Hej, boli celokovové. Akurát konštrukcia bola veľmi slabá, karosérie sa krútili, praskali okná (hlavne čelné a zadné), design s hranatými oknami v hliníkových profiloch s tenučkými stĺpikmi asi zodpovedal vtedajšiemu poňatiu moderny ale k tuhosti karosérie asi veľmi neprispieval:-).
Síce sa to netýka Blavy, ale včera som si v Nitre všimol kopec nových a pekných mestských busov - určite to boli nejaké Mercedesy a keď som dobre videl, tak aj nejaké to Urbino...
V princípe súhlas, až na to, že 14 Tr nemala nikdy laminátovú konštrukciu, to bola 13 Tr, ktorá nikdy neopustila štádium vzorky. 14 Tr rámy nepraskali ale krútili sa a torzná tuhosť bola zvýšená najprv zosilnením stĺpikov pri dverách, neskôr aj použitím stredného stĺpika predného a zadného okna, od čoho sa potom pri M-kách opäť upustilo.
I.
No iste, ja som odbornik na ine veci a hadam som sa vyjadril menej presne Zhodneme sa vsak urcite v tom, ze aj v DPB aj na magistrate maju pekny bordel!
no jedna taka velka paka nad vodicovou hlavou sluzi ako prepinac zdroja stavy (zberac, predne spriahadlo, zadne spriahadlo), ale kedze tvrdis ze do toho vodici aj buchaju, tak tipujem ze mas asi skor na myslim paky ktorymi sa nastavuju zrkadla....
myslim ze o tom tu uz niekedy debata bola - zhodlo sa v tom, ze stary most je treba nadvihnut (vyzaduje to akasik smernica kvoli plavbe na dunaji), zislo by sa ho mozno troska rozsirit a mali by po nom premavat elektricky, vozidla MHD a sanitne, poziarne (pripadne aj chlpate) vozy... Krizovatku na Safarikovom nam. prestavat na mimourovnovu (technicky to je realizovatelne) a pokracovanie trate na strane petrzalky najdes v par projektoch ktore sme uz pachali
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si