Ako som vravel, kapacita sa zdvojnasobi. Takze kludne sa moze previest aj cestujuci z inych liniek. Koniec koncov, bude to perfis. Navyse musim uznat, v pripade predlzenia 3/8 do Pe by sme sa konecne zbavili toho paradoxu, najma s neprestupnym listkom
Ten napor prave myslim na safarikovo namestie. Aktualne tam zachadzaju linky 2, 4, 5, 6,, ak budem predpokladat ze 6tka pojde po novom cez jesenskeho, safko a do Pe, k tomu pridam 3, 8, tak mi to vychadza na sakra preplnene safko. Pokila nenastane moznost rozbocenia vetvi so zastavkami (viz Tr.M.) tak tam bude skutocne prehusteny interval. Navyse krizovatka je aj pre cestnu IAD, ktora v tych meistach je tiez dost husta, preto sa obavam aby tam nenastal vaznejsi problem. Navyse sa tam budu kumulovat veskere linky, a s reflexmi nasho dispecinku ak sa tam nedajboze daco stane (elektricka spustajuca sa prudko dole do krizovatky) tak mas absolutny kolabs. Za cas nez dispecing da rozkaz obchadzok tam uveznis kopu vozov. plus IAD bude blokovat. Naozaj by som uz do safka toho moc nepchal. Petrzalku spojit iba s l.6 s KV (co je jedina oblast, kam sa proste z Pe clovek nedostane ani keby chcel neviem ako, cez vikendy to do KV trva autom 8min, MHD 45). To by bohate stacilo v prvej etape, a v dalsich mozno tiez. Safko moze sluzit stale ako prestupny uzol na elektricky do inych casti.
Samozrejme, vyhladovo tam pojde prave 1ka (kedze tramtrain trat je Janikov dvor - Hlavna stanica), hoci uprimne, velmi ma to netesi, lebo 1ka bude na SNPcku a Obchodnej chybat. Na druhej strane si myslim ze ked do Petrzalky zacne jazdit L1 tak uz tam nebude chodit 3 aj 8, ale iba jedna z nich a druhu obtocia cez L. Stura - osobne by som preferoval 8ku do Petrzalky a 3 na Stura, nech ma Petrzalka priame spojenie na Obchodnu aj Spitalsku (ako dnes vsetky radialy).
Potom tam rolu moze hrat aj trat na Stefanikovej, linka (Malacky -) Devinska Nova Ves - Hlavna stanica - Hodzovo namestie - Namestie SNP - Petrzalka - Rusovce - Rajka by bola uplna parada ? ale to uz je uvaha moc dopredu...
Proste by som zatial ratal ze pri spusteni Petrzalky este stanica nebude, teda najskor sa do Petrzalky predlzia 3+8.. a potom bude zvysok..
1. Ano, ocakavam ze na petrzalskej radiale bude standardny interval 4 minuty. Elektricka neprevezme ludi len z 95, ale aj z inych liniek.
2. Tvoja poznamka o napore v centre je, odpust, uplny blud. Do Petrzalky sa predlzia existujuce linky (zrejme 3 a , teda v centre nedojde k ziadnemu navyseniu frekvencie spojov! Vynimkou bude krizovatka Safarikovo namestie, ale tak tam to bude riesene cele inak.
Tendre chcú nechať, vraj sa nestihnú vyhlásiť nové kvôli termínom http://www.tvba.sk/home/aky-je-stav-mhd-v-bratislave-590-/
Pritom by stačilo dať doložku k tendru, v ktorom by sa parameter počtu dverí zrušil. Hneď by sa zvýšil záujem výrobcov a tým aj lepšie ceny trolejbusov, ak výrobcovia uvidia, že majú šancu uspieť.
len to su kulturne krajiny a nie bratislava! vlcik sa tu moze prsti ako nam tu ukaze, ale ukaze nam velke prd, akurat to, ze mesto bude statne ignorovat elektricku ako to robi aj teraz.
v petrzalke su tie prudy a netreba zabudat ze su to vo velkej vacsine kapacitne komunikacie 2+2, ktor elen kvoli docasnemu vedeniu su 1+1 a divne klukate, lebo aj ti sudruhovia rozmyslali dopredu a nie ako vlcik a im podobni, ktori si dovidia tak po svoj nos a nie do buducnosti.
mimourovnove krizovanie mohlo zarucit ozajstnu atraktivitu cestovania a rychleho spojenia s mestom.
to ako sa stavia blby magoriat k rozvoju elektricky nam dokazuje kazdym jednym dnom, tym kvantum krizovatiek co rastu a brzdia elektricky, cu uz karloveksa, alebo vlastne aj central, alebo napriklad aj pri schvalovani OC saratovska sa magoriat uplne vysral na cele s celym blbym schlosserom na nejaku rezervu pre predlzenie elektricky po saratovskej...
cize to aka je zufala doprava je len obrazm akych neschopnych ludi tam dosadzaju.
Ocakavs snad to, ze MBCC ktore ide raz za 5min a vezme do 200 ludi, ked nahradi elektiricka co ide kazdych tiez 5 minut po tej istej trase, ale vezme tych ludi 400, myslis ze to nepostaci? A vazne poredpokladas, ze DPB dokaze spravit intervaly ako metro (i ked budu prebytocne)? ?? A navyse, nezabudaj, ze elektricka sa napoji na safku do siete. Uz teraz je tam prehustena doprava. Nechcem byt kazisvet, ale ocakavas, ze to krizovatka spolu so zastavkou vydrzia? taky napor? predsatv si interval 90 sekund pri elektricke. Minut bude stat na safku nez dostane volno, to tam budu elektricky dve. dalsie sa s tiez velmi malym intervalom budu lepit od noveho mosta.....na zastavke treba aj odstanicovat. Ocakavs, ze proste na zastavke nebude do pol noci klud, lebo kazdych 30 sekund pojde elektricka? Ako, je to komfortne cestovanie, to ano, ale mame na to vozit vzduch? (nespominaj uz existujuce pripady vozenia vzduchu ako l.82, to je ina tema)
"Stale riesite CSS v Pe pre elektrickovu trat, ktora nebude hadam ani 5 rokov" - Ta CSS je na useku po Bosakovu a ten by do troch rokov byt mal. A nie je dovod mysliet si ze nebude dalej - musi byt, inak by ten tramtrain nemal zmysel (nedal sa prevadzkovat) a bolo by bubu od unije.
Kto by chcel vidiet galeriu k vcerajsej nehode IC507 Kriváň s cestármi. Vidno, že rušňovodič vďaka plne loženému nákladiaku posypovým materiálom nemal najmenšiu šancu.
chlapci chlapci, ukludnite sa Stale riesite CSS v Pe pre elektrickovu trat, ktora nebude hadam ani 5 rokov. Vcil sa vyuziju EF na stavbu po Bosakovu, a smitec. Dalej prachy nebudu (ak EU neuvolni dalsi riadny balik pre JeTi). CSS sa da nastavit tak, aby elektricka nikde nestala, pricom napr v takom svedsku som sa prave stretol s takym prvkom, ze na menej vytazenych "priecestiach" bolo normal zabezpecovacie zariadenie, kratke predzvananie, a elektricka preletela. V liberci tusim to je tiez, Petrzalka nema absolutne take cesty, kde by sa tvorili kolony alebo to nebolo mozne. Podla povodneho planu vedenia trasy (ktory +- je vzdy rovnaky) nastane problem akurat pri Jungmanovej, kde je celkom slusna doprava (Ale CSS by rovno vyriesila problemy s prejazdom cez tu retardovanu Tkrizovatku), a dalsie miesto asi az pri Technopole. Inde nie je taky prepravny prud, kde by nastalo akekolvke zdrzanie, co i len pri 90s intervale. A po dalsie, aj s nakupom novych vozov, sa Dp dle meho zbavi par poslednych srotov. Teraz ten vysmech v podobe znovuobnovenia uz davno vyredeneho vozidla z dovodu akutneho nedostatku prevadzkyschopnych vozidiel.......Moc tych elektriciek neostane volnych. Trat do Pe dostane minimalne interval l.95 co je 5min. Takze kazde 2,5min ak by sa vozy triafali na krizovatkach by bola krizovatka zastavena na malu chvilku. Problem?
Preferencia sa da spravit aj dobre. Dokonca velmi dobre! Staci len chciet, a mat spravneho dodavatela. Aj siemens to vie, ale musi byt aj spravna objednavka Siemens iba programuje zadane udaje. Ak sa mu zada, ze na tej a onej krizovatke ma stale prednost IAD, tak pref nepref, stale auta prejdu a elektricka postoji.
ja ich bohuzial mam tiez a mozes si masirovat ego kolko chces, krizovat v PB bol najvacsi tunel a fiasko zaroven co sa tyka CSS na slovensku a neprekonaho ani IDS na dialniciach.
cize presne podla toho viem, ze aj ta vasa preferencia v petrzalke len vyusti do toho, ze elektricka bude cisty fail, bohuzial. co uz no, ked si taki sebastredni neschopaci masiruju ego
nebudem to ďalej rozoberať, nakoľko ja mám fakty a štatistiky z priepustnosti križovatky pred a po... a ty iba bláboly a urážky...
v blízkej dobe sa zrejme ukáže, kto tu kecal a potom bude infantilná aquila a nie vlk ?
normálne by som sa rád opýtal, čo dokázala aquila, ale asi by som bol veľmi sklamaný, pretože okrem veľkohubých rečí a urážok sa zrejme na viac nezmohla...
Fíra mŕtvy, údajne aj niekto s ním daľší na mašine. Zatiaľ stále agentúra JPP. Možno irónia, ale 350.009, 350.010, a teraz 350.011...
Minútku ticha za košického fíru.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fanatikmhd
Ten napor prave myslim na safarikovo namestie. Aktualne tam zachadzaju linky 2, 4, 5, 6,, ak budem predpokladat ze 6tka pojde po novom cez jesenskeho, safko a do Pe, k tomu pridam 3, 8, tak mi to vychadza na sakra preplnene safko. Pokila nenastane moznost rozbocenia vetvi so zastavkami (viz Tr.M.) tak tam bude skutocne prehusteny interval. Navyse krizovatka je aj pre cestnu IAD, ktora v tych meistach je tiez dost husta, preto sa obavam aby tam nenastal vaznejsi problem. Navyse sa tam budu kumulovat veskere linky, a s reflexmi nasho dispecinku ak sa tam nedajboze daco stane (elektricka spustajuca sa prudko dole do krizovatky) tak mas absolutny kolabs. Za cas nez dispecing da rozkaz obchadzok tam uveznis kopu vozov. plus IAD bude blokovat. Naozaj by som uz do safka toho moc nepchal. Petrzalku spojit iba s l.6 s KV (co je jedina oblast, kam sa proste z Pe clovek nedostane ani keby chcel neviem ako, cez vikendy to do KV trva autom 8min, MHD 45). To by bohate stacilo v prvej etape, a v dalsich mozno tiez. Safko moze sluzit stale ako prestupny uzol na elektricky do inych casti.