Reply on: MatejBA #164189:
električka odbremení akurát tak L78,95, niečo poberie z L83,84,93 a 94. Lenže uvedom si, že v prípade L133 ide o súbeh s električkou a keď sa oddeľuje od električky, tak pre zmenu má súbeh s trolejbusom. V Petržalke aj keď bude električka tak busy cez Apollo a Nový most zostanú lebo obsluhujú iné oblasti a smery ako bude obsluhovať električka. Okrem toho,L68 bude stále najrýchlejšie spojenie Petržalky s Ružinovom, aj keby bola L14 predĺžená do Petržalky. Pochop ty prosím ťa, že sa bavíme o vedení linky tým istým smerom ako idú električky, s rozdielom v trase oproti ekologickej trakcií akurát tak v jednej zastávke, odkiaľ sa dá doťarbať s L28,70,95 k električke. Ty si porovnal linku ktorá ide v jednom "lieviku" s piatimi električkovými linkami s linkami, bez ktorých sa Petržalka nezaobíde ani po vybudovaní električkovej trate ktoré sa rozprchnú do mesta cez 3, predtým cez 4 mosty, snáď sa nevráti Petržalka do stavu keď bol iba Starý most v premávke pred takmer 40 rokmi ?
MatejBA