Tu ide o zrychlovacove vozy, ktorym by zhorel zrychlovac pri EDB dole Barrandovom. Budu tam jazdit iba tyristorove tramvaje, tych ma Praha dost vela, na rozdiel od Bratislavy.
teraz nieco pisali v Dopravnom magazine, ze saliny co budu jazdit na Barandov(T6,KT8,T3R.P) budu mat vyzbroj upravenu tak, ze trakcni prud bude riadeny s ohladom na obsadenie vozu a teplotu motorov. Je to nieco podobne ako pozaduju v tom vyberovom rizeni? A moc tomu ani nechapem, co to vlastne znamena.
Iba pre zaujimavost: od buduceho vikendu sa ma opravovat kolajova trat v Dubravke ( medzi Iuventou a svetelnou krizovatkou pri SKP ). Len este neviem kolko bude vyluka trvat, lebo sa hovori, ze to moze byt az do konca prazdnin, alebo iba pocas vikendu.
Ja sa spytam mojej tety, kde vsade premavaju elektricky, trolejbusy a autobusy v Madarsku, to bude asi najlepsie, lebo ako vidim, neviete sa tu dohodnut.
Predsalen moja teta uz zopar rockov byva v Madarsku, mohla by to vediet.
Igorko: #18387 aj v Szegede sú tramvaje (veď som tam bol )
O 4. prevádzke troflov v HUN neviem.
Ale rozhodne máš pravdu s tým, že Maďarsko netreba podceňovať. Pre mňa osobne je Budapest lepšia ako Praha a Viedeň dohromady.
Vozidlá: podľa mojich informácii Ikarus 415T bol vyrobený iba jeden kus a ten teraz jazdí dakde na Pobaltí.
Z električiek ešte jazdia: hannowerské TW6000, a taký prototyp (asi Ganz) - Hungaroplan.
Áno, električky v Segede: http://www.szkt.hu/. Dokonca 5 liniek: 1, 3, 3/A, 3F, 4.
Skôr sa mi nezdá informácia o štvrtom meste v Maďarsku s trolejbusmi.
zdenko
Predsalen moja teta uz zopar rockov byva v Madarsku, mohla by to vediet.
Len tolko.