a to už prečo zas? Nie je choré to,že s L56 vracia tam odkiaľ je to iba kúsok od Detvianskej? Električky sú na čo do riti?! Dovezie sa človek na Detviansku 52,56,65 a do 4min má elinu na Záhumenice!
Nemalo by sa na L35 nejak vyznacit to, ze sa tam toci? lebo clovek ked ide po mape a zrazu L35 len tak zmizne, pricom modra ciara pokracuje, tak je z toho zmateny
Co sa t-busu k Eurovei: Presne tak. Naco stavat trat kde by nemalo co jazdit.
L66: Ja som za jej zachovanie v sucasnej podobe v PD od cca 14:00 a cez vikendy viac-menej celodenne (od 10:00). Prestan uz trepat, ze je to kvoli tomu, ze mi chodi pod dom. Obhajoval som aj kopu liniek co vobec nepouzivam a navrhol aj dost zmien co mi nevyhovuju, tak prestan trepat.
L50: Tu linku treba posilnit az do konca dennej premavky, sucansy stav je nepostacujuci.
bohužiaľ to inak nejde ani, lebo L133 má jedno výrazné staré známe plus a to je : Priame spojenie DD - nábrežie - Eurovea. Akonáhle ľuďom povieš, že budú musieť prestupovať, resp. tým pár fajnovkám, čo nevedia bez L133 prežiť, tak bude krik, lebo PRESTUP! A môže dojsť odborník od neviem kadiaľ ľuďom vtĺkať do hlavy, že električka tam je od toho aby vozila veľké balíky ľudí a že je ekonomickejšie natrepať ľudí z troch 12m busov do jednej dvojičky tiež nikomu nevysvetlíš lebo : PRIAME SPOJENIE. A sú aj horšie miesta na prestup ako je posvätná Molecova.
a ktorá z tých liniek, ktoré si menoval robí paralelne úsek s električkou, okrem expresu L59,ktorá už jazdí iba pre návoz/odvoz ľudí zo zapadnutej periférie? chceš ma opíjať rožkom, že tí ľudia by sa nezmestili do L4/12? Tak prečo keď som tou tak preveľmi potrebnou L133 čo ide prvá, či druhá alebo tretia šiel paralelne popri nás šla elina s kopou voľného miesta? Toto teda rozhodne nie je normálny stav, kedy sa kňúra pre linku, resp. pár skorších odchodov zatiaľ čo v tej istej trase ide električka, ktorá má miesta pre ľudí na rozdávanie. Až budú električky plné a využité, že bude potreba skoršie spoje, potom môžu byť skoršie odchody na L133. Iba preto robiť gratis spoje, lebo niekto je lenivý si prestúpiť na Molecke nie je normálne.
Lenze aj keby si sa na hlavu postavil, kym su elektricky v podstate doplnkom k autobusom a nie naopak, tak sa nic nezmeni Najprv treba ludom ukazat, preco je elektricka lepsia (ty urcite vies ako) a nenasilne ich donutit ist radsej elektrickou ako abusom na subehu ako nasilne povedat "Zrusi sa to a to a vylezte mi na hrb"
električka odbremení akurát tak L78,95, niečo poberie z L83,84,93 a 94. Lenže uvedom si, že v prípade L133 ide o súbeh s električkou a keď sa oddeľuje od električky, tak pre zmenu má súbeh s trolejbusom. V Petržalke aj keď bude električka tak busy cez Apollo a Nový most zostanú lebo obsluhujú iné oblasti a smery ako bude obsluhovať električka. Okrem toho,L68 bude stále najrýchlejšie spojenie Petržalky s Ružinovom, aj keby bola L14 predĺžená do Petržalky. Pochop ty prosím ťa, že sa bavíme o vedení linky tým istým smerom ako idú električky, s rozdielom v trase oproti ekologickej trakcií akurát tak v jednej zastávke, odkiaľ sa dá doťarbať s L28,70,95 k električke. Ty si porovnal linku ktorá ide v jednom "lieviku" s piatimi električkovými linkami s linkami, bez ktorých sa Petržalka nezaobíde ani po vybudovaní električkovej trate ktoré sa rozprchnú do mesta cez 3, predtým cez 4 mosty, snáď sa nevráti Petržalka do stavu keď bol iba Starý most v premávke pred takmer 40 rokmi ?
pár čísel k DD minibusom a šetreniu :
- dnes L35+36+135 ročne zožerú 287 311,36 vzkm (merané podľa Google Earth a braný počet spojov podľa CP), L35 v novej trase ročne skonzumuje 243 141,10 vzkm, ušetrí sa 44 170,26 vzkm. Ako CP novej L35 som bral pre celý rok CP víkend+po-pi šk.pr. z L36.
ďalšie možnosti ako šetriť :
- zrušením L27 = 43 877,0 vzkm/rok
- zrušením L38 = 50 516,0
- zrušením úseku Siemens - Jaskový rad, zachádzky cez L.Dérera a otočkou cez Uhrovu a Jakubíkovu =38 425,55
- zrušením víkendovej L51 = 23 577,30
- zrušením úseku Záhumenice - Tbiliská na L56 = 23 496,55
- zrušením úseku trhovisko - Eurovea na L66 = 105 281,70
- preloženie L78 na Šafko z Petržalky = 142 200,00
- dokopy všetky čísla v tomto príspevku dávajú úsporu 471 544,36 vzkm ročne
duncik, preco mate v PE niekolko liniek do mesta, ked by stacilo postavit 1 elektrickovu a vsetko trepat nou? ? (vies, ono by som s tebou aj rad pisal normalne, ale to prosto nejde, lebo ty mas iba penu okolo huby)
Hoc z pod mosta mi to pride uplna sprostost cakat na 1. 133 aj 20 minut, no z takej EUROVEY ci M.sceny je to normalne.
Hoc uz bude 133 nezavisla od 70ky , nevidim dovod preco by nemohla zacat uz od 13.45 od Eurovey, ved ktora spickova linka ( 59,92,191,196 ) zacina v BA až po 14:15 ??? ?
tak to musím zas prekladať čo som povedal? ? na auto nečakáš, do neho si sadneš a ideš. Tu je pointa v tom, že si sťažuješ, že mohli by na L133 byť aj skoršie odchody pričom tam máš po ruke L4+12, ktoré premávajú rovnako často ako L133 a poskytujú väčšiu kapacitu. Je tých ľudí tak veľa čo by požadovalo skoršie spoje L133, že sa nevmestia do L4/12? ?
vzhladom na to, ze ide o taku nudzovu dopravu pre lenivych by boli v poriadku aj 10,5M tak ako na zaciatku. potom by ich to rychlo preslo a linka by sa mohla cela zrusit ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA