Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Potom ale týmto smerom môžme ísť napr. aj v Bratislave kde máme nosné linky s krátkymi intervalmi a chceli by sme ušetriť vzkm a na šoféroch. Otázka ale ďalšia znie : či by sa na celej trase L4 a 8 dvojklbák zmestil všade kde štandardný klbák.
Reply on: no.ev.di. #164020:
Môžem potvrdiť slova Vladimíra, tam sú kĺbt-busy plné aj v špičke aj v sedle, naše 210/202 nie sú v sedle tak plné... isto, išlo by aj ich nosné linky zahustiť na celodenný interval 8 min., ale to je už o vozokilometroch, počtoch disponibilných vozidiel, kapacite komunikácií, križovatiek, meniarní

Re #164030 810zssk:
väčší PP s dotykovým displejom= ergononmickejšie ovládanie
farebný displej = jednoznačná výhoda, na Tvoju "výčitku" čo v noci.. v noci sa dá stlmiť jas/kontrast na minimum keby to vadilo
ja Ti zasa poviem k Buse BS 100 že je to hrubá škatuľa z ktorej "užívateľská časť" (= displej a tlačítka) tovrí malý zlomok celej plochy (objemu) PP.
Reply on: no.ev.di. #164020:
Sorry, ale na jednej strane napíšeš, že si v tom meste nikdy nebol a na druhej strane "podľa Teba" by tam dvojklbáky nemali zmysel ani v sedle. Nuž, ja som mal minule, keď som sa pri 6min. sedlovom intervale do trolejbusu takmer nevošiel, iný názor.

Porovnanie prešovskej 4/8 s bratislavskými 201/202 nie je veľmi presné, pretože prešovská dvojlinka je diametrálna, kým bratislavská radiálna. A to znamená celkom iný počet cestujúcich na jeden spoj a tým aj nároky na kapacitu vozidla.

To, že 4/8 jazdia v súbehu s inými linkami a na rozdiel od 201/202 v historickom centre mesta, kde už proste interval zhusťovať nejde, som už vysvetlil. Nebudem sa opakovať.

Samozrejme, že ja nikde netvrdím, že Prešov tie dvojkĺby nutne potrebuje. Ja som napísal, že ja by som ich tam kupoval - nič viac. Zišli by sa, ale dá sa zaobísť aj bez nich - DPMP v minulosti riešil tieto problémy zahusťovaním existujúcich (L38) alebo zriaďovaní nových (L48) alternatívnych liniek, len aby nejako preťažené 4/8 odľahčil.

V prešovskom DF to nevypisujem, lebo tam to všetci vedia, zatiaľčo Ty si tu vypisuješ rečnícke otázky, načo potrebuje päticu dverí deväťdesiattisícový Prešov. Nuž teda presne NA TO.
Reply on: S499.1023 #164028:
už ti nie je pohodlné sa konfrontovať s vlastnými názormi, ktoré si kedysi mal, resp. vetami, ktoré si vyslovil. Či používanie dvojakého, či trojakého metra je fajn nie, dokým, ťa niekto nezačne citovať ?
Reply on: 810zssk #164030:
..a aby som nezabudol, vysoka poruchovost zariadeni od EMTrestu vseobecne.
Reply on: Valec #164010:
Aha, to nestaci si kreslit v gBuse? 😛

Pozri sa, napada ma niekolko nevyhod EMTestu:
- Horsie vyhodnocovanie presnosti spojov (minuty namiesto sekund) - to sa niekde v minulosti spominalo
- Menej ergonomicke ovladanie PP
- Farebny displej (co je pre vodica lepsie v noci: mat displej co mu svieti vsak vsetkymi farbami na farebnom spektre, alebo mat taky typ displeja
- Je to velke jak hovado, bez zjavnej vyhody a teda ovela menej prakticke (keby to chceli instalovat do takeho Shitelisu tak sa za tym bude vodic musiet sakra natahovat)...

Jedina nevyhoda BUSE co ma napada je nemoznost aktualizovat cez Wi-Fi, ale to verim, ze by sa nejak dalo vyriesit.
Reply on: S499.1023 #164023:


Samozrejme žiaden. Ale ak by bolo viac peňazí, tak by bod 3 mohol fungovať aj u nás.
Reply on: no.ev.di. #164027:
Neotravuj.
Reply on: david1 #164022:
takže teraz je móda dvojkĺbový trolejbus v Prešove? ? V BA máme v preklade 2/6/2-5 L93+94 a kto básni o dvojklbákoch? Nikto. A keby ste veľmi chceli tak tu máme aj vyťažené L201+202, ktoré premávajú častjšie ako 4+8+38, k tomu dané Dolnohonské t-bus dopĺňa ešte L208. V Prešove sú dve linke v preklade 5/6/5 a už navrhujete dvojklbáky ? mimochodom práve ty S499 si bol múdry v Trnavskej sekcií, keď dakto navrhoval klbáky na čo si oponoval tým, že nemá zmysel zaobstarávať vozidlo, ktoré by bolo vyťažené iba počas špičky pracovných dní, ale riešiť to vloženým spojom alebo kratším intervalom. Teraz podľa teba nie je OK, aby v Prešove premávali klbáky a skrátil sa teda v prípade potreby interval z 10min v špičke na 7-8, ale už zastávaš dvojklbáky? Či to len tak si si postavil hlavu, lebo "dunčo povedal inak"?
Reply on: no.ev.di. #164019:
Takže ako som správne predpokladal, je to info JPP bez reálneho základu...
Reply on: no.ev.di. #164019:
A má už MÁV-START bezpečnostné osvedčenie pre Slovensko?
Reply on: albert.BKV.zrt #164016:
Zjazd Slovenskej Pospolitosti ? ? ? ?
Reply on: JeJe #164011:
Takže ktorý z tých dôvodov je validný v Bratislave?
Reply on: no.ev.di. #164020:
Ja som v Presove bol povinne na jeden rok a mozem potvrdit ,ze klbaky tam chodili plne ci autobusy alebo trolejbusy podobne ako v BA. Na sidliska chodila alebo este chodi v spicke autobusova posila.
Reply on: no.ev.di. #163986:
A všimol si si pri svojom cestovaní prstom po mape Prešova, že t-4 a t-8 je dvojlinka rovnakého typu ako d-4 a d-6 v Budapešti a t-38 má taktiež odlišnú trasu iba v CMO?
Reply on: Vladimír #164015:
ten dvojklbák by nemal zmysel ani v sedle podľa mňa či po 19-tej hodine. Tie klbáky je v Prešove ozaj treba alebo je to iba taká fantasmagória, ktorá vznikla dnes? Okrem toho, prečo to nevypisuješ na Prešovskom DFku, keď si o správnosti svojho názoru presvedčený?
Reply on: albert.BKV.zrt #164016:
známy čo tam pracuje... meno a jeho adresu si nechám pre seba, ok? ?
Reply on: pato922 #164017:
Priateľu, skôr ako niečo pridávaš, pozri aspoň, či v daný deň to nedal niekto iný. A pri troche pozornosti zistíš, že dal...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.