No zavádzali by sa aj preto, aby sa perspektívne mohla kontrola vo vlaku zrušiť. Okrem toho sa vlakom dá poľahky cestovať zadarmo, najmä ak je plný a nie je vôbec zložité vystriehnuť opačný koniec čo najďalej od sprievodcu (a keď na teba niekde ďaleko za Trnavou dôjde tak stačí povedať, že si nastúpil na poslednej zastávke a ušetril si aj s prirážkou (ktorej plateniu sa dá tiež vyhnúť)). Podobne sa dá kúpiť lístok na dve stanice, nechať sa skontrolovať, sprievodca si ma zapamätá, ale nie už stanicu do ktorej mám kúpený lístok a ďalších x sa odveziem zadarmo. To len na margo tej sakramentsky efektívnej, ale kedykoľvek deravej kontroly sprievodcom. Okrem toho som písal aj o JCL - len čiarový kód bude zrejme nachylnejší na poškodenie a jeho čítanie nie tak jednoznačné, takže by som skôr bol za cestovné lístky s magnetickým prúžkom.
A opäť - EmTest je jediný systém ? A aj keby bol, nezlepší sa ? Len kvôli tomu, že sa v našich končinách používa to, čo sa používa nebudem tvrdiť, že bezkontaktná technológia je pomalšia predsa. V mnohých mestách niekoľkonásobne väčších ako naša najväčšia či okolité dediny fungujú celoplošné systémy, pri ktorých je takmer nemožné dostať sa do či z akéhokoľvek dopravného prostriedku bez preukázania zaplateného cestovného a to pritom s kontrolórmi prichádzaš do styku len pri nepravidelných kontrolách. A môžem ti rovnako napísať, že sa príď do týchto miest pozrieť, ako rýchlo sa vie len cez predné dvere do autobusu na karty nastupovať - a sú to práve (náležito drahšie) JCL, ktorých kontrola trvá niekoľkonásobne dlhšie.
Takže oddelenie Marfy, Calatori a Reţea je podľa teba neefektívna blbosť, ale výroba troch Minizločineckých spoločností s územne obmedzenou pôsobnosťou je úžasný ťah?
A RegioJet by paltil v púrípade tvojho unitárneho dopravcoprevádzkovateľa svojmu konkurentovi a to bylo úplne OK. Ja ti niekedy vysvetlím osobne, prečo to tak nemôže byť, tu sa mi nechce písať siahodlhé traktáty.
To, čo som už niekoľkokrát zopakoval - že to máme odskúšané aj na SK pred rozdelením, aj v CZ, dodnes v AT a v DE - že jednottný dopravcoprevádzkovateľ logicky uprednostňuje seba.
To je argumentácia typu Slávik - je to tak, lebo ja som povedal. Ja tvrdím, že to jedno NIE JE a to preto, že obchodný vzťah so sprácom infraštruktúry majú aj iní dopravcovia. Uveď ty, PREČO konkrétne to podľa teba je jedno, keď to nefunguje ani v Nemecku, ani v Rakúsku.
Ako je potom možné, že za rovnaký objem peňazí dokáže RegioJet odjazdiť viac spojov a dokonca znížiť cestovné a ešte z toho ich firma bude môcť profitovať?
Pre tvoju info, objednavanie vlakov ekvivalentmi VUCiek funguje kade-kde (a bude aj v SR, akurat to stale odsuvaju). Dialku tam spravidla objednava stat. Rozdelenie budem riesit v najblizsich dnoch podrobnejsie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023