Na zastávkových označníkoch sú už aj hojekové linky H1 - H5 a dokonca sa nalepujú už aj ich cestovné poriadky. Škoda len že tie CP nei sú aj na webe. Ktovie prečo?
Už som to tu raz písal a vidím že musím zas. Opravte si v článku preprava bicyklov v prostriedkoch MHD. Tá je počas víkendov a sviatkov povolená od 06:00 a nie od 07:00 ako to uvádzate na stránke.
Nikdy som nebol na vychodze (dalej ako do KK moja noha nezabludila) ale celkovo sa mi zdaju vozovky na Slovensku ako emental. Inak zaujimave, ze na Solarisoch a Medakoch sa nic nevystuzovalo a nic nepreska nehrkoce - cize to svedci o dacom
Bol som to miesto pozriet a ono je to zlozite este aj v tom ze su tam namalovane dva pruhy - novsi a starsi. Podla jedneho zasahuje elektricka do pruhu autu, podla druheho auto elektricke. A neda sa urcit ktory nater je novsi.. takze fakt blba situacia.
1. Keby to tak naozaj bolo tak nechodia tie SA busy stale plne a celkovo SA by nebola tam kde je. Napokon, je kazdeho volba s kym bude cestovat.
3. Ale nic to nedeformuje, ak ide o kratkodobe akcie tak je to OK. Ver mi ze keby to naozaj trh deformovalo tak niektore spolocnosti velmi radi ten Ryanair pozenu pred sudy.
tvoj bod 1 je mierne komunistický a vychádzaš z predpokladu, že každý spotrebuje len to, čo potrebuje.
Áno, mohli by stewardky zrušiť a znížiť ceny, ale nechcú, cena je aj tak výhodná, sú konkurencieschopný a zákazníci si za stewardku zjavne radi "zaplatia"
trošku hyperbolovaný príklad:
Načo si kúpiš nanuk Nogger za (1,20€), keď na schladenie gastrointestinálneho traktu ti stačí polárka, ktorú ak chceš, môžeš zajedať čokoládou, alebo roztopeným cukrom?
lebo v KE majú povrch ako na okruhu formuly 1,že? ? typické východňáre, hubovať na to, čo je v BA a prd o tom vedieť... koniec koncov, to, že tu Solarisy a MBCC odolávajú našim cestám je dôkazom toho, že SOR nevie vyrobiť odolné vozidlo.
ideme vyratavat taketo "bezproblemove" miesta, kde sa stala nejaka tragedia až po dlhych rokoch? Nesnaz sa byt papezskejsi ako papez. Mozno Bratislavu stale dobre poznas, mozno si vnej castejsie ako si myslime, no ja som aj cez tuto krizovatku chodieval 6 rokov do skoly a viem o com hovorim.
Kto to tam pozna nema problem, kto nie....
Neviem načo je dobré presúvať Ikarusy 415 do JD. Stačilo by iba, ak by JD preradil do Petržalky 12 Citelisov a Petržalka by vyradila najhoršie črepy ako 4125, 4128-4130, 4136 a pod.
Na L50 by mohli ísť pri zriedení intervalu kĺby, len neviem či má JD dosť kĺbov, ale myslím si, že áno.
Ak to tu už bolo, tak sorry.
V KE sa testuje, alebo bude testovať SOR NB 18. Podľa vyjadrení, čo som čital na diskusnom fóre imhd mesta Košice, tak sa niektorým diskutujúcim SOR pozdáva, má vraj perfektnú kabínu vodiča a výhodou je aj 5 dverí a vraj naše Sorky boli na vystužovaní rámov kvôli tomu, že máme cesty v zlom stave...
?
tak ti poviem, že keby jazdila tak vyťažená aspoň z polovice ako sa o nej básnilo tak držím tlamu. Ale tak ako L27, tak L89 sú jedna veľká bieda a požierači vzkm, takisto ako úsek Siemens - Jaskový rad na L44. To je realita, v žiadnom prípade to, že mi niečo leží v žalúdku.
1; Bežnému cestujúcemu ide v prvom rade o prepravu z miesta A na miesto B. Iné by asi bolo, keby také nadštandardné služby poskytovali všetci dopravcovia, len Student Agency by sa toho vzdal. Ale niekomu záleží viac na cene než na nadštandarde...
3; Deformuje to trh - narušuje zdravé konkurenčné prostredie do budúcnosti (odstavenie konkurencie).
1. Keby zrusili svoje nadstandardne sluzby tak stratia svoju jedinecnost a budu len dalsim obycajnym dopravcom. To by viedlo k poklesu vytazenosti a ruseniu spojov, alebo narastu cestovneho.
Petto