Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: martiner #17690:
Vážený priateľu, to s tou minimálnou rýchlosťou na ceste pre motorové vozidlá je všeobecne rozšírený omyl a mýtus. Nič takého neexistuje. Existuje len zákaz vjazdu vozidiel s konštrukčnou rýchlosťou menšou ako 50 km/h (v ČR 80 km/h). A keďže každá AVIA má konštrukčnú rýchlosť vyššiu než 50 km/h, nič jej vodičovi nezabráni v jazde 40 km/h. Minimálna rýchlosť sa môže stanoviť len na viacpruhových úsekoch v niektorých jazdných pruhoch. Má to jednoduchý dôvod - nikoho nemôžeš nútiť jazdiť vyššou rýchlosťou, než on sám pokladá za bezpečné.
I.
Reply on: Piki #17689:

ad rychlost - oficialne je to cesta pre motorove vozidla - takze minimalna rychlost je 50km/h.
Maximalna rychlost v tuneli je 80km/h (v skusobnej prevadzke myslim 60). V tuneli je niekolko (vela) kamier, takze kazdy nedockavec ktory bude predbiehat v tuneli bude na konci zastaveny a odide bez vodicaku (tak by to aspon malo byt a dufam ze aj bude).
V tuneli je v strede vozovky dvojitá neprerušovaná čiara, (oživená akýmisi umelými "mačacími hlavami") ktorá znamená zákaz akéhokoľvek predbiehania! Znamená to teda, že keď sa dostanem za vodiča kolóny - typicky naložená Avia šinúca sa rýchlosťou sotva 40 km/h, budem v "polovičnom" tuneli niekoľko kilometrov pokračovať touto závratnou rýchlosťou spolu s desiatkami iných áut. Potom ma málo zaujíma, že dopravná kapacita jednej tunelovej rúry ešte nie je naplno využitá. Okrem toho sa zaručene nájde pár nedočkavcov (s niekoľkomilónovými autami ale pramalými vodičskými skúsenosťami), ktorí sa aj za takýchto podmienok budú snažiť takúto kolónu predbiehať. A k tragédii je už len krôčik ... Je to len tázka času.
Reply on: Igorko #17684:
Nie som kompetentny na dake vysvetlovanie, ci doplnanie. A ani nechcem! Nie je to moj styl. Je to zalezitost dotycnej pani a jej zamestnavatela.
Reply on: martiner #17686:
Ja len dufam, ze nebude nejaka poriadna nehoda, ked sa bude niekto velmi ponahlat a bude predbiehat za kazdu cenu. V tuneli sa potom tazko vyhyba, ked sa nieco zjavi oproti 😞
Reply on: Piki #17685:
pri dlhych tuneloch (par km) je bezne aj v alpskych krajinach ze tunel je len "polovicny"... v pripade ze prepravna kapacita postacuje v tom nevidim problem. Druha tunelova rura sa ma razit po vycerpani prepravnej kapacity - takze v praxi to bude vyzerat tak, ze ak sa vycerpa prepravna kapacita tak to bude 10 rokov naprd kym vyrazia druhy tunel (a schvalia to atd...)
Riko #17666: Pozrel som odporúčané stránky a s prekvapením zisťujem, že toľko ospevovaný tunel Branisko je len "polovičný". Obidva smery dopravy totiž idú cez jedinú tunelovú rúru. Znamená to, že tunel za toľké vytunelované miliardy má len polovičný profil? Alebo sa snáď mýlim?
Reply on: novacik #17683:
Tak môžeš doplniť...
I.
Reply on: Z #17681:
Mas pravdu! Ak mas pristup k Novemu Casu, tak tam je tento pripad tiez uverejneny. Z hladiska dopatrania sa pravdy verim, ze po preskumani vsetkych dostupnych dokumentov vyjde pravda najavo. Lebo nie vsetko bolo povedane v Markize a v Novom Case.
Reply on: Z #17681:
Ja konkretne neviem, co konkretne sa v DP v suvislosti s tou zamestnankynou udialo, ale nech neprehanaju. To, ze SBSka nepusti do objektu tam nezamestnanych je z mojej skusenosti uplne normalne a bezne....:-)
Reply on: novacik #17675:
Vzdy som mala z markizoveho spravodajstva nedobry pocit "lovenia senzacii"... 😕 Vacsi extrem v papierovej forme je uz len Novy cas! 😕 Ale je pravda, ze tento system je asi nutny v konkurencnom boji a nas narod je akosi hladny po katastrofach a nestastiach... 😞 Ved-uznajte sami: boli by noviny a spravy zaujimave, keby boli vsetci spokojni, dobre by si zili a mali iba male problemy??? :I

Tie spravy si idem pozriet...
Reply on: novacik #17679:
No, ajtak som nepochopil o co presne ide, tak zvlastne to bolo podane. Typicka Markiza....
Reply on: Spectre #17676:
Chod na www.markiza.sk a tam si vyhladaj archiv a v nom vecerne spravy z 1.7.2003 o 19,00 hod. Pozri si ich. V druhej polovici sprav je prispevok, o ktorom je rec.
Reply on: Igorko #17677:
Mne skorej islo o to kdo bude robit nejakeho nezavisleho sudcu, ved do Devinskej sa uz hrabe aj firma LTE (nakladne vlaky Marchegg - Rohoznik) a casom urcite aj OBB (predsa nenecha ZSSK miesat sa do jej taktov Wien- Ba).
Reply on: Juro #17674:
Ja racionálne nechápem snahu jazdiť z lokálky až do BA ale na druhej strane dokážem pochopiť, že keď ZSSK uškodila im, tak jej to chcú vrátiť. Takisto ČD nevyhrali tender na prevádzkovanie osobnej dopravy na trati Šumperk - Sobotín/Kouty nad Desnou, hoci dali najlepšiu ponuku. Averzia voči firme, ktorá im kedysi chcela zrušiť trať, prevážila.
I.
Reply on: novacik #17675:
Ze sa pytam, o co vlastne ide? Ja som inkriminovane TN nevidel.
Reply on: Miki #17672:
V Markize to bolo dost ucelovo podane pre verejnost. Viem okolo toho trosku viac, ale nezverejnujem to. Je dost pravdepodobne, ze Markiza bude musiet vysvetlovat, preco zavadza verjenost pustanim takychto pseudoinformacii do eteru.....
Reply on: J #17664:
Tu sa skorej snazi BRKS zmarit snahy ZSSK. Ide o to ze BRKS chce trasy v casoch ked tam uz je ZSSK. Nechapem aky dovod by mala ZSSK uvolnovat im tieto trasy, boli tam skorej.
To čo spravil DPB s grafikonmi niektorých električiek je úžasné (vôbec sa nedivím ak linku 7 už viac neobnovia, veď pridali vozne na linku 11).
Videl niekto vcera TN na Markize bola tam reportaz o pani co ju nechceli pustit na pracovisko vo vozovni Krasnany lebo ju vraj prepustili atd. Vie niekto podrobnosti?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.