Ja len dufam, ze nebude nejaka poriadna nehoda, ked sa bude niekto velmi ponahlat a bude predbiehat za kazdu cenu. V tuneli sa potom tazko vyhyba, ked sa nieco zjavi oproti
pri dlhych tuneloch (par km) je bezne aj v alpskych krajinach ze tunel je len "polovicny"... v pripade ze prepravna kapacita postacuje v tom nevidim problem. Druha tunelova rura sa ma razit po vycerpani prepravnej kapacity - takze v praxi to bude vyzerat tak, ze ak sa vycerpa prepravna kapacita tak to bude 10 rokov naprd kym vyrazia druhy tunel (a schvalia to atd...)
Riko #17666: Pozrel som odporúčané stránky a s prekvapením zisťujem, že toľko ospevovaný tunel Branisko je len "polovičný". Obidva smery dopravy totiž idú cez jedinú tunelovú rúru. Znamená to, že tunel za toľké vytunelované miliardy má len polovičný profil? Alebo sa snáď mýlim?
Mas pravdu! Ak mas pristup k Novemu Casu, tak tam je tento pripad tiez uverejneny. Z hladiska dopatrania sa pravdy verim, ze po preskumani vsetkych dostupnych dokumentov vyjde pravda najavo. Lebo nie vsetko bolo povedane v Markize a v Novom Case.
Ja konkretne neviem, co konkretne sa v DP v suvislosti s tou zamestnankynou udialo, ale nech neprehanaju. To, ze SBSka nepusti do objektu tam nezamestnanych je z mojej skusenosti uplne normalne a bezne....:-)
Vzdy som mala z markizoveho spravodajstva nedobry pocit "lovenia senzacii"... Vacsi extrem v papierovej forme je uz len Novy cas! Ale je pravda, ze tento system je asi nutny v konkurencnom boji a nas narod je akosi hladny po katastrofach a nestastiach... Ved-uznajte sami: boli by noviny a spravy zaujimave, keby boli vsetci spokojni, dobre by si zili a mali iba male problemy??? :I
Chod na www.markiza.sk a tam si vyhladaj archiv a v nom vecerne spravy z 1.7.2003 o 19,00 hod. Pozri si ich. V druhej polovici sprav je prispevok, o ktorom je rec.
Mne skorej islo o to kdo bude robit nejakeho nezavisleho sudcu, ved do Devinskej sa uz hrabe aj firma LTE (nakladne vlaky Marchegg - Rohoznik) a casom urcite aj OBB (predsa nenecha ZSSK miesat sa do jej taktov Wien- Ba).
Ja racionálne nechápem snahu jazdiť z lokálky až do BA ale na druhej strane dokážem pochopiť, že keď ZSSK uškodila im, tak jej to chcú vrátiť. Takisto ČD nevyhrali tender na prevádzkovanie osobnej dopravy na trati Šumperk - Sobotín/Kouty nad Desnou, hoci dali najlepšiu ponuku. Averzia voči firme, ktorá im kedysi chcela zrušiť trať, prevážila.
I.
V Markize to bolo dost ucelovo podane pre verejnost. Viem okolo toho trosku viac, ale nezverejnujem to. Je dost pravdepodobne, ze Markiza bude musiet vysvetlovat, preco zavadza verjenost pustanim takychto pseudoinformacii do eteru.....
Tu sa skorej snazi BRKS zmarit snahy ZSSK. Ide o to ze BRKS chce trasy v casoch ked tam uz je ZSSK. Nechapem aky dovod by mala ZSSK uvolnovat im tieto trasy, boli tam skorej.
Videl niekto vcera TN na Markize bola tam reportaz o pani co ju nechceli pustit na pracovisko vo vozovni Krasnany lebo ju vraj prepustili atd. Vie niekto podrobnosti?
FD myslis fiskalna decentralizacia? Neviem si predstavit, ako budu dotovat len ludi s trvalym pobytom v BA. To potom totalne odpiseme pracujucich a studentov z celeho Slovenska?
A kompenzacia MFSR mestu ved ta dan z nehnutelnosti bude kompenzovat len 40% doterajsej dotacie, mas to znacne dopletene...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
novacik