husto obsadeny business cluster.
Reply on: Valec #187903:
A povedal by som že podobné to bude aj Borská - konečná Karlova Ves. Že gro ľudí sa premelie na tej Borskej, lebo tam sú zaústené pešie ťahy a tú Karlovku využívajú pomenej, jednak je to na okraji sídliska a tie schody hore na ten nadjazd sú bariéra... Ale tie dve zastávky sú veľmi blízko a viacerí navrhujú jednu z nich zrušiť...
Reply on: fanatikmhd #187905:
Takze ak spravne chapem tvoju logiku, do Petrzalky by malo jazdit co najmenej spojov lebo na krizovatke Safarikovo nam. je podla teba vysoka pravdepodobnost MU. Spravne? ? ? ?

Preco by NAD musela byt obchadzkou? Ja pevne verim, ze most bude prejditelny autobusom..
Reply on: Ike #187896:
Jediný problém je v tom, že Dostojevského rád konči na križovatke s Ulicou 29. augusta ? A tú Karadžičovu bude treba celú prestavať, najmä zrušiť ten ostrovček s tými pahýľmi stromov.
Reply on: 810zssk #187902:
myslene tak, ze vacsi kopec, tazsie vozy na kolajach - vacsia pravdepodobnost MU, a s tym spojeny dost velky problem.....najma uplneho zastavenia radialy (Pe) a nemoznost spravenia NAD (ano, obchadzkou....uzas)
Reply on: Valec #187903:
Ideal by bol zrusit Astronomicku a trat potiahnut na Suhvezdnu. To by ani nemala byt nejaka ultranarocna investicia a miesta je dost.
Reply on: Solider #187899:
Jj, ja by som povedal ze zastavky v centre su velmi dobre spravene v smere na vychod a naopak, velmi zle v smere na zapad...

Aj zastavka Kamenne namestie aj zastavka pri SND by v smere do Dubravky urcite boli velmi vyuzivane.. od SND je uplne najlepsi pristup do centra, ale vacsina spojov tade len prejde...

Tiez dufam ze ked otvoria Petrzalku tak L4 pojde prec zo Safka a vratia ju na Jesenskeho (obojsmerne).
Reply on: Ámos #187864:
Ako som povedal... Chlumeckého určite nie. Nahradiť zastávku v sídlisku s vyhovujúcimi pešími ťahmi za zastávku za sídliskom (kde kvôli VN vedeniu nikdy nič poriadne ani nebude vybudované) je predsa úplná hlúposť.

Len na doplnenie, nie je to moja zastávka, tiež cez ňu často prechádzam a vidím koľko ľudí ju využíva. V priemere viac ako Astronomickú.
Reply on: fanatikmhd #187898:
Ako vaha vozidla ovplyvni kapacitu krizovatky??? Safko kapacitu ma, praveze ked tam jazdili auta bola na nu vacsia zataz...
Reply on: Ike #187897:
Este raz sa pozri co na tom obratisku konci 😉
Reply on: Ike #187896:
Vedenie okolo zeleznicnej polikliniky ma ani nenapadlo, bral som to tak ze po Karadzicovej az na Racko.. ale ked to spominas je to dobry napad 🙂
Reply on: 810zssk #187870:
Zastávka na Kamennom námestí v smere na Jesenského naozaj chýba, veď medzizastávkový úsek je cez 650 metrov. A rovnako aj na Štúrovi, teraz si ľudia zvykli na deviatku, keď tam po otvorení tunela nič nebude chodiť, tak to bude zase o ničom.
Reply on: 810zssk #187893:
Pride mi to ako jedina linka ktora nenavysi pocet liniek na uz dost preplnenom safku, a sucasne tam aj konci, cize by sa jednalo o jej predlzenie, nie o zmenu trasy 😉

Ano, ale predsa len, gumokol s 1,5t je ina kategoria ako plne nalozena suprava elektricky na kolajniciach. Navyse navysenim mosta hore bude svah este horsi.

Ano, trat po karadzicovej by bola uplne terno, dokonca zo stareho mosta presne ako kedysi vlak cez mostik a dnesnu Malu scenu klesat az k DP, a od Wustenrot popri ceste na samostatnom telese. Dokonca by takto vzniklo nove mnozstvo moznosti obchadzok, linkovania. Navyse, ak by sa nejako vmestnal obluk na zahradnicku, vedelo by sa u salezianov viest aj ruzinovska pokracovanim na safko bez trnka. Tam uz taku 8cku si viem predstavit 😉
Reply on: 810zssk #187895:
Myslel som obratisko. Tam stoja linky len do Petržalky. 70ku by som nechal
Reply on: 810zssk #187894:
Veď to. Jediný problém by bol úsek Dostojevského radu medzi križovatkami Krížna a Záhradnícka ? A možno to pochybné parkovisko pred Železničnou poliklinikou. Na iných miestach by priestor bol, či zúźením jazdných pruhov, alebo elimináciou.
Reply on: Ike #187893:
Uff, to nie je velmi stastne.. kvoli prestupom.
Reply on: Ike #187892:
Dostojevskeho rad + Karadzicova by aj podla mna pomohli.. bola by to najrychlejsia cesta ako sa elektrickou dostat z vychodu na zapad/juh. Dokonca vo vacsine trasy je tam stale miesto po byvalom vlaku.
Reply on: fanatikmhd #187891:
Myslím si, že ak bude trať do Petžalky, podmienkou by mala byť úplná deautobusácia Šafka.
Reply on: fanatikmhd #187891:
Pozri, elektricka cez tu krizovatku nebude prechadzat castejsie ako cez nu kedysi prechadzali auta z mosta 😉 Ked sa to zvladalo vtedy, zvladne sa to aj teraz.

Tahat do Petrzalky 6ku podla mna nie je stastne. A urcite by to nemala byt jedina petrzalska linka, kedze znacne ignoruje kam sa z Petrzalky cestuje.

Z mojho pohladu idealom je tam dat 3ku cez Spitalsku a 1ku cez Obchodnu, vyhladovo Stefanikovu. S tym ze traimtrainy by boli pokracovanim linky 1.
Reply on: fanatikmhd #187891:
Tam by v pohode mohli spraviť tú trať Šafko - Račianska radiála, alebo aspoň jej časť. Na Šafku by sa to pekne odbremenilo. Navyše by mohla byť priama linka Pe - Eurovea - ASMN - Krížna - Rača, ktorá by sa netrtošila v centre.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.