Reply on: J #17664:
Ak sa ZSSK a ŽSR budú snažiť o zmarenie snáh kohokoľvek, Protimonopolný úrad bude vec asi rok vyšetrovať a potom možno udelí ŽSR pokutu, ŽSR sa odvolajú, päť rokov budú trvať naťahovačky na súde a za ten čas ľudia zabudnú, že na Záhorí boli nejaké lokálky. Veď poznáme naše impotentné, pardón, kompetentné orgány...A trestnosť činu sa posudzuje podľa spôsobenej škody. Takže na to, aby jazda na čierno bola trestným činom, treba, aby bola explicitne uvedená v Trestnom zákone, z výšky škody (= nezaplatené cestovné) to nebude vyplývať nikdy.
J
Budú sa musieť dohodnúť ale nie medzi sebou, ale s ZSR. A preco, no pretože ZSSK je iba dopravca. Ak by sa nejak snazili zmarit snahy BrKS, tak im hrozí pokuta od protimonopolného úradu. Obidve spoločnosti musia mať na rovnakej trati rovnaké podmienky.
Andy #17634 : niekedy sa nad tvojimi argumentmi len pousmejem.
Dnes v TV Markíza bolo o rušení dotácií a povedali tam info, že znižovanie dotácií bude postupné. A v črepinách tá istá téma, dosť výstižne pomenované fakty avšak len z jednej strany. A zabudli na závanžé info ako FD, majetok prevedený z štátu na obce atď. Ak to prejde tak by zrejme dotácia mala byť poskytovaná len ľuďom s trvalým bydliskom na území Bratislavy a pokuta za jazdu bez lístka nie 100 násobok ale 300 násobok, čo by bol po zdražení (ktoré určite príde) okamžite trestný čin čiže ľahjšie postihnutelný a vymáhateľný.