Reply on: m@rtin #163689:
a čo takto konkrétne čísla? ? uvedieš ich aj teda koľko má spotrebu taký Mercedes Citaro, MAN, Volvo, Van Hool, Solaris a Citelis, alebo budeme donekonečna počúvať iba "SOR má najnižšiu spotrebu" pričom sme ani nevideli čísla? Najlepšie bude ak to nájdeš na webe a dáš na to link, príp. z nejakého dopravného webu, kde bude napísané koľko pri teste v danom meste zožral daný bus na 100km.Inak zaujímala by ma aj spotreba CNG klbákov jednotlivých výrobcov.
no.ev.di.
L34 : Dúbravka - SAV - Nový most - Nám. hraničiarov - Dostihová dráha, iba PO-PI 5:00-20:30
L78 : od Dolné hony po ST Aréna bez zmeny a potom jednosmerne : Trnavské mýto - Karadžičova (zast. Krížna, priebežná konečná) - Záhradnícka - Jégeho - ST Aréna a pokračuje na Dolné hony
L84 : Hroboňova - Predstaničné nám. - Račianske mýto - Karadžičova - nové SND - most Apollo - EUBA - Ovsište, iba PO-PI 5:00-20:30 (zruší sa L184, v prípade potreby bude vložený spoj na najvyťaženejšie odchody, niečo ako vložené spoje na L87, môže ich vykonať 12m alebo 15m bus)
Dá sa ale uvažovať aj iba o tom, že bude L78 odklonená na Šafárikovo námestie a môže tak obsluhovať cez pracovné dni Euroveu zároveň. Určite bude chodiť viac využívaná ako na Muchovo nám.!
Čo sa týka L89 tak tam postačí minibus, po úpravách, ktoré by mali nastať bude nejaký ten minibus voľný, takže môže ísť na L89. Linku by som rušil až po nejakom relevantom prieskume, či ju vôbec ľudia z okolia cintorína využívajú aj pri ceste do práce. Predĺžením L80 k cintorínu by vznikla potreba jedného vozidla navyše. Aby bol zachovaný rovnomerný interval 4/12/7-8//12, tak by museli byť posunuté odchody z Kopčian a aj z Kúpaliska Matador, čo by chcelo navyše o jeden 12m bus na linke, preto je lepšie radšej tam poslať SORku malú alebo minibus, než plytvať 12metrákom.