Pouzivanie dumpingovych cien, myslis Praha Liberec? Tak si o tom probleme preboha nieco nastuduj, nez zacnes pindat. Liberecke CSAD sa rozhodlo nevpustat busy Student Agency na nastupisko libereckej autobusovej stanice, cim Jancura nemohol dodrzat licenciu na linku (nemohol ludom umoznit nastupovat a vystupovat tam, kde ma v licencii, uz schvalenej a vydanej, napisane). CSAD to urobilo schvalne, aby odstavili konkurenciu v zltych autobusoch za 100 Kc a mohli jazdit sami bez stevardiek v Karosach za 115. Na protest proti tomu zacala jazdit Jancurova linka Liberec-Praha LEN V TOMTO SMERE za korunu, dokym im CSAD neumozni v zmysle zmluvy zastavovat na autobusovej stanici v Liberci. V opacnom smere sa jazdilo za plnu. TAKZE SNAHA ZNICIT KONKURENCIU PRISLA OD KOHO, ty mudrlant?
Mne ide aj o to, ci z Prahy do Kosic budem mat spiatocny listok za 1000 (Jancura) alebo 1590 korun (vlak), ci tam budem mat entertainment alebo aspon fungujucu 230V zasuvku, pripadne v ktorej casovej polohe to pojde. Neviem, co si mal na mysli tym, ze niekomu záleží viac na cene než na nadštandarde... ked Student Agency je o tretinu lacnejsi nez vlak a vyrazne nadstandardnejsi.
Bol som 13. aprila v Bruseli na konferencii "TEN-T: Will Europe bet on rail?". Za Slovensko tam nebol nikto. Skoda, ze nevyslali teba, bola by sranda.
Otazka je, co si predstavujes pod takym slovom KORIDOR.
Cadca je totiz na dvojkolajnej elektrifikovanej trati Kosicko-bohuminskej zeleznice, Kittsee je na elektrifikovanej jednokolajke, koridor (v zmysle TEN-T) je jedno slovo, vysokorychlostna zeleznica je uplne ine slovo a to, co Cesi a Slovaci vyrabaju na 160 km/h, nie je ani jedno z toho.
Prepravný poriadok v článku 8A písmeno a) vraví nasledovné:
"Dopravca prepravuje bicykle na všetkých linkách MHD v sobotu, nedeľu a v dňoch určených ako štátne sviatky a pracovného pokoja v čase od 7:00 hod. do 20:00 hod. pokiaľ prevádzkové podmienky túto prepravu umožňujú."
Jemu leží na žalúdku skôr ten úsek do Sadu k divadlu, kam cestuje naozaj len pár ľudí aj to iba na niektorých spojoch. Úsek k cintorínu by bol OK, aj keď tam by bolo vhodnejšie potiahnuť niektoré spoje končiace pri Kúpalisku.
ako bežný cestujúci, ktorý každý deň využíva električky z Rače mi nedá sa neopýtať, prečo to tam hádže vozom aj po tej výmene?
to isté aj na predchádzajúcom prejazde (križovatke) s Kraskovou, v obocch prípadoch len v smere do centra... ?
viem, že si tu spomínal, že si odsledoval počet ľudí, v niektorý deň, treba však povedať, že oproti pôvodnej L180 jazdí s väčším počtom ľudí. Tiež si myslím, že ak si ľudia zvyknú, tak ju budú využívať vo väčšom množstve. Ale ak v krátkom čase po sebe menia číslo linky, trasu a harmonogram, ťažko ju niekto bude využívať( bez toho, aby bol niekde vopred oznam, ja som pár hodín pred spustením L 89 volala na infolinku DPB, kde ani oni v tom čase nevedeli ako bude jazdiť). Taktiež ak príde L 80 ku kúpalisku matador minútu po odchode L 89 z danej zástavky, jasné, že sa ľudia rozbehnú radšej pešo k cintorínu, ako by mali čakať cca 30 minút na nasledujúci odchod busu. Ono je jednoduché povedať, že je nevyužítá, len treba pozrieť na dôvody prečo nie je využitá. ( to nie je útok na Teba)
napr. kde? aj Čadca teoreticky leží na trati, ktorá je koridor. No prosím ťa, EÚ sa vyserie na nejaký slíž Parndorf - BA ? iba Slávik a pár prudkých optimistov sníva.
Na zastávkových označníkoch sú už aj hojekové linky H1 - H5 a dokonca sa nalepujú už aj ich cestovné poriadky. Škoda len že tie CP nei sú aj na webe. Ktovie prečo?
Už som to tu raz písal a vidím že musím zas. Opravte si v článku preprava bicyklov v prostriedkoch MHD. Tá je počas víkendov a sviatkov povolená od 06:00 a nie od 07:00 ako to uvádzate na stránke.
Nikdy som nebol na vychodze (dalej ako do KK moja noha nezabludila) ale celkovo sa mi zdaju vozovky na Slovensku ako emental. Inak zaujimave, ze na Solarisoch a Medakoch sa nic nevystuzovalo a nic nepreska nehrkoce - cize to svedci o dacom
Bol som to miesto pozriet a ono je to zlozite este aj v tom ze su tam namalovane dva pruhy - novsi a starsi. Podla jedneho zasahuje elektricka do pruhu autu, podla druheho auto elektricke. A neda sa urcit ktory nater je novsi.. takze fakt blba situacia.
1. Keby to tak naozaj bolo tak nechodia tie SA busy stale plne a celkovo SA by nebola tam kde je. Napokon, je kazdeho volba s kym bude cestovat.
3. Ale nic to nedeformuje, ak ide o kratkodobe akcie tak je to OK. Ver mi ze keby to naozaj trh deformovalo tak niektore spolocnosti velmi radi ten Ryanair pozenu pred sudy.
tvoj bod 1 je mierne komunistický a vychádzaš z predpokladu, že každý spotrebuje len to, čo potrebuje.
Áno, mohli by stewardky zrušiť a znížiť ceny, ale nechcú, cena je aj tak výhodná, sú konkurencieschopný a zákazníci si za stewardku zjavne radi "zaplatia"
trošku hyperbolovaný príklad:
Načo si kúpiš nanuk Nogger za (1,20€), keď na schladenie gastrointestinálneho traktu ti stačí polárka, ktorú ak chceš, môžeš zajedať čokoládou, alebo roztopeným cukrom?
lebo v KE majú povrch ako na okruhu formuly 1,že? ? typické východňáre, hubovať na to, čo je v BA a prd o tom vedieť... koniec koncov, to, že tu Solarisy a MBCC odolávajú našim cestám je dôkazom toho, že SOR nevie vyrobiť odolné vozidlo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Áno, mohli by stewardky zrušiť a znížiť ceny, ale nechcú, cena je aj tak výhodná, sú konkurencieschopný a zákazníci si za stewardku zjavne radi "zaplatia"
trošku hyperbolovaný príklad:
Načo si kúpiš nanuk Nogger za (1,20€), keď na schladenie gastrointestinálneho traktu ti stačí polárka, ktorú ak chceš, môžeš zajedať čokoládou, alebo roztopeným cukrom?