To som presne aj otcovi hovoril, ze potom, ked chcem ist na nejaku elinu (napriklad) mozem ist na K2S a nemusim sa vozit K2 alebo nejakou T3. To je velmi dobra vec.
Zaujimave. Vsimol som si aj tu Ostravsku KT8D5 po rekonstrukcii. Oznacili ju ako KT8D5N, ale spravne by to malo byt KT8B5N, lebo jena sa uz o jednosmerne vozidlo so vzdialenostou otocnych capov 7500 mm, cize "B" a nie "D". Inac vyzera velmi nezvyklo, ale to bude tym, ze sa to seriovo nevyrabalo.
Vie mi niekto povedat, aku dlzku ma ta 5 - clankova "Astra"?
Ano, po case zistis, ze na tej a tej linke a tom a tom poradi sa objavuje stale ten isty voz, popripade vozy. Potom budes vediet vopred s urcitou pravdepodobnostou povedat, co presne a kedy ti pride.
Tu ide o zrychlovacove vozy, ktorym by zhorel zrychlovac pri EDB dole Barrandovom. Budu tam jazdit iba tyristorove tramvaje, tych ma Praha dost vela, na rozdiel od Bratislavy.
teraz nieco pisali v Dopravnom magazine, ze saliny co budu jazdit na Barandov(T6,KT8,T3R.P) budu mat vyzbroj upravenu tak, ze trakcni prud bude riadeny s ohladom na obsadenie vozu a teplotu motorov. Je to nieco podobne ako pozaduju v tom vyberovom rizeni? A moc tomu ani nechapem, co to vlastne znamena.
Iba pre zaujimavost: od buduceho vikendu sa ma opravovat kolajova trat v Dubravke ( medzi Iuventou a svetelnou krizovatkou pri SKP ). Len este neviem kolko bude vyluka trvat, lebo sa hovori, ze to moze byt az do konca prazdnin, alebo iba pocas vikendu.
Vladimír