Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #187927:
Nevidim dovod preco by prave petrzalska radiala mala byt vynimka zo systemu.

Z pohladu kapacity krizovatky je dolezity pocet spojov nie liniek. Pocet spojov bude dany dopytom.
Ak ta krizovatka zvladala auta (ktore su na kapacitu krizovatky ovela narocnejsie), zvladne aj elektricku.
Reply on: Valec #187923:
no vsak to, v normalnej krajine by ako rekonstrukcii povolili len vo forme prekladky pod zem a nie ze stredom prievozu a pri panelakoch ide VVN, ktore malo byt zakopane v zemi uz v 80tych rokoch..

Rubber38: vsak to si myslim aj ja, ze bolo by podstatne vyhodnejsie potiahnut elektricku aj s obratiskom po TID ruzinov, lebo je tam na to priestor a aj obratisko busov a napojenie na dost vyznamny business cluster. a nebolo by to az take drahe. len to by musel niekto rozmyslat.

lebo prepojenie na letisko cez zahradky a pharos povazujem za krok vedla. tam ma zmysel prepojenie zeleznice a napojenim na koridorovu trat 130 kde by zastavovali na letisko rychliky a vlaky. nema moc zmysel tam tahat aj elektricku aj vlak.
Reply on: 810zssk #187907:
To zas nie 🙂 o to nejde, ale tak, pozri ,v prvej etape to pojde po bosakovu. Po druhe, cim menej liniek, tym lepsie. Ci petrzalska radiala bude vynimka, a zavedieme tam rovno vsetky linky? 🙂 Vsade su dve, ale petrzalska bude mat uzsane 1-2 zastavky po bosakovu. Potebujes tam fakt tolko liniek? A skor som sa chcel vyhnut pridavaniu liniek k sucasnym linkam na safku. Preto jedina mi vychadza 6tka. Ano, mozes tam zaviest aj dalsie, ale zase len uz totalne napchas safko, ktore to pri sucasnom rieseni krizovatky neunesie.

A preco obchadzkou? Ocakavas snad, ze to bude prejditelne autobusom? Ja ocakavm, ze to budu macacie hlavy ktore "tiaz autobusu neznesu" 🙂 ako je to aj vsade inde vo svete...pardon, vsade inde v meste 😃
Reply on: david1 #187925:
No, ok, ale jednak aj cez tie koľaje je to dosť náročné a jednak kde by si spravil otočisko? Jedine že by sa vybudovalo priamo na jednom z AVION parkovísk pre autá, ale to si poriadne neviem prestaviť kedže to patrí AVIONu...
Ideal je ju potiahnut cez kolaje aspon k Avionu... 🙂
Reply on: 810zssk #187921:
Ja nehovorím že by to nebolo užitočné, len že sa tie peniaze dajú investovať do desiatich ešte rozumnejších a menej nákladných projektov. Navyše, TIP Súhvezdná by obsluhoval aspoň KIKu a Hornbach
Reply on: aquila #187909:
Tiež si myslím, každopádne rok a pol až dva dozadu VVN komplet zrekonštruovali.
Reply on: aquila #187919:
Keby bolo keby... Mohol by som ti vymenovať veľmi veľa vecí, ktoré by sa bez súčastného magoriátu mohli v minulosti / v blízkej budúcnosti dosiahnuť, to je škoda reči. A TIP priamo na Súhvezdnej by mal lepšiu pešiu dostupnosť pre ľudí zo sídliska, najmä z Ostredkov. Súhvezdná, tak ako Chlumeckého, je veľmi dobre situovaná zastávka, len je v súčastnosti dosť riedko obsluhovaná a teda neatraktívna
Reply on: Rubber38 #187920:
Trolejbusy nie su nahrada elektriciek, trolejbus je proste inak pohanany autobus 🙂 je to dolezite pre dopravcu, kvoli ekonomike, ale tam to hasne 🙂 Avion by si kolajovu dopravu urcite zasluzil, len ta cena razeneho tunela... vela bude zavisiet od OP v dalsiom obdobi cerpania ojrofondov.
Reply on: 810zssk #187918:
Presne tak, to by bolo príliš neefektívne a prijateľné fakt iba v prípade že by nebolo čo robiť s peniazmi, čo však toto mesto tak skoro nepostihne ? Preto som skôr za tie trolejbusy z Trnávky. Električky proste nemôžu chodiť úplne všade. To už fakt radšej potiahnuť dúbravskú radiálu k Borom a urobiť tam aj TIP so železnicou, príp. L21 a ostatnými autobusmi. To by boli určite lepšie investované peniaze.
Reply on: Rubber38 #187911:
nevidel by som to ako utopiu, je to realisticke, len by tam nemohli byt ludia co sabotuju rozvoj na cele magoriatu. lebo mesto nie je schopne si urobit ani poriadny generel. lebo keby sa 20 rokov nekoketovalo s tazkym metrom, tak sa ta rezerva mohla dat a stale to nie je stratene.

kazdopadne si myslim ako som aj napisal, ze nemusi to ist ani po suhvezdnu, ale po terajsie obratisko a kozmos popri garazach tam potiahnut obratisko a urobit tam skutocne komfortne napojenie na TID, najlepsie podchodom ktory spoji TID aj s avionom. ale to tych magorov nenapadne. pricom by to aj EU urcite zafinancovalo a dalo by sa to zatiahnut aj pri stavbe TID ruzinov. zaroven by chlumeckeho malo opodstatnenie.
Reply on: Rubber38 #187911:
Ono predlzenie na letisko by samozrejme bolo najlepsie cez Avion, lenze tam asi nie je ina moznost ako ho spravit razene.. co su obrovske peniaze.
Reply on: Mike #187913:
Bud nevedel o vysvetleni #187914), alebo ...

Kazdopadne. Tym, ze kauza uz bola medializovana, tak ju bude Brusel sledovat. Na toto by mali mysliet vsetci, ktori si myslia ze to zahraju do autu.
zaujimalo by ma, ci by nebolo mozne pridat k vyhladanemu spoju aj odkaz na openstreetmap mapu, ktory by ma "hodil" na danu zastavku. nemusel by som tak vzdy pri planovani cesty otvarat 2 okna. dakujem, jss
Reply on: Andreas.Papak #187868:
Ja osobne som v prípade Voz. Krasňany a Nového Záhonu za úplné zrušenie obsluhovania električkami, lebo ako si povedal, ich využívanosť je naozaj nízka a len brzdia radiálu. Pre zachovanie dopravnej obslužnosti by som predĺžil L51 až na Slanec, čím by sa vyriešila aj obsluha tejto novo zastavanej lokality, ako to tu už niektorí navrhovali. L51 by mohla pokojne na znamenie zastavovať na Novom Záhone aj Voz. Krasňany. A dokázal by som si predstaviť aj variant že by tam zastavovala aj L75, nakoľko je to 2 zastávky pred koncom jej trasy a preto tým ľuďom môže byť jedno či sa im cesta nenatiahne priemerne o pol minúty. A v rannej zápche tu o expresnom autobuse aj tak nemôže byť reč ?
Reply on: Mike #187913:
Zaujimave je ze vysvetlenie DPB k otazke jedneho z uchadzacov je skor v opacnom duchu.
Reply on: Kami #187912:
Ja som vychadzal z toho co hovoril Belfi na tlacovke, ze si akoze uchadzaci zle precitali podmienky a ze to staci az k dodaniu vozidla..
Reply on: Mike #187884:
Pozor, homologizacia musi byt sucastou ponuky. Ina vec je schvalenie kazdeho vozidla po dodani, zrejme specifikum drahovych vozidiel.
Reply on: aquila #187909:
Cez Avion je podľa mňa nateraz hlúposť resp. utópia. Ideálnym riešením v rámci našich finančných možností by bolo predĺženie električky na Súhvezdnú, kde sa plánuje aj nový TIP, takže by vznikol ideálny prestupný bod. Samozrejme, aj so zachádzaním liniek z Vrakune. Ale to sa tu už niekoľkokrát preberalo... Do Avionu sa nateraz ráta len s trolejbusmi, myslím
Reply on: fanatikmhd #187898:
o mostiku nesnivaj, tu je silna lobby proti akemukolvekom rozumnemu mimourovnovemu krizeniu, lebo trvrdo ako debili presadzuju preferenciu cez CSS. lebo cloveka, ktory tvrdi, ze CSS je lepsia ako mimourovnove krizenie inak ako debila ani nemozno nazvat. navyse, ked nam to moze zaplatit EU, ze vlcik & amos ? 🙂

elektricka na karadzicke by bola super, a netreba aby sla az po wustenrot, najlepsie by bolo, keby sa stocila na tovarensku a potom sa dotkla buducej prestavby AS mlynske nivy a mala v prvej etape obratisko tam, pripadne az pri apolle II

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.