Vsimol som si anketu o Bus-pruhoch. Mam par poznamok k tejto zaujimavej teme. Existujuce BUS-pruhy su bez problemov vyuzivane osobnymi autami - napriklad Novy most, alebo odbocka z Prazskej na Sancovu. Videl uz niekto z Vas policajtov zastavujucich osobne auto iduce v BUS-pruhu? Druha vec je, ze niektore pruhy su navrhnute nespravne - napriklad dole Prazskou ku stanici v mieste zuzenia musi dat autobus prednost autam - najlepsie su na tom auta iduce v tretom pruhu - tie maju bezkolizny prejazd - takyto BUS-pruh je zbytocny a autobusy sa snazia zaradit hned na kopci do druheho pruhu.
Nieco podobne je aj na dialniciach. Ak idete po rakuskych dialniciach, tak si vsimnete, ze v miestach, kde koncia stupacie pruhy, zuzuje sa treti (najrychlejsi) pruh do druheho. V CZ aj u nas sa zuzuje prvy (najpomalsi) do druheho. Z toho vyplyva, ze najbezpecnejsie je jazdit u nas po dialnici trvale v najrychlejsom prude 180 km/h.
Nieco podobne je aj na dialniciach. Ak idete po rakuskych dialniciach, tak si vsimnete, ze v miestach, kde koncia stupacie pruhy, zuzuje sa treti (najrychlejsi) pruh do druheho. V CZ aj u nas sa zuzuje prvy (najpomalsi) do druheho. Z toho vyplyva, ze najbezpecnejsie je jazdit u nas po dialnici trvale v najrychlejsom prude 180 km/h.
Riko
David Copperfield (rozumej Mikloš, lebo ked sa pozrieš ako pri každej príležitosti ked niečo vysvetluje tak čaruje ručičkami, už by som mu ich polámal ako Pinochiovi ) to je kapitolka sama o sebe...