Dvojklbaky v 90 tisicovom PRESOVe, to v ktorej sprostej gebuli toto vzniklo ??? ? ?
Detto dvojklbaky v BA , nerealizovatelne , ved len CAPA ma problemy na cestach a to ma len 19,54m
Noevdi: Ze ta to stale bavi hadat sa tu s nimi, uz ta nenapadlo ze si robia uz teba srandu . *** na nich , chod radsej von na pivo
v Bratislave je koľko takých miest kde každú minútu dačo ide zo zastávky, príp. idú aj dva spoje za minútu a? Kto čo pretláča? Názor, že "Ja osobne by som do Prešova namiesto klasických trolejbusových klbákov kupoval dvojklbáky - PLNE by sa tam uživili." sa začal v príspevku #163984 a hneď sa na to ostatní zavesili do povelu, hustením do mňa (však do "dunča" sa ľahko skáče, lebo aj tak sa za neho nikto nepostaví, tak prečo sa neodbaviť...) ako keby som ja ovplyvnil to čo DPMP kupuje. Tak si choďte sťažovať sa inam, že DPMP kupuje low-cost LE SOR namiesto dvojklbákov. SOR ich nevyrába, tak máte smolu, SORu ste sa zastávali, ospevovali ho, iba zlý "dunčo" naň brechal, tak sa v ňom môžete voziť do smrti. Okrem toho mne môže byť úplne ukradnuté v čom sa kde v ČSSR vozia (bars aj rikše nech tu Vietnamci ťahajú), okrem Bratislavy kde žijem a neviem prečo riešime Prešovský dvojklbákový ošiaľ v BA sekcií? ?
Tak po prve - odkedy ma EMTrest palubak dotykove ovladanie? A kde je jeho vyhoda pri palubaku? Su zariadenia kam sa proste dotyk nehodi a PP je jedno z nich.
Farebny displej - prosim ta, uved jeden dovod preco je to vyhoda.
nikto z nas tu nevravi, ze sme experti a nikto okrem teba tu nepretlaca svoj nazor ako ten jediny pravy. A ak som to dobre pochopil, tak je usek, kde autobusy a trolejbusy jazdia kazdu MINUTU (1 - slovom jednu) a nahustenie nie je mozne ?
a ty tomu rozumieš akoby zázrakom ? vysvetli mi teda, že v čom je Prešov taký výnimočný, že pri špičkovom intervale 10min s kĺbovými trolejbusmi vznikla mánia s dvojklbákmi? Vysvetli mi to teda, prečo to zastávate viac ako skrátenie intervalu s navýšením počtu vozidiel? Keby tie t-busy jazdili v kratších intervaloch, napr. 6 alebo 7-8min, nikto by tu o dvojklbákoch v Prešove nemlátil ústami.
Potom ale týmto smerom môžme ísť napr. aj v Bratislave kde máme nosné linky s krátkymi intervalmi a chceli by sme ušetriť vzkm a na šoféroch. Otázka ale ďalšia znie : či by sa na celej trase L4 a 8 dvojklbák zmestil všade kde štandardný klbák.
Môžem potvrdiť slova Vladimíra, tam sú kĺbt-busy plné aj v špičke aj v sedle, naše 210/202 nie sú v sedle tak plné... isto, išlo by aj ich nosné linky zahustiť na celodenný interval 8 min., ale to je už o vozokilometroch, počtoch disponibilných vozidiel, kapacite komunikácií, križovatiek, meniarní
Re #164030 810zssk:
väčší PP s dotykovým displejom= ergononmickejšie ovládanie
farebný displej = jednoznačná výhoda, na Tvoju "výčitku" čo v noci.. v noci sa dá stlmiť jas/kontrast na minimum keby to vadilo
ja Ti zasa poviem k Buse BS 100 že je to hrubá škatuľa z ktorej "užívateľská časť" (= displej a tlačítka) tovrí malý zlomok celej plochy (objemu) PP.
Sorry, ale na jednej strane napíšeš, že si v tom meste nikdy nebol a na druhej strane "podľa Teba" by tam dvojklbáky nemali zmysel ani v sedle. Nuž, ja som mal minule, keď som sa pri 6min. sedlovom intervale do trolejbusu takmer nevošiel, iný názor.
Porovnanie prešovskej 4/8 s bratislavskými 201/202 nie je veľmi presné, pretože prešovská dvojlinka je diametrálna, kým bratislavská radiálna. A to znamená celkom iný počet cestujúcich na jeden spoj a tým aj nároky na kapacitu vozidla.
To, že 4/8 jazdia v súbehu s inými linkami a na rozdiel od 201/202 v historickom centre mesta, kde už proste interval zhusťovať nejde, som už vysvetlil. Nebudem sa opakovať.
Samozrejme, že ja nikde netvrdím, že Prešov tie dvojkĺby nutne potrebuje. Ja som napísal, že ja by som ich tam kupoval - nič viac. Zišli by sa, ale dá sa zaobísť aj bez nich - DPMP v minulosti riešil tieto problémy zahusťovaním existujúcich (L38) alebo zriaďovaní nových (L48) alternatívnych liniek, len aby nejako preťažené 4/8 odľahčil.
V prešovskom DF to nevypisujem, lebo tam to všetci vedia, zatiaľčo Ty si tu vypisuješ rečnícke otázky, načo potrebuje päticu dverí deväťdesiattisícový Prešov. Nuž teda presne NA TO.
už ti nie je pohodlné sa konfrontovať s vlastnými názormi, ktoré si kedysi mal, resp. vetami, ktoré si vyslovil. Či používanie dvojakého, či trojakého metra je fajn nie, dokým, ťa niekto nezačne citovať ?
Pozri sa, napada ma niekolko nevyhod EMTestu:
- Horsie vyhodnocovanie presnosti spojov (minuty namiesto sekund) - to sa niekde v minulosti spominalo
- Menej ergonomicke ovladanie PP
- Farebny displej (co je pre vodica lepsie v noci: mat displej co mu svieti vsak vsetkymi farbami na farebnom spektre, alebo mat taky typ displeja
- Je to velke jak hovado, bez zjavnej vyhody a teda ovela menej prakticke (keby to chceli instalovat do takeho Shitelisu tak sa za tym bude vodic musiet sakra natahovat)...
Jedina nevyhoda BUSE co ma napada je nemoznost aktualizovat cez Wi-Fi, ale to verim, ze by sa nejak dalo vyriesit.
takže teraz je móda dvojkĺbový trolejbus v Prešove? ? V BA máme v preklade 2/6/2-5 L93+94 a kto básni o dvojklbákoch? Nikto. A keby ste veľmi chceli tak tu máme aj vyťažené L201+202, ktoré premávajú častjšie ako 4+8+38, k tomu dané Dolnohonské t-bus dopĺňa ešte L208. V Prešove sú dve linke v preklade 5/6/5 a už navrhujete dvojklbáky ? mimochodom práve ty S499 si bol múdry v Trnavskej sekcií, keď dakto navrhoval klbáky na čo si oponoval tým, že nemá zmysel zaobstarávať vozidlo, ktoré by bolo vyťažené iba počas špičky pracovných dní, ale riešiť to vloženým spojom alebo kratším intervalom. Teraz podľa teba nie je OK, aby v Prešove premávali klbáky a skrátil sa teda v prípade potreby interval z 10min v špičke na 7-8, ale už zastávaš dvojklbáky? Či to len tak si si postavil hlavu, lebo "dunčo povedal inak"?
no.ev.di.