No čo sa hrdze týka. Bratislavu čaká to čo má Viedeň a to zákaz používania soli v zimnej údržbe. Ato preto, že BA leží na zrdoji pitnej vody. Jeden rok sa to v BA už aj skúšalo, teda len s pieskom a štrkom ale mesto nemalo na vyčistenie ulíc po zime v takej miere ako sa to robí vo Viedni. Takže ak sa prestane soliť aj hrdze bude menej. Ešte sa nevie kedy sa ktomu príde ale raz to bude určite (Ja viem to RAZ)
Tender na trolejbusy predsa bol a vyhrala ho škoda, ktorá má dodať 91ks 21Tr. To, že tento rok bude jedna neznamená, že sa nekúpia ďalšie. Koncepcia ráta s trolíkmy v počte spomenutých 91 kusov. Neviem čo ďalej chcete na trolejbusoch vymýšlať. To je proste uzatvorená vec. Možno sa zdihne vlna, keď sa potvrdí to čo sa šušká, že Škoda Ostrov skrachuje. No zase nebude moc o čom debatovať, bo bude jasné Trolino.
Nové eliny sa do roku 2007 kupovať nebudú. Budú sa len rekonštruovať. A to niečo pod 100 kusov. Presne si nepamätám. Avšak tu sa neráta s eventuálnymi elinami pre Petržalku.
O autobusoch viete. Aj Keď ževraj 50ks chcú kúpiť ešte v roku 2004. Mimo toho sa ráta aj s dvoma vozovňami a to v Dúbravke a Petržalke, dohromady za 300mil. To je koncepcia, ktorú schválilo mestké zastupiteľstvo a úlohou vedenia mesta je nájsť financie. Dalo by sa povedať, že tá koncepcia je pre vedenie ako keby zákon, ktorý musia dodržať. No ak ho nedodržia nebude žiadny postih. Jedine od občanou vo voľbách. Na Petržalku už prebehli rokovania s Euróskou investičnou Bankou. Čiže tou istou od, ktorej Praha brala úver na metro. (m@rtin) Ďurkovský si dobre uvedomuje, že povedal, že vyrieši nosný systém a ak by tak nespravil (teda, že by sa nepostavil aspoň základný kameň) tak vie, že Bratislavčania sním zrejme skoncujú. No ale aj tak netreba zabudnúť, že Ďurkovksý je ten človek, ktorý si uvedomuje potrebnošť MHD a plánuje ju dotovať. Dosť veľa Bratislave pomôže, a píšem to znovu, fiškálna decentralizácia(FD) a nový zákon o hlavnom meste. No a už to, že sa premestni daňové zaťaženie z priamich na nepriame dane BA taktiež veľmi pomôže (po FD), pretože v BA je vysoká spotreba tovarov a služieb.
Prosím, len ma neoznačte za člena volebného týmu nášho primátora.
m@rtin: no tak ja by som v roku 2002 nekúpil 31 K B951 ale namiesto nich dvadsať Citybusov a nevyradil či odpredal 11 starších busov. Tak takto by som to robil. No a pri 1300 busoch mi 11 starších výrazne nezhorší priemer veku vozov.
Po ďalšie v roku 2003 podľa tvojho mailu ste kúpili NPA "len" 20 kĺbových citybusov a tri Ikarusy. V roku 2002 to bolo- 27ks, v roku 2001- 51ks a v roku 2000 80kusov. Takže nie sto NPA. Tá krivka stále klesá.
No ak ak máš mať názor taký, že kto stebou nesúhlasí tak sa do toho nerozumie, nemám stebou čo ďalej o tejto problematike hovoriť.
Tender na trolejbusy predsa bol a vyhrala ho škoda, ktorá má dodať 91ks 21Tr. To, že tento rok bude jedna neznamená, že sa nekúpia ďalšie. Koncepcia ráta s trolíkmy v počte spomenutých 91 kusov. Neviem čo ďalej chcete na trolejbusoch vymýšlať. To je proste uzatvorená vec. Možno sa zdihne vlna, keď sa potvrdí to čo sa šušká, že Škoda Ostrov skrachuje. No zase nebude moc o čom debatovať, bo bude jasné Trolino.
Nové eliny sa do roku 2007 kupovať nebudú. Budú sa len rekonštruovať. A to niečo pod 100 kusov. Presne si nepamätám. Avšak tu sa neráta s eventuálnymi elinami pre Petržalku.
O autobusoch viete. Aj Keď ževraj 50ks chcú kúpiť ešte v roku 2004. Mimo toho sa ráta aj s dvoma vozovňami a to v Dúbravke a Petržalke, dohromady za 300mil. To je koncepcia, ktorú schválilo mestké zastupiteľstvo a úlohou vedenia mesta je nájsť financie. Dalo by sa povedať, že tá koncepcia je pre vedenie ako keby zákon, ktorý musia dodržať. No ak ho nedodržia nebude žiadny postih. Jedine od občanou vo voľbách. Na Petržalku už prebehli rokovania s Euróskou investičnou Bankou. Čiže tou istou od, ktorej Praha brala úver na metro. (m@rtin) Ďurkovský si dobre uvedomuje, že povedal, že vyrieši nosný systém a ak by tak nespravil (teda, že by sa nepostavil aspoň základný kameň) tak vie, že Bratislavčania sním zrejme skoncujú. No ale aj tak netreba zabudnúť, že Ďurkovksý je ten človek, ktorý si uvedomuje potrebnošť MHD a plánuje ju dotovať. Dosť veľa Bratislave pomôže, a píšem to znovu, fiškálna decentralizácia(FD) a nový zákon o hlavnom meste. No a už to, že sa premestni daňové zaťaženie z priamich na nepriame dane BA taktiež veľmi pomôže (po FD), pretože v BA je vysoká spotreba tovarov a služieb.
Prosím, len ma neoznačte za člena volebného týmu nášho primátora.
m@rtin: no tak ja by som v roku 2002 nekúpil 31 K B951 ale namiesto nich dvadsať Citybusov a nevyradil či odpredal 11 starších busov. Tak takto by som to robil. No a pri 1300 busoch mi 11 starších výrazne nezhorší priemer veku vozov.
Po ďalšie v roku 2003 podľa tvojho mailu ste kúpili NPA "len" 20 kĺbových citybusov a tri Ikarusy. V roku 2002 to bolo- 27ks, v roku 2001- 51ks a v roku 2000 80kusov. Takže nie sto NPA. Tá krivka stále klesá.
No ak ak máš mať názor taký, že kto stebou nesúhlasí tak sa do toho nerozumie, nemám stebou čo ďalej o tejto problematike hovoriť.
Spectre
Ak ma niekto zaujem tak kliknut na VYROBKY a potom na TECHNICKY SLOVNIK